וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט ייעדר בין 6 ל-9 חודשים

כוכב הלייקרס אכן סובל מקרע בגיד אכילס, אך מאמן הכושר של הלייקרס טוען: "הוא יכול להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה"

זה היה ידוע כבר חצי יממה, אבל הערב (שבת) זה הפך לרשמי: קובי בריאנט גמר את העונה, לאחר שהתגלה קרע בגיד אכילס שלו, והוא ייאלץ לעבור ניתוח ביום שבת הקרוב, מה שישבית אותו לתקופה שבין שישה עד תשעה חודשים. ה'ממבה השחורה' ייאלץ לנוח כחודש לאחר הניתוח, ולאחר מכן יוכל לנסות ולהתחיל בתהליך השיקום, אך לא כל החדשות רעות: על פי מאמן הכושר של הלייקרס, גארי ויטי, במידה והתהליך יהיה מוצלח, יוכל בריאנט להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה. "זו התוכנית", אמר ויטי הערב.

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס פצוע. AP
יחזור מוקדם מכפי שחשבו? בריאנט/AP

כשנדרש ויטי לתאר את הפציעה של בריאנט, לאחר כל הבדיקות שנעשו לכוכב, אמר מאמן הכושר: "זה קרע מוחלט. השריר גמור לגמרי, צריך לתפור את הכל מחדש". ויטי נשאל מה הוביל לפציעה של בריאנט. "כשמשהו כזה קורה, כולם רוצים לדעת למה", אמר ויטי והתייחס בין השאר לטענות כנגד המאמן, מייק דאנטוני, שבחר לשתף את קובי לדקות ארוכות במשחקים האחרונים, "אבל לא תמיד יש סיבה. כשבוחנים את העונה שלנו, זה סוג של סיוט".

עד כמה סיוט? ויטי מנה את הנפגעים: "היה לנו שחקן שהגיע מניתוח (דוויט הווארד), אחר כך היה לנו את סטיב נאש ששבר את רגלו. אחרי כך סטיב בלייק והניתוח שהוא היה צריך לעבור, ג'ורדן היל והניתוח שלו בירך ומטה וורלד פיס עם הניתוח בברך שלו. היה לנו גם את דוויט הווארד והקרע שלו בכתף, אנטואן ג'יימסון יצטרך ניתוח בסיום העונה בפרק כף היד, ככה שכשמחפשים את התשובה מדוע זה קורה, נראה שפשוט מדובר במזל רע".

כזכור, בריאנט קרע את גיד אכילס שלו במשחק שנערך הלילה מול גולדן סטייט, בפציעה שגרמה לכל הליגה לעצור ולהרכין את ראשה. כוכבה של לוס אנג'לס נשמע שבור לחלוטין לאחר הפציעה, וכבר הרהר באפשרות שייאלץ לפרוש בפוסט נרגש שכתב בפייסבוק, אבל בהמשך נשמע אופטימי, ועתה ינסה לעמוד בלוח הזמנים עליו מדבר ויטי, בכדי לחזור כבר בפתיחת העונה הבאה ולהוכיח לכולם שהוא לא אמר את המילה האחרונה.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
כבר חוזר. בריאנט והווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully