וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ואולימפיאקוס עלו ל-0:1 בהצלבה

צפו בתקציר: החבורה של מסינה ברחה בפתיחה בדרך ל-78:89 על קאחה. אולימפיאקוס התקשתה אך גברה על אפס 62:67

אימג'בנק GettyImages

בתקציר: הניצחון של צסק"א על קאחה לבוראל

אחרי שברצלונה ופנאתינייקוס פתחו את שלב ההצלבה של היורוליג הערב, ייכנסו עוד שש קבוצות מחר למאבק על הכרטיס לפיינל פור. מלבד מכבי תל אביב וריאל מדריד, צסק"א מוסקבה עלתה ליתרון 0:1 בסדרה שלה עם ניצחון 78:89 על קאחה לבוראל. אולימפיאקוס גם כן עלתה ליתרון 0:1 בסדרה שלה מול אנדולו אפס, לאחר ניצחון 62:67

שחקן צסק"א ויקטור חריאפה. GettyImages
סגרו עניין במחצית הראשונה. חריאפה מטביע/GettyImages

צסק"א מוסקבה - קאחה לבוראל 78:89

הרוסים עשו את העבודה בבית, ולא נאלצו לעבוד קשה כל כך מול הספרדים. צסק"א הציגה הגנה קשוחה בשני הרבעים הראשונים ואיפשרה לקאחה רק 35 נקודות במחצית הראשונה, בדרך ליתרון 16 כבר במחצית, בזכות מטווח של סוני ווימס. האורחים חיפשו לחזור למשחק בעיקר דרך קשת השלוש, אבל סבלו מערב חלש במיוחד (3 מ-19 בלבד) ולא הצליחו להתקרב מספיק בכדי לגנוב את המשחק הראשון בחוץ.

ווימס הוליך את קלעי צסק"א מוסקבה עם 19 נקודות (4 מ-7 לשלוש), מילוש תיאודוסיץ' הוסיף 17 (7 מ-8 מהשדה) ו-5 אסיסטים כשסשה קאון וננאד קרסטיץ' רשמו 16 נקודות כל אחד. לקאחה לבוראל היה בעיקר את פביאן קאוסאור עם 17 נקודות, אנדרס נוצ'יוני תרם 16 והוריד 9 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן צסק"א מילוש תאודוסיץ' מול שחקן קאחה לבוראל פרננדו סן אמטריו. GettyImages
תאודוסיץ' מול ההגנה של קאחה/GettyImages

אולימפיאקוס - אפס איסטנבול 62:67

אולימפיאקוס העפילה רק ברגע האחרון לשלב ההצלבה הודות לניצחון על חימקי במחזור הנעילה של הטופ 16, ועכשיו, עם יתרון ביתיות בסדרה, הם אפילו מרשים לעצמם לפנטז על שחזור התואר הסנסציוני שהשיגו אשתקד. הדרך לפיינל פור, לפחות, התחילה ברגל ימין, אך זה לא היה קל. המשחק הפך לפיסי במיוחד כבר בפתיחה, ובניגוד למפגשים הקודמים בין השתיים בשלב הבתים, הפעם הסקור היה נמוך. ואסיליס ספאנוליס התקשה להיכנס למשחק, אך למזלם של היוונים, גיורגוס פרינטזיס הגיע לשיאו ועם יכולת פנטסטית העניק לאולימפיאקוס ניצחון. בצד השני גם ג'ורדן פרמאר לא הצליח להתעלות , אך קרם גונלום היה במיטבו.

היוונים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 15:17, ובהמשך שמרו על יתרון זעיר ברוב שלבי המשחק. לקראת הרבע האחרון עלתה ליתרון של שש נקודות ולא שמטה אותו עד הסוף. פרינטזיס היה עצום עם 26 נקודות, ואסיליס ספאנוליס נעצר על 9 נקודות, ואייסי לואו הוסיף 7. קרם גונלום הוליך את אנדולו אפס עם 17 נקודות, ג'מון לוקאס הוסיף 10. ג'ורדן פרמאר קלע שמונה וחילק ארבעה אסיסטים.

שחקן אנדולו אפס סטנקו באראץ' מול שחקן אולימפיאקוס ג'וש פאוול. GettyImages
לא היו רחוקים מהפתעה. באראץ' מול פאוול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully