וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבלו לאסו מתכונן: "מכבי ת"א תשחק על הכבוד שלה"

מאמן ריאל מדריד אמר לוואלה! ספורט על המשך הסדרה: "מאמין שבלאט יעשה דברים שונים". פרננדס: "מכבי תביא הפתעות"

צילום וידיאו: מגד גוזני. עריכה: מיכאל ברגמן

בריאל מדריד לא מתייחסים להפרש בו הביסו את מכבי תל אביב ושומרים על דריכות לקראת משחק מספר 2 בסדרה מחר (שישי, 21:45, שידור חי בוואלה!). היום (חמישי) ערכה ריאל מדריד אימון רגוע לקראת המפגש השני. באופן טבעי, שחקניה נראו מחויכים באימון הקבוצה בעיר פוסואלו דה אלארקון, המרוחקת כשעת נסיעה ממדריד ובה עורכת הקבוצה את רוב אימוניה.

"היה זה משחק טוב מאוד", אומר מאמן ריאל פבלו לאסו בראיון מיוחד לוואלה! ספורט. "אולי זה נראה כמו משחק קל בגלל התוצאה, אבל לא היה קל לקלוע, כי מכבי פתחה טוב, קלעה באחוזים טובים והיא קבוצה טובה".

לאסו לא מקל ראש במשחק השני: "אם אנו רוצים להמשיך, אנו צריכים להמשיך להציג את הרמה שהצגנו. האם אני חושש שהשחקנים שלי יגיעו שאננים? אני חושב שזה יהיה טיפשי מצידנו לעשות את זה. בנקודה הזו של התחרות אנחנו מתמודדים עם קבוצה מהרמות הגבוהות ביותר, לחשוב שרק בגלל שניצחנו משחק אחד סיימת הכל לא יהיה נכון. מכבי תהיה יריבה הרבה יותר קשוחה מחר. הם ייצאו למשחק הרבה יותר חדים וינסו לשחק ברמה הגבוהה ביותר, כי מכבי תשחק על הכבוד שלה. אם לא נשחק ברמה הגבוהה ביותר זה יהיה משחק קשה עבורנו. אני בטוח שמחר נראה מכבי שונה, כי כל משחק הוא שונה. היו למכבי גם דקות טובות".

"אני חושב שהתחלנו לא טוב את המשחק, אבל עשינו עבודה טובה ושינינו את זה. שיפרנו את ההגנה שלנו, והצלחנו לשמר את זה ולשמור על שחקני המפתח של מכבי. השגנו ניצחון חשוב אמש, אך לפנינו יש עוד עבודה רבה".

מאמן ריאל מדריד פבלו לאסו. מגד גוזני
"מכבי תשחק על הכבוד שלה, אם לא נשחק ברמה גבוהה יותר יהיה לנו קשה". לאסו באימון ריאל לקראת המשחק השני בסדרה/מגד גוזני

על השינוי בין הרבע הראשון לשני, במהלכו קלעה מכבי ארבע נקודות בלבד אמר המאמן: "העלנו את הרמה בהגנה, היו לנו פוזשונים, הייתה לנו שליטה באחד על אחד, בריבאונד, מה שאפשר לנו לרוץ, ולהשיג קליעות פתוחות. כדורסל זה מעבר לרק הגנה או התקפה, או אפילו אחוזי קליעה. בסופו של דבר אתה צריך להיות טוב אם אתה רוצה להביס קבוצה כמו מכבי".

לשאלה האם בלאט טעה שהציב חמישייה נמוכה, מה שגרם לריאל מדריד לשליטה מוחלטת בריבאונד, השיב המאמן: "אני לא רוצה לדבר על הקבוצה השנייה. אני בטוח שבלאט עושה את הדברים הכי טובים עבור הקבוצה שלו, הוא עשה את זה כבר בעבר, וזו לא פעם ראשונה שבלאט משתמש בהרכב נמוך. כשבלאט עושה את זה קשה ליריבות להתמודד מול המאצ' כי הוא משתמש בשחקים ורסיטליים. הדרך בה עצרנו אותם והצלחנו להגיב לזה היא נכונה. אני בטוח שבמשחקים האחרים בלאט ינסה לעשות דברים אחרים וינסה להיות טוב יותר מחר".

לאסו התייחס להגנה של מכבי תל אביב, שהתקשתה מול משחק ההתקפה של קבוצתו. "למכבי יש הגנות שונות והיא לעולם לא משאירה את היריבה לזריקות קלות. יש לה הגנות מעורבות, אישיות, השחקנים של בלאט מגינים טוב בפיק אנד רול. חשוב שנהיה מרוכזים ונשים לב לדברים האלו ולהשיג את הזריקות הכי טובה. התכוננו לכך שמכבי תשחק הגנה טובה ואנחנו צריכים לעבוד כדי להשיג זריקות חופשיות".

לבסוף נשאל לאסו האם קבוצתו פייבוריטית ברורה נוכח התוצאה במשחק הראשון ויחסי הכוחות בין הקבוצות. "האם אנו פייביוריטים? בשלב הזה אין היגיון להגיד שאנחנו כאלה. כל הקבוצות ברמות האלו טובות, התקרבנו צעד אחד וזה טוב. יש לנו עוד הרבה עבודה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. מגד גוזני
חגג במשחק, עכשיו הוא עם הרגליים על הקרקע. פרננדס/מגד גוזני

"אנחנו בטוחים בעצמנו, אבל חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע", אמר היום כוכב הבלאנקוס רודי פרננדס באתר הרשמי של המועדון.

פרננדס, שהפציץ 15 נקודות ב-25:30 דקות משחק והיה המצטיין במשחק עם 22 נקודות במדד היעילות, מצפה לקרב הרבה יותר צמוד ומותח ביום שישי. "מכבי יבואו אחרת לגמרי למשחק השני", הוסיף פרננדס, "אנחנו בטוחים בעצמנו, אבל חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע. מכבי תבוא עם יותר מוטיבציה והיא יודעת שאם תנצח מחכה לה חגיגה בתל אביב".

"הסדרה רק התחילה", אמר פרננדס, "פתחתנו אותה טוב עם ניצחון ביתי גדול, עכשיו חשוב להתרכז במשחק הבא שיתחיל מ-0:0. ההפרש חסר משמעות. מכבי תתכונן היטב לכל השינויים שעשינו בהגנה ותבוא עם כמה הפתעות משלה. זאת מכבי ואם נרפה לרגע היא תשתלט ואסור לתת לה הזדמנות כזאת".

גם סרחיו רודריגס, שהיה מצוין עם 10 נקודות ו-10 אסיסטים, יודע שהצהובים מסוגלים להתאושש מהמכה ולגנוב לריאל את יתרון הביתיות. "אסור לנו לשמוט את יתרון הביתיות", אמר הגארד, "המשחק השני הוא קריטי, במיוחד למי שניצח בראשון, מכבי יודעת שניצחון אחד במדריד משנה את כל התמונה לגבי ההמשך".

שחקני ריאל מדריד מירזה בגיץ' (מרכז וחברו רודי פרננדס (שמאל) באימון הקבוצה. מגד גוזני
בגיץ', פרננדס וחבריהם באימון הקבוצה/מגד גוזני
שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס (שמאל) באימון ריאל מדריד. מגד גוזני
שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס (שמאל) באימון ריאל מדריד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully