וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "מאוכזבים, אך הצבנו רף חדש למועדון"

מאמן טוטנהאם מעכל את ההדחה ברבע גמר הליגה האירופית על ידי באזל. אמאובי על הדחת ניוקאסל: "נלמד מהחוויה ונתקדם"

בניגוד לחצי גמר ליגת האלופות, שם יש שתי קבוצות מגרמניה ושתיים מספרד, חצי גמר הליגה האירופית יזמן לנו נציגות מארבע מדינות שונות באירופה. צ'לסי, בנפיקה ליסבון, פנרבחצ'ה ובאזל העפילו אמש (חמישי) לשלב הבא, והמסע האירופי שלהם נמשך.

את ההפתעה של שלב רבע הגמר סיפקו השוויצרים, כשהדיחו את טוטנהאם לאחר 2:2 וניצחון 1:4 בפנדלים. התרנגולים, שזכו בעבר פעמיים בגביע אופ"א, היו מאכוזבים בסיום. "גרמנו למדינה להרגיש אחרת כלפי הליגה האירופית", אמר מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש, "למרות שאנחנו מאוכזבים, קבענו סטנדרט חדש עבור המועדון לעתיד".

"שיחקנו יותר טוב מאשר במשחק שלנו בווייט הארט ליין, בפנדלים הכול יכול לקרות וזה חלק מהמשחק", הוסיף וילאש בואש, "אבל הצבנו לכדורגל האנגלי רף חדש במפעל הזה. השחקנים שיחקו כמו גיבורים, ואנחנו רואים שבאנגליה מדברים על הליגה האירופית אחרת ממה שדיברו קודם".

אוהדי באזל חוגגים שער מול טוטנהאם. AP
אוהדי באזל חוגגים את העלייה לחצי הגמר/AP

צ'לסי, אלופת אירופה היוצאת, הפסידה 3:2 ברוסיה לרובין קאזאן, אבל עלתה בזכות ה-1:3 במשחק הראשון. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות וכבש בפנדל את שער הניצחון. יוסי בניון רשם מנגד 77 דקות. "חבל שהפסדנו במשחק, אבל עברנו שלב וזה מה שחשוב", אמר מאמן צ'לסי רפא בניטז על המשחק, "אנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו במחצית השנייה. צריך לתת קרדיט לרובין קאזאן, יש לה שחקנים נהדרים. השחקנים השקיעו המון, ועשו הכול על המגרש. עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק הבא. פרננדו טורס עובד קשה, ונראה לקראת יום ראשון עד כמה הוא כשיר".

ניוקאסל שיחקה מצוין מול בנפיקה, אך סיימה בתיקו 1:1 ביתי והודחה בגלל ההפסד 3:1 בפורטוגל. "פיגור של שני שערים מהמשחק הראשון היה גשר אחד רחוק מדי עבורנו", אמר חלוץ ניוקאסל שולה אמאובי. "נתנו הכול, המשחק היה חשוב לנו, ונלמד ממנו ומהחוויה. זה יעזור לנו להתקדם כקבוצה".

פנרבחצ'ה הגיעה לרומא עם יתרון 0:2 ועלתה לחצי הגמר אחרי 1:1 עם לאציו באולימפיקו הריק, לאחר שהמועדון האיטלקי הוענש על ביטויי הגזענות של אוהדיו.

שחקני צ'לסי חוגגים שער מול קאזאן. רויטרס
הפסד מתוק. שחקני צ'לסי חוגגים במשחק ברוסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully