וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "גאידמק לא ישקיע שקל בלי התחייבות מהעמותה"

10.4.2013 / 16:13

בעלי בית”ר דורש שהעמותה תוותר על סעיף המאפשר לה להביא רוכש בתמורה להמשך השקעה. העמותה תומכת בשילוב טביב

one

בתקציר: התיקו של בית"ר ירושלים עם עכו

סימני השאלה סביב עתידה של בית"ר ירושלים בעונה הבאה נמשכים. לאחר שבשלב זה הבעלים ארקדי גאידמק לא מוכן לקבל את המתווה אותו הציע ראש העיר, לפיו גאידמק וטביב ישקיעו כשני מיליון דולר תמורת בעלות משותפת, כאשר בתום העונה תהיה לטביב האופציה להעביר את הקבוצה לידיים שלו. גאידמק העביר מסר כי הוא מעוניין להעביר 100% מהקבוצה או להישאר כבעלים יחיד, כך שהמכשול הקיים מגיע מכיוון עמותת האוהדים.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
הסעיף שמביא לו את הסעיף. גאידמק/קובי אליהו

בהסכם עם עמותת האוהדים ישנו סעיף המאפשר לה עד ה-31 באוגוסט להביא רוכש לקבוצה שיקבל אותה ללא תמורה וייקח עליו את ההתחייבויות. גאידמק חושש שבמידה וישקיע בקבוצה כ- 6-8 מיליון שקל ויוריד את התחייבות המועדון בחצי, לעמותת האוהדים יהיה קל יותר להביא רוכש והשקעתו תרד לטמיון. גורם בבית"ר אמר: "ארקדי לא פראייר. ברור שהעמותה לא מוותרת על הסעיף הזה כי היא יודעת שהזרמת כסף של ארקדי תקרב רוכשים פוטנציאליים. מכל זה השורה התחתונה תהיה בסוף שארקדי לא יעביר שקל והקבוצה עשויה להתרסק".

מאוחר יותר שחררו עמותת האוהדים הודעה לעיתונות, בה נכתב: "עמותת אוהדי ביתר ירושלים תומכת ביוזמה האחרונה שהועלתה בה אלי טביב וארקדי גאידמק יחלקו את הבעלות באופן שווה. בדרך זו ניתן יהיה להבטיח את עתיד המועדון, להחזיר את השקט ולהתחיל להתכונן בצורה מסודרת לאתגרים הצפויים בעונה הבאה".

בשלב זה נראה כי הסיכויים שעמותת האוהדים יסכימו לביטול הסעיף נמוך מאוד, כאשר רוב חבריה תומכים במתווה אותו הציע ראש העיר לפיו אלי טביב ייכנס לעניינים ויקבל עליו את ניהול הקבוצה באופן מיידי. עורך דינו של גאידמק, ישראל שלו, משוכנע כי במידה והבעלים יהיה היחיד שיזרים כספים בקיץ, גם ברמה המשפטית ייתכן והוא יוכל לפתור את הסוגיה שתמנע מהעמותה להביא רוכש לאחר השקעה מצד גאידמק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לבית ארקדי גאידמק בהרצליה. מגד גוזני
"הוא לא ישים שקל בלי התחייבות מעמותת האוהדים". אוהדי בית"ר מפגינים נגד גאידמק/מגד גוזני

כזכור, ביום שישי האחרון נפגשו אלי טביב וניר ברקת כאשר ראש העיר הציע את המתווה לבעלות משותפת ואף היה אופטימי כי גאידמק יסכים אך בשלב זה הבעלים נחוש להעביר 100% מהבעלות או להישאר כבעלים יחיד, כאשר ברור גם כי ישנה כאן טקטיקה של מו"מ של שני הצדדים והשורה התחתונה תהיה איזה חלק מהגירעון יסכים גאידמק לכסות אם בכלל על מנת לאפשר לטביב לקחת את הקבוצה.

לקראת המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע הקבוצה נמצאת במצוקת קשרים אחוריים. דריו פרננדס ייעדר מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים ואילו אופיר קריאף, שסובל ממתיחה חזקה, נבדק היום במסגרת הנבחרת הצעירה ונצטווה לנוח כשבוע עד עשרה ימים. ייתכן כי בשל היעדרות פרננדס בבית"ר ידרשו מקריאף לנסות ולשחק עם זריקה, אך נכון לעכשיו הסיכויים שיפתח קלושים. מי שצפוי לפתוח במקרה כזה הוא ברק משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully