וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית: "אפשר לתקן בקלות. המשחק הבא יהיה שונה"

דווין סמית לא מתרגש מהתבוסה של מכבי ת"א במדריד: "יודעים מה הטעויות שעשינו". קיינר מדלי: "הכבוד לא נרמס, נתעשת"

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

"תחושה של השפלה. זה הפסד מביך ומאוד לא נעים. אין ספק. אני לא יכול להגיד אחרת". כך אמר אמש (רביעי) גורם בכיר במכבי לאחר התבוסה הצורבת של הצהובים בתוצאה 79:53 לריאל מדריד. עם זאת, הגורם מדגיש: "באמת שאף אחד לא הולך להרים ידייים. אף פעם שום דבר לא נגמר עד שהוא נגמר". שחקני מכבי תל אביב נראו אמש המומים. הם יצאו מחדר ההלבשה כשהם מסתכלים על האיייפונים שלהם, רובם מסתתרים בחסות הקפוצ'ונים. במכבי מודעים לזמן ההתאוששות המועט שנותר, וינסו לעבוד על הפן המנטלי ביממה הקרובה במקביל לאספקטים המקצועיים.

"עשינו הרבה טעויות", ניסה דווין סמית לנתח את הסיבות להפסד, "שלשות שריאל קלעו, במתפרצות, פשוט לא הצלחנו לעצור אותם, לא את הנעת הכדור שלהם ולא את הקלעים שלהם. לא עשינו עבירות כדי לעצור את המתפרצות ואת ההתקפות של ריאל, כמו גם את הריבאונד שלהם. אבל כדורסל זה משחק קבוצתי ואלו דברים שאנו יכולים לתקן בקלות אם נשקיע את מה שצריך ונהיה יותר קשוחים וחזקים, כמו גם מאמץ".

"זאת סדרה, צריך לקחת כל משחק בנפרד", הוסיף סמית שממאן להיכנע, "המשחק הבא יהיה שונה, אחר. באימון נבדוק מה קרה וללמוד מהטעויות שלנו, להתכונן טוב באימון, להשתפר ולהגיע מוכנים למשחק השני ביום שישי. איך מתכוננים בזמן כל כך קצר? אנחנו יודעים מה הטעויות שעשינו, אם זה הקליעות שלהם ואם הריבאונד, באמת שאפשר לתקן בקלות ולהשתפר". לשאלה האם ריאל מדריד תגיע למפגש הבא שאננים, השיב סמית: "אני לא יודע אם שחקני ריאל מדריד יגיעו רגועים יותר למשחק השני, אנחנו בכלל לא צריכים לחשוב איך הם יגיעו. כל מה שאני יכול להגיד זה שנגיע מוכנים לשחק".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. מגד גוזני
"נשקיע את מה שצריך ונהיה יותר קשוחים וחזקים". סמית/מגד גוזני

ניק קיינר מדלי, שפתח את המשחק טוב וסיים עם 8 נקודות, הוסיף: "התחלנו את המשחק טוב אבל ריאל רצה ברבע השני. היה קשה, היה לנו יתרון קטן ולחצנו אותם קצת, אבל אז הם יצאו לריצה מטורפת לפני המחצית. נגד קבוצה כזאת פשוט אסור לתת לזה לקרות. כשיש לך יתרון על קבוצה כזאת צריך לשמור עליו. עשינו טעויות ונתנו להם לחזור. הם נכנסו למומנטום, שנמשך גם למחצית השנייה".

"הייתה לנו אפשרות לשמור על היתרון אבל קרה ההפך המוחלט", הוסיף קיינר מדלי, "ברגע שהם נכנסו לקצב, והתחילו לרוץ - זו כבר היתה היסטוריה. הייתה לנו גם הזדמנות לחזור למשחק ולהיאבק, אבל ברגע שהדברים התחילנו לזוז קצת אצלנו הם שוב פתחו בריצה מולנו. זה בהחלט היה הלילה שלהם, אבל זה רק משחק אחד. נתאפס, נתעשת, נחזור ביום שישי ונמשיך להילחם". לשאלה האם ריאל מדריד רמסה את הכבוד של מכבי, השבי מדלי: "לחלוטין לא. זה היה משחק אחד, ההפרש היה גבוה, אבל יש הרבה דברים לתקן ונעשה אותם. הרבה יכול לקרות בתוך הסדרה. אני מאמין שביום שישי זה יהיה משחק אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב לפני רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
"ברגע שהם נכנסו לקצב, והתחילו לרוץ - זו כבר היתה היסטוריה". קיינר מדלי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully