וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: באזל הדיחה את טוטנהאם בפנדלים

אחרי פעמיים 2:2, השוויצרים עלו לחצי הגמר בזכות 1:4 מהנקודה הלבנה. נאתכו כבש, קאזאן ניצחה את צ'לסי 2:3, אך האנגלים עלו. בנפיקה ופנרבחצ'ה בפנים

אחרי שנרגענו ממשחקי רבע גמר ליגת האלופות, גם בליגה האירופית משוחקים היום ארבעת משחקי רבעי הגמר שישלחו ארבע נציגות להגרלת חצאי הגמר שתיערך מחר. הקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות היא צ'לסי. אלופת אירופה היוצאת הפסידה 3:2 ברוסיה מול רובין קאזאן, אבל עלתה בזכות ה-1:3 במשחק הראשון. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות וכבש בפנדל את שער הניצחון. 77 דקות ליוסי בניון.

ניוקאסל שיחקה מצוין מול בנפיקה, אך סיימה בתיקו 1:1 והודחה בגלל ההפסד 3:1 בפורטוגל. פנרבחצ'ה העפילה גם היא אחרי תיקו 1:1 ברומא מול לאציו ו-1:3 בסיכום שני המשחקים.

שחקני צ'לסי חוגגים שער מול קאזאן. רויטרס
פתחו חזק, אבל חטפו. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

רובין קאזאן - צ'לסי 2:3 (4:5 לצ'לסי בסיכום שני המשחקים)

צ'לסי הפכה כצפוי לקבוצה הראשונה שמעפילה לארבע האחרונות של המפעל, אך היא לא ליקקה דבש באיצטדיון הלוז'ניקי במוסקבה. אחרי הניצחון 1:3 במשחק הראשון באנגליה, האנגלים הגיעו לרוסיה רגועים והפכו להיות שאננים אחרי שפרננדו טורס כבש שער מוקדם, אבל הרוסים ראויים לכל המחמאות על הקאמבק שלהם ועל הניצחון היוקרתי, למרות שהפעם לא הספיק. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות ובדיוק כמו במפגש הקודם כבש שער בפנדל שקבע 2:3. פרננדו טורס ו-ויקטור מוזס כבשו לאנגלים אחרי שעשו זאת גם בלונדון.

דקה 3: קאזאן פתחה במתקפה וכבר אחרי שלוש דקות שלח קראדניז כדור רוחב מצוין לארמנקו שבעט בנגיעה, אבל הבעיטה שלו נבלמה על ידי הגנת צ'לסי.

דקה 5: גול! איזו פתיחה של צ'לסי. פרננדו טורס, שכבש צמד במשחק הקודם התכבד בשער הראשון גם ברוסיה, אחרי שקיבל כדור עומק מצוין מפרנק למפארד וניצל יציאה רעה מאוד של סרגיי ריז'יקוב כדי לבעוט מול רשת חשופה פנימה. 0:1 לצ'לסי.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. רויטרס
מקבל דקות בליגה האירופית. יוסי בניון/רויטרס

דקה 45: קאזאן כמעט השוותה בזכות כדור עומק נהדר של ביברס נאתכו לעברו של קראדניז, שבעט בנגיעה כדור חזק לפינה, אבל פטר צ'ך הדף בקושי לחוץ.

דקה 51: גול! הרוסים חוזרים למשחק. איבן מרקאנו הברזילאי היה זה שכבש בנגיחה אחרי שקיבל הרמה מדודה טובה מאוד מפאבלו אורבאיז. 1:1 בלוז'ניקי. הרוסים זקוקים לשני שערים נוספים כדי לכפות הארכה.

דקה 55: גול! צ'לסי לא נתנה לרוסים להנות מהשוויון שלה יותר מדי זמן. ויקטור מוזס היה זה שהחזיר את היתרון לבלוז אחרי שביצע דאבל פס עם ראמירס ומקרוב בעט כדור מסובב לרשת הגבוהה. 1:2 לצ'לסי.


דקה 62: גול! חגיגת השערים נמשכת והפעם זה היה תורם של הרוסים לעקוץ. קרדניז גוקדניז עלה עם ניתור מדהים להרמה של אלן קסאייב ומקרוב נגח בעוצמה פנימה. 2:2.

דקה 75: גול! קאזאן משלימה את המהפך בזכות שער של ביברס נאתכו בפנדל.כמו במשחק הקודם, הישראלי כובש בפנדל אחרי ספק הכשלה ברבחה. 2:3 לקאזאן

קלינט דמפסי טוטנהאם חוגג שער. GettyImages
צמד מצוין שלו. קלינט דמפסי/GettyImages

באזל - טוטנהאם 2:2 (4:4 בסיכום, 1:4 לבאזל בפנדלים)

איזה הישג ענק לשוויצרים, שכבר הוליכו 0:2 בחוץ במשחק הראשון, שמטו את היתרון וגם הפעם היו קרובים וספגו לקראת סיום הזמן החוקי. יאן ורטונגן הורחק בדקה ה-89, באזל שלטה בהארכה ולא כבשה, אבל מהנקודה הלבנה היא הייתה מושלמת וניצלה שתי החמצות של התרנגולים, ששוב נותרו מאוכזבים.

דקה 23: גול! טוטנהאם משיגה את שער החוץ לו הייתה זקוקה. קלינט דמפסי קיבל כדור עומק מורטונגן הבלם, אלכסנדר דרגוביץ' הבלם כשל בהרחקה, ואיפשר לחלוץ האמריקאי לעבור את השוער ומקרוב לגלגל פנימה. 0:1 לטוטנהאם שעולה בשלב הזה.

דקה 28: גול! באזל לא נזקקה להרבה זמן כדי להשוות. מוחמד סאלאח קיבל כדור טוב ממרקו שטרלר ומקרוב בעט פנימה חזק. 1:1 בשוויץ.

דקה 49: גול! השוויצרים משלימים מהפך ואלכסנדר דרגוביץ', הבלם שהיה אשם בשער של טוטנהאם היה זה שכבש אחרי שניצל חולמנות של האנגלים בכדור קרן והדיפה לא טובה של פרידל, ומול שער חשוף בעט לרשת. 1:2 לבאזל.

דקה 83: גול! טוטנהאם משיגה את השער לו הייתה זקוקה ושוב זה היה קלינט דמפסי האמריקאי שכבש. תום האדלסטון המחליף שלח כדור ארוך, הגנת באזל לא הצליחה להרחיק ודמפסי השתלט ראשון, עצר על החזה ובעט מקרוב כדור חלש פנימה. 2:2 דרמטי בשוויץ.

דקה 89: אדום! יאן ורטונגן הורחק אחרי שהכשיל את מרקו שטרלר ומנע שער בטוח של המארחים. טוטנהאם צריכה לשחק בהארכה בחיסרון מספרי.

דקה 120: באזל שלטה בהארכה והגיע לכמה מצבים, מייקל דוסון עמד בגבורה והציל והשוויצרים לא ניצלו את היתרון המספרי. הולכים לפנדלים!

אלכסנדר דרגוביץ' פ.צ. באזל מול קייל ווקר טוטנהאם. רויטרס
איזו דרמה בשוויץ. דרגוביץ' מול ווקר/רויטרס

פנדלים:

פביאן שר הבלם ניגש אל הכדור הראשון ושלח לפינה, פרידל לא הגיע. 0:1 לבאזל.

האדלסטון נבחר לבעוט ראשון עבור התרנגולים ונהדף על ידי זומר.

מרקו שטרלר הקפטן הכפיל בקלות. 0:2 לבאזל.

סיגורדסון בעט חזק לאמצע והצליח לצמק. 1:2.

פביאן פריי שמר על מאזן מושלם לשוויצרים עם כדור לחיבורים. 1:3.

אדבאיור ידע שהוא חייב לכבוש ולא עמד בלחץ, עם בעיטה רשלנית מחוץ למסגרת.

דיאז ניגש אל הכדור ושלח אותו לרשת. 1:4 לבאזל והיא בחצי הגמר.

הרננדס שחקן לאציו מול כריסטיאן שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
בליגה הולך לו יותר טוב. הרנאנס מנסה לטווח את השער/רויטרס

לאציו - פנרבחצ'ה 1:1 (1:3 לפנרבחצ'ה בסיכום שני המשחקים)

הישג נאה מאוד לטורקים, שמעפילים לחצי גמר הליגה האירופית אחרי מאבק לא פשוט מול קבוצה איטלקית חזקה מאוד. האיטלקים נתנו פייט והובילו 0:1 אחרי שעה של משחק, אבל השער של ארקין בדקה ה-73 סגר את ההתמודדות הזו ואחרי ההדחה של גלאטסראיי מליגת האלופות, לטורקים יש בכל זאת נציגה בחצי גמר של מפעל אירופי.

דקה 60: גול! לאציו השיגה את השער הראשון מבין שניים שהיא צריכה כדי להשוות בסיכום שני המשחקים. ננאד לוליץ' המגן היה זה שכבש בנגיחה אחרי שהגיע ראשון להרמה טובה של אנטוניו קנדרבה מצד ימין. 0:1 ללאציו.

בדקה 73: גול! תקוותיה של לאציו להעפיל לשלב הבא נגוזו עם שערו של קאנר ארקין. פייר וובו החלוץ השתלט על כדור עם הגב לשער ומסר כדור שמאלה לארקין הקשר שהגיע מאחור ובעט כדור חזק שהכניע את פרדריקו מארקטי. 1:1.

אנדרה אלמיידה בנפיקה מול מסאדיו חאידרה ניוקאסל. רויטרס
מאבק קשה באנגליה. אנדרה אלמיידה מול מסאדיו חאידרה/רויטרס

ניוקאסל - בנפיקה 1:1 (2:4 לבנפיקה בסיכום שני המשחקים)

בנפיקה היא היחידה פרט לצ'לסי בין שמונה האחרונות שהגיעה למפעל דרך שלב הבתים של ליגת האלופות, והערב עלתה כצפוי לחצי הגמר, אך זה לא היה לה קל. למרות הרכב חסר ניוקאסל נתנה פייט והובילה משער של פאפיס סיסה הנהדר, אך סאלביו שבר את לב האוהדים המקומיים עם שער בדקה ה-90. האנגלים יתפנו למאבקי התחתית שלהם בליגה המקומית, בנפיקה יחד עם צ'לסי היא הפייבוריטית הגדולה לזכות בתואר.

דקה 71: גול! חמש דקות בלבד אחרי ששער שלו נפסל בטענת נבדל, כבש פאפיס סיסה, הגיבור של ניוקאסל את השער המיוחל. החלוץ המצוין קיבל כדור רוחב מחאטם בן ארפה, שניצל טעות בהגנת הפורטוגלים ומקרוב בעט פנימה. 0:1 לניוקאסל.

דקה 90: גול! בנפיקה סוגרת את ההתמודדות בזכות שער של סאלביו שקיבל כדור רוחב מרודריגו, הקדים את ההגנה ובעט מקרוב פנימה. 1:1, בנפיקה עולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully