וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וויגאן בגמר הגביע, אוהדי מילוול התפרעו

הלאטיקס ניצחו 0:2 ועלו למעמד בפעם הראשונה בהיסטוריה. אוהדי היריבה הצדיקו את הסטיגמה. ובליגה: קאמבק של ארסנל

ספורט 2

במוקד המחזור ה-33 של הפרמיירליג שיצא הערב (שבת)לדרך, עמד הקאמבק המרשים של ארסנל. התותחנים פיגרו מול נוריץ' בבית, אבל הצליחו להפוך ולהשיג ניצחון 1:3 גדול שהקפיץ אותם זמנית למקום השלישי. ליברפול המשיכה לאכזב כשסיימה ב-0:0 אנמי עם נועלת הטבלה, רדינג, בעוד יריבתה השנואה אברטון גברה על קווינס פארק ריינג'רס 0:2.

ועם כל הכבוד למחזור הפרמיירליג, קבוצה אחת צנועה עשתה הערב היסטוריה. וויגאן ניצחה 0:2 את מילוול ועלתה לגמר הגביע האנגלי, לראשונה בתולדותיה.

שחקני וויגאן חוגגים עם שון מאלוני (במרכז). רויטרס
מאלוני והחבר'ה חוגגים/רויטרס
אוהדי מילוול מתפרעים מול וויגאן. GettyImages
המשטרה נגד אוהדי מילוול/GettyImages

וויגאן - מילוול 0:2

63 אלף צופים בוומבלי הגיעו לראות רגע מיוחד. או שקבוצה מהליגה השנייה תחגוג עלייה לגמר, גם בוומבלי, או שקבוצה תעשה זאת לראשונה. וכן, וויגאן תהנה מהתענוג כשתגיע לאצטדיון הלאומי של אנגליה, לאחר שניצחה 0:2. וויגאן קיימת 81 שנים, וסוף סוף תזכה להיות במעמד החגיגי.

שתי הקבוצות נפגשו רק פעם אחת במפעל זה, ב-1935, ואז ניצחה מילוול 1:4. הפעם, כאמור הסיפור היה אחר. זה היה רונה קונן, שבדקה ה-25 השתחרר משלושה שחקנים והגביה יפה לעברו של שון מאלוני. האחרון לא התבלבל ועם וולה נהדר עשה 0:1 ללאטיקס. במחצית השנייה הגיעו דיווחים שלפיהם אוהדי מילוול, שידועים במופרעותם, החלו לריב ביניהם. בדקה ה-78 הגיע הפגיון. קאלום מקמנמן קיבל כדור מגומס, עבר את שוער מילוול וגלגל לרשת החשופה. המהומות ביציעי מילוול, מהצ'מפיונשיפ, רק המשיכו, ושוטרים נכנסו להילחם בסוררים. בינתיים אוהדי וויגאן והשחקנים חגגו תחת הגשם השוטף. יש גמר ראשון.

הלאטיקס, שניערו מדרכם את בורנמות', מקספילד והאדרספילד הקטנות ולבסוף את אברטון עם 0:3 ענק בחוץ, יכולים ליהנות קצת ולשכוח ממאבקי הליגה - שם הם מדורגים במקום ה-18.

דני שיטו שחקן מילוול מכשיל את ג'ורדי גומס שחקן וויגאן. GettyImages
ג'ורדי גומס מול דני שיטו. חם על הדשא, חם ביציע/GettyImages
התפרעות ביציעי מילוול מול וויגאן. GettyImages
ואיזה מסכנים האוהדים. יציעי מילוול גועשים/GettyImages

ובפרמיירליג: מהפך של ארסנל

166500874 שחקן ארסנל מיקל ארטטה כובש שער. GettyImages
זמנית במקום השלישי. ארטטה/GettyImages

ארסנל - נוריץ' 1:3

אם אפשר לסמוך על ארסנל בדבר אחד העונה, זה שגם אם היא תרד מנצחת, היא תוציא לאוהדיה את המיץ בדרך. המארחים שלטו לאורך כל המחצית הראשונה, אך לא הצליחו להכניע את באן, ואל המחצית ירדו השתיים ללא שערים. ארסנל המשיכה לנסות, אבל דווקא האורחים היו אלה שכבשו ראשונים בדקה ה-56, כשכדור חופשי של סנודגראס מצא את ראשו של מייקל טרנר במרכז הרחבה, פביאנסקי אפילו לא זז והכדור נעצר ברשת.

ארסנל המשיכה להפעיל לחץ, ובדקה ה-80 הציל שוערה של נוריץ' את קבוצתו עם הדיפה מרהיבה מבעיטה של פודולסקי, אבל ארבע דקות מאוחר יותר גם הוא לא היה יכול להושיע: קמארה הכשיל את ז'ירו ברחבה, שחקני נוריץ' זעמו על השופט אך זה לא התרשם, הצביע על הנקודה הלבנה וארטטה השווה.

האורחים עוד לא הספיקו להתאושש, וכבר ראו את התותחנים משלימים את המהפך, כשאוקסייד צ'מברליין פרץ בצורה נהדרת אל הרחבה וכדור הרוחב שלו, שהיה מכוון אל ז'ירו הגיע דווקא אל באסונג, שדחק לשערו שלו ממטר. את החגיגה סגר פודולסקי, כשסיים מהלך שנפתח בנבדל ברור בבעיטה נפלאה מקצה הרחבה, ארסנל עולה זמנית למקום השלישי, והיא חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות.

רדינג - ליברפול 0:0

המייטי רדז עדיין לא מוותרים על מקום באירופה, אבל הפער מארסנל כבר עומד על שבע נקודות והתיקו הביתי מול ווסטהאם בשבוע שעבר בוודאי שלא עזר. הם ינסו להתאושש מול האחרונה בטבלה, שנראית כיורדת בטוחה לאחר שהפסידה בכל שבעת המחזורים האחרונים והיא שקועה שמונה נקודות מתחת לקו האדום. ברדינג עוד זוכרים בוודאי איך בינואר 2010 הם ניצחו באנפילד 1:2 מדהים בגביע בהארכה וישמחו לשחזר.

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. רויטרס
הכרטיס לאירופה בורח לליברפול. ג'רארד/רויטרס

משחקים נוספים:

אסטון וילה - פולהאם 1:1
לאסטון וילה: שארל נ'זוגביה 55, לפולהאם: פביאן דלף (עצמי) 66.

אברטון - קווינס פארק ריינג'רס 0:2
לאברטון: דרון גיבסון 40, ויקטור אניצ'בה 56

סאות'המפטון - ווסטהאם 1:1
לסאות'המפטון: גסטון רמירס 59. לווסטהאם: אנדי קארול 66

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully