וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי התאמן, אך יפתח על הספסל מול פ.ס.ז'

הארגנטינאי יעמוד לרשות וילאנובה, אך הוחלט לשמור אותו לרגעי ההכרעה (21:45, ספ’ 5). אדריאנו בלם, בקהאם על הספסל

זהו. כמעט הכל ערוך ומוכן לקראת שני הקרבות הענקיים שיחתמו הערב (רביעי) את שלב רבע הגמר בליגת האלופות. ברצלונה כבר ערכה את ההכנות האחרונות והתכנסה במלון סמוך לקאמפ נואו לפני המפגש הלוהט עם פ.ס.ז' (21:45, ישיר בספורט 5).

שאלת השאלות, איך לא, הייתה האם ליאונל מסי יהיה כשיר ויעלה בהרכב של הקטלאנים. הארגנטינאי הפצוע התאמן כרגיל בבוקר ויעמוד לרשותו של טיטו וילאנובה, אך סמוך לשריקת הפתיחה הוחלט שהוא יוותר על הספסל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסכנים אותו. מסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שיפתח במקום מסי הוא ססק פברגאס. שישחק בעמדת החלוץ המדומה וילווה משני הצדדים על ידי דויד וייה ופדרו. אדריאנו יפתח כבלם, לצד ג'רארד פיקה. בשאר העמדות וילאנובה לא מתכנן שינויים. בוסקטס יפתח כקשר אחורי לצד אנדרס אינייסטה וצ'אבי.

מאמן פריס סן ז'רמן קרלו אנצ'לוטי אמר אתמול: "אני לא יודע אם הוא ישחק, זו לא בעיה שלנו. האסטרטגיה שלנו למשחק תהיה זהה אם או בלי למסי. יש לנו סיכוי קטן, אבל סיכוי. הראינו במשחק הראשון מה אנחנו יכולים לעשות נגד קבוצה פנטסטית ונעשה הכול כדי לשחזר את זה".

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, אדריאנו, ג'ורדי אלבה, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, פדרו, ססק פברגאס, דויד וייה.

הרכב פריס סן ז'רמן: סלבטורה סיריגו, כריסטוף ז'אלה, אלכס, טיאגו סילבה, מקסוול, לוקאס, טיאגו מוטה, מרקו וראטי, חאבייר פסטורה, אסקיאל לאבצי, זלאטן איברהימוביץ'.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. AP
"אם מסי ישחק או לא? זו לא הבעיה שלנו". אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully