וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד גברה על סטוק, הדרבי של די קאניו

ואן פרסי שבר בצורת של עשרה משחקים, יונייטד ניצחה 0:2 והתקרבה לאליפות. סנדרלנד הביסה בדרבי את ניוקאסל 0:3

ספורט 2

בעוד עיני אנגליה נשואות למשחק הגדול בחצי גמר הגביע האנגלי בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי עשתה הקבוצה השנייה של העיר צעד גדול נוסף לקראת החזרת תואר האליפות כשניצחה את סטוק סיטי מהתחתית 0:2. משחקי יום ראשון נפתחו בדרבי החם של צפון אנגליה בין ניוקאסל לסנדרלנד, שסיפק הצגה נפלאה, עם ניצחון של הקבוצה של פאולו די קאניו 0:3.

רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חיבוק מרגש. ואן פרסי ופרגוסון/רויטרס

סטוק - מנצ'סטר יונייטד 2:0

יונייטד הגיעה למשחק לאחר ההפסד בדרבי בשבוע שעבר, וכשהיא יודעת שאיבוד נקודות נוסף עשוי לפתוח מחדש את מאבק האליפות. כבר בדקה הרביעית הראו השחקנים של פרגוסון שאין להם כוונה לתת גם לתואר היחיד שנותר להם לברוח מבין האצבעות, וכבר בדקה הרביעית הם עלו ליתרון משער של מייקל קאריק דחק את הכדור מקרוב לרשת לאחר ערבוביה.

סטוק החלה לתקוף את שערו של דויד דה חאה אבל הנסיון של היונייטד דיבר בעוד הקבוצה לא נכנעה להתקפות של הקבוצה של פוליס. יונייטד סגרה את המשחק בדקה ה-66 כשואן פרסי כבש מהנקודה הלבנה אחרי שהוכשל על ידי וילקינסון. ההולנדי שבר בצורת ארוכה של עשרה משחקים.

בעקבות הניצחון הגדילה יונייטד את הפער מהסיטי ל-15 נקודות, כשהכחולים עם משחק אחד פחות, שבעה מחזורים לסיום העונה. הקבוצה מהתחתית הסתבכה עוד יותר והיא רק שלוש נקודות מוויגאן שמתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חאבייר הרננדס, צ'יצ'אריטו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ניצחון חשוב. קאריק חוגג/רויטרס

ניוקאסל - סנדרלנד 3:0

ניוקאסל החזיקה יותר בכדור בדקות הפתיחה, אבל בדקה ה-27 הייתה זו האורחת סנדרלנד שעלתה ל-0:1. משחק מסירות יפה של הגמפייז הסתיים באיבוד כדור של חונאס גוטיירס, וסטפן ססניון לקח את הכדור ובעט שטוח מחוץ לרחבה כדור שהכניע את טים קרול.

בדקה ה-55 נפצע שוער ניוקאסל טים קרול נפגע בכתפו והוחלף ברוב אליוט. המגפייס איבדו אנרגיה ובדקה ה-74 סנדרלנד הכפילה את יתרונה ועלתה ל-0:2. אדם ג'ונסון בפצצה מחוץ לרחבה חגג את שערו החמישי העונה והאורחת ידעה שהיא בדרך לניצחון. ניקאסל האומללה ניסתה לצמק, אבל בדקה ה-83 סנדרלנד חגגה את השלישי וסגרה עניין. ססניון מסר לדייויד ווהן ששיגר בעיטה לחיבורים מ-16 מטר והבטיח את שלוש הנקודות עם 0:3 מרשים.

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו צוהל אחרי שער לזכות קבוצתו. רויטרס
שלוש סיבות לשמוח. די קאניו צוהל על הקווים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully