וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספרד וגרמניה הן הדומיננטיות באירופה כיום"

ליגת האלופות תשמש במה לקרב בין המדינות, ובספרד מתרגשים: "נראה מי הכלב הדומיננטי ביבשת"

שתי קבוצות מספרד, שתי קבוצות מגרמניה, ויבשת אחת שתעקוב אחרי שתי המדינות הדומיננטיות של העונה בכדורגל האירופי. העימותים ברמת הנבחרות בהם חזינו בגמר יורו 2008 ובחצי גמר מונדיאל 2010, עברו השנה לרמת הקבוצות כשברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן ודורטמונד העפילו לשלב חצי הגמר של ליגת האלופות.

בין אם בחצי הגמר ובין אם בגמר, ההגרלה מחר (שישי) בניון שבשוויץ תזמן לנו מפגש בין הקבוצות משתי המדינות. יש יותר סיכוי שבחצי הגמר יהיו מפגשים בין הקבוצות משתי המדינות מאשר התמודדות ראש בראש של קבוצות מאותה מדינה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם פדרו. GettyImages
קלאסיקו מול ריאל? שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

"ספרד וגרמניה הן הדומיננטיות באירופה כיום", נכתב ב"מארקה" הספרדי. "עם כל הכבוד לפריימירליג, הכדורגל של ספרד וגרמניה שלט באירופה בעונות האחרונות, והשנה יהיה אפשר לראות מי הכלב הדומיננטי בזכות שלב חצי הגמר המרגש".

בין המדינות שוררת מתיחות על רקע הבעיות הכלכליות של אירופה, ובשתיהן מקווים כמובן לגמר כל-ספרדי או כל-גרמני שיבליט את עליונות הכדורגל בארצן. ספרד כבר נהנתה מגמר שהפגיש את ריאל מדריד עם ולנסיה בשנת 2000, גם איטליה הציגה את מילאן ויובנטוס בגמר 2003, אבל גרמניה טרם נהנתה מגמר שהפגיש שתי קבוצות מארצה.

"ארבע הקבוצות הטובות באירופה מגיעות משתי מדינות", נכתב ב"דר שפיגל", שעניק לניצחונה של באיירן על יובנטוס את הכותרת "האלופה ניצחה בגיהנום של טורינו". פול ברייטנר, ששיחק בעבר בבאיירן מינכן וריאל מדריד, כבר אמר אמש כי העובדה שאף נציגה אנגלית לא הגיעה לרבע הגמר הופכת את הפרמיירליג לליגה "הכי טובה באסיה. הליגה האנגלית הייתה הליגה הכי מוצלחת עד 2009. אין לאנגליה נציגה בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות, וזה בגלל שהם הפסיקו להשתפר וההתפתחות של הליגה שלהם נעצרה לפני כמה שנים".

"זה אף פעם לא קרה", עלץ "בילד" הגרמני, "שתי קבוצות גרמניות, באיירן ודורטמונד, בחצי גמר ליגת האלופות. ההגרלה יכולה לזמן קלאסיקו בין ריאל לבארסה ומשחק בין באיירן לדורטמונד, ובמקרה כזה בטוח תהיה לנו נציגה בגמר".

שחקני באיירן מינכן חוגגים שער. רויטרס
ההגרלה מחר יכולה להבטיח לגרמניה נציגה בגמר. שחקני באיירן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully