וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "מבחוץ נראה שריאל רוצה יותר מאיתנו"

מנכ"ל מכבי ת"א הודה שהקבוצה נראית לא טוב, אבל בטוח: "עם תמיכת הקהל בנוקיה נוכל לנצח. צריך לחזור ליסודות שלנו"

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

לא כך ציפו במכבי תל אביב לסיים את שני המשחקים שלהם במדריד בפתיחת סדרת ההצלבה. הצהובים ספגו אמש (שישי) הפסד נוסף, 75:63 ונקלעו לפיגור 2:0 בסדרה, כשהם לרגע לא מהווים יריב ראוי לבלאנקוס, העושים את דרכם הבטוחה אל הפיינל פור בלונדון.

אחד מהבעלים ומנכ"ל הקבוצה, דני פדרמן, שנכח במשחק אמש אמר לוואלה! ספורט: "ברור שרצינו לקחת פה ניצחון, אבל זה גם לא היה תסריט לא ריאלי להפסיד פה שני משחקים. זה לא משהו ברור מאליו לנצח פה".

פדרמן הוסיף: "אנחנו לא במצב אופטימלי, אבל כל הסדרות חוץ מאחת נמצאות כרגע במצב דומה. הוכחנו העונה שאנו באים לשחק כל משחק וכל מפגש הוא משחק בפני עצמו. נבוא ביום שלישי, ניתן את הכול ואם ננצח, נחכה למשחק הבא. מה שעשינו עד עכשיו נעשה גם בהמשך".

דני פדרמן מבעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין אופטימי. פדרמן/קובי אליהו

"האם ריאל עדיפה ממכבי? אני חושב שאולי כן על הנייר, אבל עד עכשיו הוכחנו לא אחת שהשיטה מנצחת ולא השמות, כפי שראינו בקבוצות האחרות שאפילו לא העפילו להצלבה והיו להם שמות נוצצים יותר, גם מאשר לריאל. אני לא חושב שזה מה שקובע, אנחנו צריכים לחזור לשיטה שלנו, לחזור לדברים הבסיסיים אותם אנו עושים טוב ואני מאמין שאם נעשה אותם גם ננצח".

התחלה גרועה בטופ 16, קאמבק ועכשיו שוב התרסקות. איך אתה מסביר את העונה ההפכפכה של מכבי?

"ככה זה ברמות האלה. כל קבוצה יכולה לנצח בכל יום נתון ואתה יכול להגיע למצב בו אתה מנצח שלושה משחקים רצוף . אבל לפני זה, אני חושב שאנחנו צריכים לחזור ליסודות ולדברים שאנחנו רגילים לעשות ולהילחם על כל כדור. נתנו לריאל להראות שהם כאילו רוצים את זה יותר מאיתנו. אני בטוח שזה לא המצב, אבל כך זה היה נראה מבחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ספסל מכבי תל אביב, ליאור אליהו. מגד גוזני
עונה הפכפכה. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

באימון המסכם הייתה ממש אווירת נכאים בקבוצה

"דווקא באימון לפני המשחק השני והיה יותר טוב. כשאתה מפסיד בהפרש גדול וכל הדברים עדיין חמים וטריים, האנרגיות גבוהות ולוקח יום-יומיים להתאושש. עכשיו יש לנו קצת יותר זמן ואני בטוח שנתאושש".

הבעלים הוסיף: "האם חוסר הניסיון של רוב השחקנים השפיע? אני בטוח שלניסיון יש הרבה משמעות, אבל מצד שני, אף אחד לא ציפה שננצח שישה משחקים ונגיע לאן שהגענו, כביכול עם חוסר הניסיון שיש לנו. מה שמדבר כרגע הוא הרצון ואם נבוא עם התמיכה של הקהל, ויש תמיכה של הקהל בנוקיה, ועם הלב והנשמה שהצגנו בטופ 16, אני בטוח שנשוב וננצח".

דווין סמית אמר: "היו לנו כמה זריקות טובות שפשוט לא נכנסו. גם היו כמה כדורים חופשיים שלא לקחנו וחבל. ניקח את זה משחק אחר משחק, צעד אחר צעד, אנחנו צריכים לעבוד. נאבקנו בקליעות, אבל בהגנה עשינו דברים סבירים, צריך לשפר את ההגנה ואת הריבאונד".

לשאלה האם הפערים בין שתי הקבוצות פשוט גדולים מדי השיב סמית': "עכשיו נגיע לתל אביב וננסה לעשות את אותו דבר בבית שלנו". על הלחץ הוסיף האמריקאי: "אנחנו לא מסתכלים על זה כמצב לחוץ. זה משחק אחד בודד, לחיות או למות ופשוט נילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully