וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מרגיש רע עבור קובי, רק הוא יכול לחזור מזה"

ב-NBA כואבים את פציעתו של הממבה. ריברס: "נתגעגע, הוא היריב הכי קשוח אי פעם". גאסול: "הוא יחזור חזק מאי פעם"

בין שישה לתשעה חודשים בחוץ. קובי בריאנט סובל מקרע בגיד אכילס, הוא ייאלץ לעבור ניתוח ביום שבת הקרוב ואחרי שבלייקרס עיכלו את העובדה שהממבה השחורה גמר את העונה וספק מתי יחזור למגרשים, גם ברחבי ה-NBA מנסים להבין את ההשלכות.

"לעזאזל בנאדם, אני מרגיש רע עבור קובי", צייץ לברון ג'יימס, "אם יש מישהו שיכול לחזור מפציעה כזאת זה הוא. מאחל לך את הטוב ביותר". גם מנהיג היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס כריס פול כאב את פציעתו של בריאנט. "אני מתפלל עבור האיש שלי קובי בריאנט, אני מקווה שההחלמה תהיה מהירה, אין לי ספק שהוא יחזור חזק", אמר CP3. "אף פעם לא רציתי לראות את זה קורה...אף פעם, אבל קובי בחור חזק, אני מאחל לך החלמה מלאה ומהירה אחי". צייץ דיאנדרה ג'ורדן, חברו של פול בקליפרס. "תפילות למען האח של קובי", צייץ אנדראה איגודלה, "תחזור אלינו מהר".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
נחיתה שהסתיימה בכאב גדול/AP

הפציעה של קובי אירעה בניצחון הלייקרס על גולדן סטייט בתוצאה 116:118. שלוש דקות לסיום, קובי בריאנט נפל במהלך התקפי ודידה החוצה, ולאחר הבדיקות התברר כי קרע את גיד אכילס. לאחר מספר שעות הגיב בריאנט בדף הפייסבוק שלו לפציעה בפוסט נרגש, ותהה "אולי כך מסתיים הספר שלי, אבל אולי לא!". גארד הווריורס סטפן קרי, שהיה עד לפציעה של בריאנט, אמר אחרי ההתמודדות: "דרך כואבת לגמור משחק. שונא לראות את קובי צולע ככה ואני מקווה שהוא יהיה בסדר.

גם חבריו של בריאנט ללייקרס, מטה וורלד פיס ופאו גאסול צייצו לאחר ששמעו על חומרת הפציעה של בריאנט. "קובי יחזור חזק יותר", כתב וורלד פיס, "אני מחכה לחזרה שלו! הוא וורקוהוליק". גאסול כתב: "רגע קשה, אין בכלל ספק שקובי יחזור אלינו חזק מאי פעם. מתפלל עבור וינו (כינויו החדש של בריאנט)".

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס פצוע. AP
והבנה שמעתה העתיד נראה אחרת לגמרי/AP

גם בשורות היריבה המיתולוגית בוסטון סלטיקס הצטערו על החדשות הרעות. "השחקנים שלי הם הפייבוריטים שלי, אבל אם יש מישהו אחר שאני אוהב זה קובי בריאנט", אמר מאמן הירוקים דוק ריברס ל"בוסטון גלוב". "אני אוהב את הלב של קובי, את הקשיחות שלו, אני אוהב את זה שמיד אחרי הפציעה זרק את שתי זריקות העונשין לפני שיצא החוצה, בוכה כמו תינוק. הוא היריב הכי קשוח שראינו אי פעם, ונתגעגע אליו". קווין גארנט שלח SMS בה הוא מאחל לו החלמה מהירה, ולעיתונאים אמר הביג טיקט: "אף אחד בעולם לא רצה לראות את זה קורה לשחקן כל כך גדול".

דומיניק ווילקינס, מגדולי המעופפים ששיחקו אי פעם כדורסל ושחקן היכל התהילה, עבר גם הוא פציעה דומה כשחקן, כשנפצע ביוני 1992 בהיותו בן 32. "זה קשה, ככל שאתה מתבגר אתה לא קופץ כמו פעם", אמר The Human Highlight לעיתון USA TODAY, "שישה חודשים זה מהר, אני אומר לכם מניסיון, לי זה לקח תשעה חודשים כדי לחזור באמת לכושר ולרמה שפעם שיחקתי. קובי חייב סבלנות, זה העיצה הטובה ביותר שאוכל לתת לו".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם פאו גאסול. AP
ועכשיו, הרבה הרבה סבלנות. בריאנט נעזר בגאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully