וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "היו דברים שלא מקובלים עליי, נשנה גישה"

מאמן צסק"א ניצח את לבוראל אך כעס על ה-69% לשתיים שקלעה היריבה מול שחקניו. לאמפה: "צסק"א הפתיעה אותנו"

אימג'בנק GettyImages

מחזור המשחקים הראשון של ההצלבה ביורוליג הושלם אמש (רביעי) וכל הקבוצות המארחות עלו ליתרון 0:1. מלבד התבוסה שהנחילה ריאל מדריד למכבי תל אביב, שוחקו שני משחקים נוספים אתמול כאשר צסק"א מוסקבה ניצחה 78:89 את קאחה לבוראל ואולימפיאקוס גברה על אנדולו אפס 62:67.

צסק"א, אחת המועמדות הבכירות לזכייה ביורוליג, הובילה לאורך משחקה על לבוראל אך מאמנה אטורה מסינה היה מרוצה מהתוצאה ופחות מהדרך: "מדד היעילות מראה שלקבוצה היו הרבה רגעים טובים, אבל לברואל הראתה שיש לה הרבה אנרגיה וכישרון. לא מקובל עליי שיקלעו נגדנו ב-69% מהשתיים, זה מראה שאנחנו חייבים לעשות עוד הרבה שינויים. לא היינו רגועים מספיק, אבל הצלחנו לשלוט במשחק עד הסוף". מהעובדה שלבוראל קלעה רק 3 מ-19 מהשדה (15.8%).

גם שחקנו של מסינה, סשה קאון, לא נתן לעצמו ולחבריו הנחות: "בחלקים של המשחק איבדנו ריכוז ואסור לנו לחזור על זה, הסדרה קצרה ככה שאסור לנו לטעות, אנחנו חייבים להשתפר במשחק הבא".

פורוורד קאחה לבוראל מאצ'יי לאמפה: "אנחנו מאוכזבים, יש להם יותר גובה וניסיון ואנחנו חייבים לפצות על זה באגרסיביות. טעינו המון, והם הצליחו להפתיע אותנו. אנחנו צריכים לתת הכול במשחק הבא".

שחקן צסק"א מילוש תאודוסיץ' מול שחקן קאחה לבוראל פרננדו סן אמטריו. GettyImages
תאודוסיץ' קולע מעל סן אמטריו/GettyImages

אלופת אירופה אולימפיאקוס פגשה בביתה את אפס אנדולו איסטנבול לקרב יווני-טורקי טעון, וצלחה את המשחק עם ניצחון 62:67. "יש לחץ אדיר על הקבוצות וזה מסביר את האחוזים משלוש והעונשין", עקץ מאמן אולימפיאקוס גאורגיוס ברצוקאס את היריבה על ב-1 מ-19 העלובים והמביכים של אפס אנדולו מחוץ לקשת (5.3%). "אנחנו תכננו לעצור את ג'ורדן פארמר ו-וויאצ'יץ', מה שחשוב הוא שניצחנו. נבוא למשחק 2 דרוכים, כי הפורמט של 2-2-1 הוא טריקי".

מאמן אפס אנדולו אוקטאי מחמודי: "היה משחק צמוד ושווה כוחות שהוכרע רק בדקה וחצי האחרונות. אני שומר על תקווה, אנחנו סומכים על עצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully