וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ונאפולי נפרדו ב-1:1

הרוסנורי נותרו במרחק ארבע נקודות במאבק על המקום השני. פלאמיני כבש למילאן (27), פאנדב השווה (33). רומא רביעית

הליגה האיטלקית הולכת ומתקרבת לסיום, ואם הקרב על האליפות נראה כבר סגור, הקבוצות נאבקות זו בזו על מיקומים אחרונים. אחרי הניצחון של פיורנטינה על אטאלנטה וה-2:3 הדרמטי של סיינה על פסקארה אמש, המחזור ה-32 נמשך הערב עם עוד שבעה משחקים.

במוקד עמד משחק הצמרת בין מילאן לנאפולי, שהסתיים ב-1:1 שמשרת בעיקר את נאפולי. עוד קודם לכן נערכו שישה משחקים במקביל. אינטר רשמה הפסד מאכזב עם 2:0 לקליארי בחוץ ורומא ניצחה 1:2 את טורינו. סמפדוריה וגנואה סיימו את הדרבי של גנואה ב-1:1, אודינזה הביסה את פארמה 0:3 וקטאניה וקייבו סיימו ב-0:0. פאלרמו ובולוניה סיימו ב-1:1.

גוראן פאנדב שחקן לאציו. רויטרס
שער שוויון יקר. פאנדב/רויטרס
שחקן נאפולי, אדינסון קבאני. AP
הרבה להחמיץ. אדינסון קבאני/AP

מילאן - נאפולי 1:1

27. זה מספר השנים בהן נאפולי לא ניצחה את מילאן בחוץ, וכנראה שמסורות כאלה טבען להישאר. שתי הקבוצות שנאבקות על המקום השני בליגה האיטלקית שמוביל ישירות לליגת האלופות נפגשו לקרב מרתק בסן סירו, ובסיומו נאפולי שוב לא ניצחה, אך יצאה בסופו של דבר די מרוצה. למרות שהפער מיובנטוס, לה משחק חסר שיושלם מחר נגד לאציו, לא הצטצטם כפי שהפרטאנופי ציפו, הם לפחות נותרו רחוקים ממילאן במרחק בטוח של ארבע נקודות, בעוד לרוסונרי מצפה בשבוע הבא משחק קשה במיוחד מול יובנטוס המוליכה.

נאפולי הגיעה מעודדת משהו לאחר שהניצחון שלה בשבוע שעבר על טורינו, בצירוף התיקו הדרמטי של מילאן מול פיורנטינה, העניק לה מרווח במאבק על המקום השני. מסימליאנו אלגרי נאלץ לבצע כמה שינויים בהרכב של מילאן, כשמריו באלוטלי המושעה נעדר, ואילו סטפן אל שעראווי פתח על הספסל מחשש שיספוג צהוב שיגרום לו להחמיץ את המשחק הבא מול יובנטוס. אחרי התיקו, פיורנטינה נושפת בעורפה של מילאן במקום השלישי, עם ארבע נקודות פחות ממנה.

מילאן פתחה בהרכב ללא באלוטלי המושעה וללא אל שעראווי שנותר על הספסל, אך פתחה בסערה. בדקה ה-3 קווין פרינס בואטנג בעט כדור מסוכן מקצה הרחבה, אך מורגן דה סנקטיס היה עירני בשער של לאציו והדף היטב. אחרי דקות טובות של מילאן בפתיחה, גם האורחת נכנסה לעניינים, ובדקה ה-16 טענה לפנדל לזכותה, לאחר שמתיו פלאמיני ספק נגע עם הכדור בידו. השופט לא התרצה והורה להמשיך. בדקה ה-27 הגיע תורו של אדינסון קבאני לסכן את השער, עם בעיטה מרחוק, אך בדקה ה-32 הגיע שער היתרון של מילאן. פאציני ניסה להשתלט על כדור בקצה הרחבה, והכדור ניתז לעבר מתיו פלאמיני, ששחרר בעיטה מדויקת ברגל ששמאל לפינה. 0:1 למילאן.

לא חלפו שלוש דקות ונאפולי מצאה את השוויון בשער מצוין. מארק האמשיק מצא את פאנדב ברחבה, והמקדוני בעט חזק לרשת. 1:1. בדקה ה-43 נאפולי כמעט הפכה, כשקבאני קיבל כדור ארוך מקנבארו ונותר חופשי מול אביאטי, אך ניסה להקפיץ מעליו והשוער הדף החוצה. המחצית השנייה נפתחה עם קצב רגוע יותרף לאחר מחצית ראשונה מהירה ומרתקת. בדקה ה-62 ניאנג המחליף ניגש לבעוט כדור חופשי מקצה השמאלי של הרחבה, אך בעט גבוה מעל השער של דה סנקטיס. בדקה ה-72 מילאן נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שמתיו פלאמיני פגע בצורה גסה בסוניגה והורחק, לא לפני שגרם למהומה קטנה. נאפולי ניסתה לנצל את היתרון המספרי, ואדינסון קבאני מצא את עצמו חופשי ברחבה אחרי מסירה של אינסינייה המחליף, אך בעט גבוה מעל השער.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אנדראה סטרמאצ'יוני, מאמן אינטר. Dino Panato, GettyImages
אירופה הולכת ומתרחקת. סטראמצ'יוני/GettyImages, Dino Panato

קליארי - אינטר 0:2

הנראזורי ממשיכים לצנוח. קליארי שאירחה את המשחק בטרייסטה בשל שיפוצים באצטדיון הביתי שלה הנחילה לחבורה של אנדראה סטרמאצ'יוני הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, והדרדרו עד למקום השביעי לאחר הניצחון של רומא, שחלפה על פניה. הסיכויים של הנראזורי להשיג מקום בליגת האלופות הולכים ונעשים קלושים. מאוריסיו פינייה הצ'יליאני חגג בפעם הראשונה בדקה ה-63 לאחר שזכה לפנדל מפוקפק וכבש אותו בקלות, ובדקה ה-76 שוב הכניע את סמיר הנדאנוביץ', אחרי שנותר לבד לגמרי ברחבה.

רולנדו ביאנקי, טורינו. Claudio Villa, GettyImages
שער שלא הספיק. ביאנקי חוגג/GettyImages, Claudio Villa

טורינו - רומא 2:1

כמה שרומא אוהבת את המשחקים מול טורינו. הג'אלורוסי לא הפסידו משחק מול הקבוצה הקטנה יותר של העיר החביבה מאז 1990, והמסורת נמשכה גם הפעם. כעת, רומא קרובה להבטיח מקום לליגה האירופית והעפילה למקום השישי על חשבון אינטר האומללה, אותה היא תפגוש כבר ביום רביעי הקרוב בחצי גמר הגביע האיטלקי. פאבלו אוסבלדו קטע בצורת כיבושים ומצא את הרשת לראשונה מחודש ינואר, עם שער בדקה בדקה ה-22. רולאנדו ביאנקי השווה לטורינו בדקה ה-31, עם בעיטה חזקה ברגל ימין ממרכז הרחבה. ואז הגיע אריק לאמלה. החלוץ המצוין כבש את ה-15 שלו העונה עם בעיטה חזקה ברגל שמאל לאחר בישול של פרנצ'סקו טוטי.

תוצאות נוספות:

פאלרמו - בולוניה 1:1
לפאלרמו: יוסיפ איליצ'יץ' (4). לבולוניה: מנולו גביאדיני (17)

קטאניה- קייבו 0:0

גנואה - סמפדוריה 1:1
לסמפדוריה: מרטינס אדר (28). לגנואה: מטוזאלם (80)

אודינזה - פארמה 0:3
לאודינזה: לואיס מוריאל (12, 43), רוברטו פריירה (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully