וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינוגבה: "אפשר לשחק ככה גם מול קבוצות אחרות"

14.4.2013 / 11:32

בבני יהודה לא מבינים את הבדלי היכולת במפגשים מול הגדולות. גל כהן: "אם עמדנו מול מכבי ת"א אנחנו קבוצה טובה"

one

בבני יהודה התקשו להחליט אם הם מרוצים או מאוכזבים מהתיקו 2:2 מול מכבי תל אביב אמש (שבת) בבלומפילד. מצד אחד הזהובים היו שותפים לאחד המשחקים הטובים שנראו בתקופה האחרונה בליגת העל, אך מצד שני, גם יתרון מוקדם של 0:2 בדקה ה-24, לא הספיק להם בכדי לנצח.

"השחקנים הוכיחו שהם גברים", אמרו בקבוצה בסיום המשחק. "היה חשוב לנו שמכבי תל אביב לא יחגגו על הראש שלנו. השחקנים עשו מאמץ עילאי וחבל שלא ניצחנו. כולם מדברים על הכושר הגופני של מכבי תל אביב ועל מאמני הכושר שלה, אבל דווקא אנחנו נראינו כמו מטוסים בדקות האחרונות, אז כל הקרדיט מגיע למאמן הכושר שלנו שלומי ודררו, כי הקבוצה נראתה מצוין. אם וינסנט אניימה נבחר למצטיין זה אומר הכל. אניימה זה השוער היחיד בארץ שהיה מצליח להוציא כזה כדור מהחיבורים בדקה ה-90".

דלה איינוגבה שוער בני יהודה מול ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו מעודדים מאוד מהיכולת". איינוגבה/ברני ארדוב

למרות שהעונה טרם הסתיימה, במועדון מבינים שבעונה הבאה צפוי שינוי גדול מאוד בסגל השחקנים, כאשר לפחות שישה או שבעה שחקנים יסיימו את חלקם ולא יאריכו את החוזה שלהם. בגזרת הזרים נראה שפדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ' ואדם הרפקה לא ימשיכו עונה נוספת. הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס מסיים את חוזהו וקיבל הצעה להאריכו, אך טרם השיב בחיוב. רפי דהן יחזור אוטומטית למכבי תל אביב וגם גל כהן, שלו מנשה ואביב חדד מסיימים חוזה ולא ברור אם ימשיכו.

"היה משחק קשה מאוד. מכבי תל אביב היא כנראה הקבוצה הכי טובה בישראל כיום", אמר דלה איינוגבה, שהציג משחק לא רע. "אנחנו מכבדים אותם מאוד. היו לנו הזדמנויות לנצח, זה הכדורגל, ותיקו זו תוצאה טובה עבורנו. אנחנו ממשיכים לרדוף אחרי קרית שמונה וזה היה משחק מאוד קשה עבורנו. תיקו שיקף, אבל כשאתה מקבל 2:2 במצב כזה זה קצת מאכזב. במחצית השניה שיחקנו יותר טוב, תקפנו והיה אפילו אחד על אחד של גיל יצחק, שעשה עבודה מצוינת. אנחנו מעודדים מאוד מהיכולת, ואם נמשיך ככה נשיג את המטרות. זה השלב האחרון של העונה והקובע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גל כהן, בני יהודה. ברני ארדוב
"אם נמשיך ככה נגיע לאירופה". גל כהן/ברני ארדוב

על המשחק הבא מול מכבי חיפה אמר השוער הניגרי: "השנה כבר ניצחנו אותם, ההפסד היחיד של בנאדו הוא מול בני יהודה. נעמוד שווים מול שווים מול כל קבוצה, כי אנחנו באמת קבוצה טובה. אנחנו משחקים בשביל להשיג את הכרטיס לאירופה ולא משחקים בשביל משהו אחר".

על העובדה שבני יהודה טובה מול הגדולות ומאבדת נקודות מול קבוצות חלשות יותר אמר איינוגבה: "זה נכון. אנחנו מנסים לעבוד על זה. אני אפילו לא יודע מה להגיד על זה. ככה זה בכדורגל. אנחנו השחקנים מנסים להבין למה זה קורה. אנחנו מדברים בינינו ואומרים שאם אנחנו נראים ככה טוב מול קבוצה כמו מכבי תל אביב, אז אפשר לשחק ככה גם מול קבוצות אחרות. אנחנו באמת מנסים לעשות כמיטב יכולתנו". איינוגבה נשאל האם הקבוצה תצליח להשיג את הכרטיס לאירופה והשיב: "הכל טמון באמונה. אם נאמין שאנחנו מסוגלים לזה, נמשיך לעבוד קשה ונעשה כמיטב יכולתנו כדי להשיג את המטרה גם עבור האוהדים שלנו, שישמחו אם נגיע לאירופה".

הבלם גן כהן הוסיף: "אנחנו לוקחים מהמשחק הרבה דברים טובים. אנחנו עומדים שווים מול שווים מול מכבי תל אביב ולא בפעם הראשונה, במיוחד שכל השנה הם מתקשים מולנו, אז אנחנו קבוצה חזקה וטובה ואם נשחק ככה במשחקים שנותרו, אז נשיג את המטרה שלנו, להגיע לאירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully