וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מויאל וריקן יסגרו עד סוף החודש בקבוצות אחרות"

12.4.2013 / 8:15

בבית"ר חוששים: "יש להם הצעות מהקבוצות הגדולות ואצלנו כרגע הכל באי וודאות". ישיבה סוערת בדירקטוריון

דירקטוריון בית"ר ירושלים התכנס היום (שישי) לישיבה החודשית שלו, ישיבה סוערת בה עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, ונציגי הבעלים הבהירו באופן שאינו משתמע לשתי פנים את דעתם על עמותת האוהדים והתנהלותה לאחרונה. כזכור, עורך דינו של גאידמק ישראל שלו שלח אתמול מכתב לעמותה בו הודיע לה כי התנהלות מהווה הפרת הסכם וכי אין לה שום אופציה להביא רוכש במצב זה, ואף הוסיף כי גאידמק שוקל לסלקם מהדירקטוריון.

מי שייצג את העמותה הוא שמוליק לוי, כאשר שני החברים האחרים, אליק הראל וליעד ניב, לא הגיעו מסיבות אישיות. בעמותה כעסו על כך ואמרו כי "אם היו נעדרים שניים מנציגי גאידמק או שניים מנציגי אנשי העסקים, הישיבה לא הייתה מתקיימת, זה מצביע על כל היחס בעמותה". לוי ספג ביקורת קשה על התנהלות העמותה וקיבל הבהרה חד משמעית לשנות את התנהלות חברי ועד העמותה, מתוך ציפייה ברורה מהם לוותר על הסעיף המתיר להם להביא רוכש עד ל-31 לאוגוסט. עורך דין שלו דורש מהעמותה תשובה ברורה עד ליום חמישי אחרת יפעל באמצעים משפטיים לביטול ההסכם והאופציה לצירוף רוכש. בתום הישיבה הוחלט כי עד שהעמותה תיתן את תשובה בנוגע לסעיף המועדון לא יתקדם. עורך הדין שלו גם חזר והבהיר כי גאיידמק לא יזרים שקל אחד למועדון כל עוד הסעיף קיים.

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים/קובי אליהו

לאחר שתיפתר הסוגיה אמורים לעלות לדיון נושאים משמעותיים מאוד לקראת העונה הבאה, בעיקר בכל הנוגע לתקציב הקבוצה. בשלב זה גאידמק מעוניין להעביר כ-6 מיליון שקל לטובת המועדון ומתוך הנחה זאת יתנהלו העניינים. הנושא העיקרי יהיו השחקנים שמסיימים חוזה ועלולים לעזוב את הקבוצה. בבית"ר שמים דגש על קובי מויאל ואבי ריקן ואמרו: "לא נוכל להציע להם חוזים של יותר מ-750 אלף ש"ח ברוטו לכל אחד והיות והם שחקנים חופשיים ברור שיש להם את האופציות לצאת לחו"ל. כמו כן אנחנו יודעים על הצעות שיש לשניים מהקבוצות הגדולות כאן ואצלנו הכל באי וודאות, כך שקשה מאוד יהיה להשאיר אותם והם לא ימתינו יותר מדי. ממה שהבנו עד סוף החודש עוד יהיה סיכוי לעשות זאת, אחרי זה הם כבר יסגרו בקבוצות אחרות". כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב יצרה קשר עם נציגיהם של מויאל וריקן, וצפויה לפתוח עמם במשא ומתן בתום העונה.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"לא נוכל להציע חוזים של יותר מ-750 אלף ש"ח ברוטו". קובי מויאל/אדריאן הרבשטיין

חבר דירקטוריון בית"ר ירושלים מטעם עמותת האוהדים ליעד ניב התראיין היום ל"רדיו ירושלים" והתבטא בגלוי נגד הבעלים ארקדי גאידמק: "יש רק פיתרון אחד למצב - בית"ר חייבת בעלים חדשים. האוהדים לא מגיעים למגרשים כל אין אחדות בשום חלק במועדון. יש פילוג אצל האוהדים, יש פילוג בהנהלה ויש פילוג אצל השחקנים. האוהדים שבורים ומיואשים מהמצב ויש רק פיתרון אחד: להחליף בעלים ולהביא דם חדש. בשילוב משולש של אלי טביב, אנשי העסקים ועמותת האוהדים אפשר להוציא את המועדון לדרך חדשה". ניב הוסיף ועקץ את גאידמק: "אולי משדרים שרוצים למכור אבל בפועל לא רוצים למכור וזאת הבעיה".

בבית"ר ישנו מתח גדול כיצד יגיב ארקדי גאידמק לאירועים האחרונים מול עמותת האוהדים וההפגנה אתמול מול ביתו. כ-500 איש שהפגינו מול בית הבעלים בהרצליה לא הפסיקו לגדף בכל השפות את גאיידמק ובני משפחתו כאשר לקראת סיום ההפגנה יצא מביתו של גאידמק אדם שהחל לצעוק על האוהדים, במה שגרם לאוהדים להתקרב אל הבית ואלמלא התערבות השוטרים עשויה הייתה להתפתח מהומה. בבית"ר אמרו: "גאידמק כבר חשב כמה פעמים לזרוק הכל ולשלוח את הקבוצה לפירוק, האוהדים משחקים באש והם עוד עשויים להצטער על זה".

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
הפגנת אוהדי בית"ר מול ביתו של גאידמק/קובי אליהו

בבית"ר רוצים להתחיל ולהתארגן על הקמת מועדון אוהדים חדש, אך ייתכן כי נושא זה יידחה עקב רגישות העניינים מול אוהדי הקבוצה בכלל והעמותה בפרט. בקטע המקצועי, הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. דריו פרננדס ואופיר קריאף צפויים להיעדר, ברק משה או שי חדד יפתחו בהרכב כאשרסטיבן כהן ימשיך לקבל קרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully