וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו פלאמיני: "רציתי להראות שאני מלא בהתלהבות"

קשר מילאן שכבש והורחק מול נאפולי: "זו הייתה טעות, אבל אני מלא תשוקה". גוראן פאנדב: "אנחנו ראויים למקום השני"

הקרב על המקום השני בליגה האיטלקית הסתיים אמש (ראשון) עם שתי מאוכזבות. מילאן ונאפולי נפרדו ב-1:1 בסן סירו ושתיהן לא הצליחו להתבסס במקום המוליך ישירות אל ליגת האלופות. מתיו פלאמיני כבש למילאנזים (29), גוראן פאנדב איזן תוך שלוש דקות ופלאמיני גם הורחק בדקה ה-72 אחרי כניסה ברוטאלית בחאון זוניגה האורח.

הקשר הצרפתי שעמד במרכז העניינים אמר בסיום: "אני שמח שכבשתי פעם שנייה ברציפות, אבל מאוכזב מההרחקה. רציתי להראות שאני שחקן מלא בהתלהבות, שמגיע לו ללבוש את החולצה של מילאן. זו הייתה טעות להשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, אבל הייתה לי המון תשוקה ואלו דברים שיכולים לקרות בכדורגל".

מתיו פלאמיני שחקן מילאן חוגג. רויטרס
רוצה להוכיח שהוא ראוי לחולצה. פלאמיני/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי, מאמן הרוסונרי, נשאל מדוע סטפן אל שעראווי לא שיחק, במיוחד לאור השעייתו של מריו באלוטלי: "אף אחד לא יכול להיות בשיאו כל העונה. במחזורים האחרונים, לאל שעראווי הייתה נפילה פסיכולוגית. הוא רק בן 20 וכבר כבש המון ובדיוק בגלל זה צריך לטפל בו בצורה נכונה".

פאנדב המקדוני, שכאמור השיג לפרטנופי את הנקודה, סיכם: "המאמן שלנו אף פעם לא מרוצה, כי אנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים. חסר לנו הצעד האחרון כדי להפוך לקבוצה גדולה באמת. אנחנו משחקים מצוין וראויים למקום השני. שינינו קצת את הסגנון ועכשיו אני משחק קרוב יותר לקבאני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully