וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "צריכים לחזור ולשחק את הכדורסל שלנו"

מאמן מכבי ת"א מתכונן לקראת המשחק השני מול ריאל (שידור חי בוואלה! ספורט). מורן רוט: "אנחנו יודעים מה צריך לעשות"

צילום וידיאו: מגד גוזני. עריכה: טל רזניק

אחרי התבוסה הצורמת לריאל מדריד במשחק הראשון של ההצלבה, מכבי תל אביב חזרה לאולם במדריד וערכה הער (חמישי) אימון המסכם לקראת המשחק ביום שישי. השחקנים , שעברו תדרוך וידאו ארוך ונאלצו לחזות בטעויות מהמשחק הקודם, נראו שפופים מתמיד, והאווירה הייתה מתוחה ועגומה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם דריק שארפ גיא גודס. מגד גוזני
הצוות המקצועי של מכבי נערך למשחק השני./מגד גוזני

דיוויד בלאט מיאן לענות לעיתונאים, אך אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לחזור מחר לכדורסל הטוב שלנו ולשחק גם על המטרות והמפתחות שלנו מבחינת איך להתייחס לריאל, ולהביא אקסטרה, שהוא לא קשור לכדורסל. תגובות שקיבלתי מסביב? זה לא ממש חשוב. אני מאמין שאפשר לעשות את זה מחר. אני חושב שמצד אחד השחקנים כואבים ומאוכזים אך מהצד השני הם יודעים היטב שאין זמן לבכות אלא מעט זמן לתקן ולהתארגן ולאסוף כוחות בשביל המשחק מחר. אין לי תשובה טובה למה הריבאונד וההגנה לא עבדו בהפסד לריאל".

לשאלה האם היתה שאננות בעקבות הקאמבק, השיב בלאט: "אני לא מטפס הרים, אבל ממה שראיתי אני מבין שמי שעוסק בזה, ומטפס גבוה, גם אם הוא יגיע כמעט לפסגה, הוא לא יכול לנוח והוא לא יכול לשכוח את כל מה שהוא עשה בכדי להמשיך לפסגה. בכדי ללחוץ אתה צריך לעשות סל , קשה מאוד ללחוץ אחרי ריבאונד או איבוד כדור או זריקה לא טובה . בראש ובראשונה לא חזרנו טוב בלהגנה. חטפנו נקודות, היו לנו איבודים ואת הדברים האלו צריך לתקן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ריקי היקמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מכבי צריכה אותו במיטבו. היקמן/מגד גוזני

גם מורן רוט סיפר על התחושות השוררות בקבוצה לאחר התבוסה: "ברור שההרגשה היא לא טובה. ציפינו להתחלה טובה יותר ממה שהיה אתמול, אני חושב שכקבוצה הוכחנו העונה שאנו יכולים לצאת ממצבים לא פשוטים וזה עוד מבחן גדול עבורינו, מבחן שצריך לעמוד בו בגבורה כדי לחזור, אנו חייבים להשיג פה לפחות ניצחון אחד ואני מקווה שנעשה זאת מחר".

רוט הוסיף: "הובסנו אתמול אז ברור שההרגשה קשה. אך אנו שחקנים מקצוענים, אנו מכבי תל אביב, ונדע להתרומם. עשינו וידאו ותיקנו את הטעויות. ראינו שהרבה הרבה טעויות משפיעות והיו טעויות מנטאליות. היתה לנו הכנה מצוינת, פשוט הגענו למשחק אמש ולא ביצענו את מה שצריך ואת המפתחות שאנו צרכים לעמוד בהם".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
שחקני מכבי דרוכים במדריד, הערב/מגד גוזני

שון ג'יימס אמר באימון הערב: "אנחנו מרגישים חרא, שיחקנו חרא ואנחנו צריכים לצאת מזה. הגאווה של מכבי היא יותר מהפסד במשחק אחד. לא שיחקנו חוץ מעשר הדקות הראשונות, הם עשו הכול יותר טוב מאיתנו כקבוצה. היה לנו הרבה זמן מול הוידיאו, צריך לבוא יותר מפוקסים. אני לוקח כל הפסד באופן מאוד אישי, בעיקר ברמות האלה".

לגבי ההתמודדות האישית שלו אמר הסנטר האמריקאי: "הרבה מהתיקונים של בלאט היו לגבי, לקחתי כמה החלטות איומות אתמול ואני חייב לשחק טוב יותר. אנסה לתקן אותן".

דווין סמית' מכבי תל אביב. מגד גוזני
מתאמן לקראת מחר. דווין סמית', הערב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully