וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב יגיע, פרננדס יעזוב?

9.4.2013 / 19:10

טביב הסכים למתווה בו יכנס ובהמשך ירכוש את חלקו של גאידמק. הקשר: "הקללות הטריפו אותי, צריך לחשוב על העתיד"

one

התפתחות משמעותית בסיכויי העברת בית"ר ירושלים מארקדי גאידמק לידיו של אלי טביב. לאחר שהאחרון הבהיר לראש העיר ניר ברקת שלא ייקח את הקבוצה אם לא יכוסה חלק נכבד מההתחייבויות שלה, העלה ברקת רעיון לפיו שני הצדדים ישקיעו מידית שני מיליון דולר כל אחד לכיסוי ההתחייבויות ובניית קבוצה חזקה בעונה הבאה, ויישאו בבעלות משותפת כאשר במהלך השנה הקרובה ירכוש טביב את חלקו של גאידמק. לאורך המתווה טביב יהיה אמון באופן בלעדי על ניהול בית"ר ירושלים מהרגע שהעסקה תצא לפועל.

מקורב לטביב אמר היום: "אלי נתן את האישור לכך, אבל ממתינים לארקדי. הדברים מאוד ברורים - זה גם יאפשר לכסות את ההתחייבויות ולבנות קבוצה חזקה וגם יביא את כל מה שאוהדי בית"ר רוצים. טביב יעבור לנהל את העניינים מידית ויחזיר את הצבע לפנים של האוהדים. כרגע הכדור נמצא אך ורק בידיים של ארקדי, אם הוא יסכים בית"ר תצא לדרך חדשה והאוהדים יחזרו לחייך".

ברקת, הוגה הרעיון, עשוי להבטיח לגאידמק שהוא יגייס תורמים נוספים על מנת לסייע לו להשלים את הסכום וכמו כן יבטיח לשניים הקלות מצד העירייה, שימוש באצטדיון ואפשרויות נוספות שיורידו עלויות על מנת להוציא את העסקה לפועל. ברקת מבין שהמועדון נמצא בצרות גדולות במצב הנוכחי לאור האנטגוניזם מצד הקהל ושם לא יהיה שינוי, התקופה הרעה תימשך גם בעונה הבאה.

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
שוב בתמונה. טביב בטדי/קובי אליהו

דריו פרננדס: "צריך לחשוב על העתיד שלי"

בנושא אחר: היחסים המתוחים בין דריו פרננדס לבין חלק מאוהדי הקבוצה הגיעו אתמול לשיאם במשחק נגד הפועל עכו. הארגנטינאי הוותיק, שסופג קללות ושריקות בוז מחלק מהקהל בתקופה האחרונה נראה עצבני מאוד והוחלף בדקה ה-60 מחשש שיספוג צהוב שני. פרננדס ירד ישר לחדר ההלבשה בשעה שחלק מהאוהדים שורקים לו בוז ואחרים מעודדים אותו, ועזב את טדי עוד לפני שריקת הסיום. השחקן לא יעמוד לדין פנימי, בעקבות היחס המחפיר של הקהל.

היום כתב הקשר בפייסבוק דברים שיכולים להתפרש כרמז עבה בנוגע להמשך דרכו בקבוצה: "תודה לכל מי שתמך בי אתמול, זה משהו שלעולם לא אשכח. תודה בית"ר ירושלים. הגיע הזמן שאחשוב על העתיד שלי".

לאחר מכן, פרננדס התייחס לדברים גם באתר הרשמי של בית"ר: "לא התעצבנתי בגלל החילוף. מתחילת המשחק קיבלתי המון תמיכה מרובו המכריע של הקהל, אך מרגע שהחלפנו צדדים במחצית השנייה, מספר אוהדים קיללו אותי בספרדית במילים קשות, קללות שכוונו כלפי אמא שלי, מילים שקשה לומר אותם, וזאת מתוך ידיעה על כך שאמי נפטרה לפני קצת יותר משנה. הקללות הללו הטריפו אותי, דברים אלו גרמו לי להתעצבן מאוד ומאמן הקבוצה אלי כהן נהג בצורה נכונה כשהוא החליף אותי, טובת הקבוצה מעל לכל וברגע שהשופט העביר מסר שהוא עלול להרחיק אותי, החילוף היה מתבקש".

"עזבתי לפני תום המשחק מכיוון שהייתי עצבני עקב הסיטואציה עם אותם 'אוהדים' שגידפו והעדפתי ללכת בכדי למנוע עימות מיותר", הוסיף פרננדס. "לא מקובלת עליי גזענות מכל סוג שהוא באף מקום בעולם. לגזענות אין מקום בכדורגל ותמיד אמשיך להילחם בגזענות. באותה מידה שמגעיל אותי לראות שחקן שמצדיע במועל יד כמו השחקן היווני גיורגריוס קטידיס היווני לפני כחודש, כך גם לא אקבל שום גילוי גזענות לעולם. אני רוצה להודות לקהל הנפלא של בית"ר ירושלים שעודד ותמך בי מתחילת המשחק, הם ריגשו אותי ולא אשכח זאת לעולם, זה הקהל האמיתי. אמשיך לתת את כל כולי למען הקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס. קובי אליהו
מחשבות על עזיבה? דריו פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully