וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כ-500 אוהדים הפגינו בביתו של גאידמק

11.4.2013 / 19:08

צפו באוהדים מניפים שלטים בגנות הבעלים וקוראים להסגרתו לצרפת. עורך דינו של גאידמק לעמותה: "אין לכם זכויות"

צילום וידיאו: קובי אליהו. עריכה: מיכאל ברגמן

המתיחות בין בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק לעמותת האוהדים של הקבוצה נמשכת. לאחר שהעמותה הודיעה על סירובה לבקשת הבעלים לוותר על הסעיף המאפשר לה להביא רוכש בתמורה להשקעתו בעונה הנוכחית ואף נקטה צד כאשר הצהירה כי אלי טביב צריך להיות האיש שיוביל את המועדון, שלח היום (חמישי) עורך דינו של גאידמק, ישראל שלו, מכתב לעמותת האוהדים, בו הוא מעביר ביקורת קשה על התנהלותה.

שלו מציין כי עמותת האוהדים התחייבה לגייס 2.5 מיליון שקלים עד תום העונה הנוכחית ולבקשתה, ניתנה לה ארכה עד ל-31 לאוגוסט לעשות זאת. לטענתו, כעת העמותה מנצלת את הארכה על מנת לנסות ולהביא רוכש. שלו טוען כי כי אוהדים רבים ביטלו את הצ'קים ואת דמי החברות שלהם והעמותה נתקלה בקשיים בשל התנהלותה. הוא אף הוסיף לגבי טענותיה שהחלטותיו של גאידמק פגעו בה ובגיוס הכספים שלה: "זו עזות מצח בלתי רגילה לתלות זאת בפעולות של מרשנו על מנת להתחמק מהתחייבות חוזיות ומחדלים וטענה זאת מגוחכת ולא ראויה".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
עורך דינו עולה להתקפה. גאידמק/קובי אליהו

מעבר לכך הביע שלו במכתב ביקורת קשה על התנהלות חברי עמותת האוהדים בדירקטוריון: "בניהול משותף עם מרשנו ואנשי עסקים החליטה העמותה להיעדר מישיבות משמעותיות וכמו כן עשתה דין לעצמה כל אימת שההחלטות לא מצאו חן בעיניה". שלו גם ציין את היעדרות חברי העמותה מהרמת הכוסית של הקבוצה בפסח.

מעבר לכך מוסיף שלו: "העמותה צריכה להחליט אם היא מעוניינת להיות מעורבת בניהול מבפנים או שמא מעוניינת לפעול באמצעות הפגנות סרק והילוך אימים כל אימת שההחלטות בדירקטוריון אינן לרוחה או חמור מכך, באמצעות כותרות באמצעי התקשורת כנגד הבעלים וחברי הדירקטוריון".

מעבר לכך שלו המשיך וביקר את התנהלות העמותה, את הסקר אשר הזמינה "אשר כל מטרתו הייתה פגיעה במרשנו", והוסיף: "נוכח האמור לעיל, העמותה נמצאת כמפרה של ההסכם הפרות יסודיות שלא תוקנו במהלך העונה ומטעם זה לא עומדת לזכותה כל זכות או אופציה".

בסיום דבריו כותב שלו: "אנו עומדים בצומת דרכים האם לבטל ההסכם עם העמותה בשל ההפרות היסודיות או להימנע מביטולו היה והעמותה תשכיל לפעול בהתאם להוראות ההסכם ולקבל את הצעתנו".

מעמותת האוהדים נמסר בתגובה: "יש פה כמה עמודים של חוצפה. ישראל שלו הוא עורך דין, עדיין לא שופט. ההסכם מאוד ברור ומקנה לנו את האופציה, חבל שבמקום שהם יתנו מענה לטובת הקבוצה והאוהדים, הם מתעסקים בניסיון לפגוע בהם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כ-500 מאוהדי הקבוצה הגיעו הערב להפגנה מול ביתו של גאידמק בהרצליה. לפני שלושה שבועות נערכה ההפגנה הראשונה נגד הבעלים וכעת, פעם נוספת, קראו לו המפגינים לעזוב את הקבוצה. האוהדים הניפו שלטים בגנות הבעלים וקראו להסגרתו לצרפת. הם גידפו את גאידמק ובנותיו וחילקו חולצות עם הכיתוב: "מצלים את בית"ר". בנוסף הניפו האוהדים בובת מין עם דמותו של גאידמק.

לא ברור אם הבעלים שוהה בביתו, אך השוטרים הזהירו את האוהדים, הנמצאים במרחק עשרות מטרים מהכניסה לבית, כי מי שינסה להתקרב לכניסה ייעצר מידיית. האוהדים הבטיחו כי ההפגנה הבאה תיערך מול ביתו של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
כל אוהד קיבל חולצה. אוהדי בית"ר מפגינים/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully