וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התנגדות להבאת פרדראג מיאטוביץ'

המנכ"ל לובין לוחץ להחתים את בן שמעון, המשקיעים לוחצים על רמון לבחור ברוני לוי. מור שושן הצטרף למתקפה על פרדי דוד

one

בהפועל תל אביב היו מרוצים אמש (שבת) מהתיקו מול מכבי חיפה בבלומפילד (2:2), התעודדו מהעובדה שהקבוצה לא נכנסה למרה שחורה בעקבות ההפסד למכבי תל אביב כפי שהיה אחרי הדרבי הקודם, והמאמן פרדי דוד סגר סיבוב ראשון בפלייאוף עם הפסד בודד. "בסך הכל אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב", אמר אחד השחקנים. "ברור שזה לא הכדורגל שכולם מצפים מהפועל תל אביב, אבל ממשחק למשחק אנחנו נראים יותר טוב ואם נמשיך ככה נשמור על המקום השלישי".

אבל מחוץ למגרש הרוחות עדיין סוערות במועדון, כשאל המתקפה של אביו של אלרואי כהן על פרדי דוד אתמול הצטרף היום סוכנו של הבלם מור שושן, ג'קי דהאן, שלא אהב את העובדה כי הבלם הצעיר, שיהיה שחקן חופשי בסיום העונה, כבר לא נכלל בסגל זה משחק שני ברציפות: "קשה לי להבין מאילו שיקולים מור לא בסגל ולא בהרכב", אמר דהאן. "בכל התקופה האחרונה שהוא שיחק הוא היה מצוין ועשה התקדמות אדירה השנה. לא הגיוני שהוא מקבל אדום אחד ויוצא מהסגל בזמן ששחקנים זרים שעושים טעויות בכל משחק ממשיכים לקבל את הקרדיט מהמאמן. אלה לא שיקולים מקצועיים, אלה שיקולים חבריים". בקבוצה הגיבו לטענות: "הדברים נעשו משיקולים מקצועיים בלבד".

מור שושן הפועל תל אביב מול אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אלה לא שיקולים מקצועיים". שושן/ברני ארדוב

גם חנן ממן לא היה מרוצה מהעובדה שהושאר מחוץ לסגל בעקבות העימות בינו לבין אריק דג'מבה דג'מבה ביום שישי, אך האחרון לא מתכוון גם הוא לתקוף את המאמן. מנגד, שי אבוטבול סחט מחמאות על הצמד המצוין שלו, ובקבוצה אמרו: "אם שי היה בריא כל העונה היינו עכשיו במקום יותר גבוה בטבלה". גם עדן שרם ורמזי ספורי הצעירים קיבלו שבחים, ובמועדון רוצים לראות השניים מקבלים דקות משמעותיות עד סוף העונה.

מעבר לכך, סאגת המאמן עדיין נמצאת בראש סדר העדיפויות הנהלת הקבוצה, כשנראה כי יש לא מעט גורמים המנסים להשפיע על מועמד מצידם. כזכור, בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט על כך שפרדראג מיאטוביץ' צפוי לנחות בארץ בשבוע הבא בתיאום עם קובי סידי המקורב מאוד להנהלת הקבוצה, בכוונה לבנות תכנית רב שנתית, אך בקבוצה יש לא מעט מתנגדים למהלך, ביניהם המנכ"ל אמיר לובין שלוחץ להחתים את רן בן שמעון. כרגע ישנם מגעים לא רשמיים בין בן שמעון להפועל, אך עדיין לא בטוח כי המאמן יהיה מוכן להגיע לקבוצה שכן הדברים תלויים מאוד בשכרו ובתקציב המועדון בעונה הבאה, שכרגע אמור להיות מהנמוכים שהקבוצה ידעה בשנים האחרונות.

כמו כן, הבעלים חיים רמון הגביר הילוך במציאת רוכש לקבוצה ואף נפגש עם אנשי עסקים שונים שהציעו לרכוש את חלקו בקבוצה ואף להפוך לבעלים, אולם על פי מקרובים לרמון מדובר ב-"רודפי פרסום" בלבד ללא כוונות רציניות. ניכר שעל רמון ישנו לחץ מאחד המשקעים בקבוצה להחתים את רוני לוי לעונה הבאה כמאמן הקבוצה והוא גם דוחף את העניין, אך עדיין אף גורם רשמי בהפועל לא שוחח עם המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים רמון, הפועל תל אביב. מגד גוזני
חברי הדירקטוריון מאוכזבים מהתנהלותו. חיים רמון/מגד גוזני

רמון עצמו גם טוען בפני מקורביו כי עד שלא יידע בוודאות את גודל התקציב בעונה הבאה ימנע מלשוחח עם מאמנים ונראה כי הבעלים עצמו מודאג מאוד שכן הוא כבר התחייב בפני אלי טביב להעביר סכום של שישה מיליון שקל נוספים עד הקיץ, דבר שבהפועל מתקשים כרגע לראות קורה.

אם לא די בכך, חברי הדירקטוריון של הפועל מאוד מאוכזבים מהעובדה כי הבעלים לא משתף אותם כלל בהחלטותיו ומסתמן כי בעונה הבאה לא ישקעו כספים בקבוצה, מה שגם יגרום למועדון עוד נזק כלכלי. כרגע בהפועל מקווים לסיים את העונה במקום השלישי ולהשיג את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית שיבטיח הכנסה גבוהה נוספת, אך הבעיות הכלכליות מטרידות לא מעט אנשים במערכת ועד הקיץ מקווים במועדון כי הדברים בצד הכספי יתבהרו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully