וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנחנו הלוזרים הכי גדולים בארץ"

9.4.2013 / 7:30

חם בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים: קובי מויאל העצבני ריסק את סלי הכביסה, לוח ההוראות של אלי כהן נמצא שבור. בן שושן: "קשה להסביר את מה שקרה, אבל ניצחון על באר שבע יסגור את הסיפור". כעס על פרננדס, שיוזמן לבירור

one

הרבה עצבים היו אמש (שני) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, אחרי ה-2:2 הדרמטי מול הפועל עכו. השחקנים, שהשתוקקו לניצחון ראשון לאחר תשעה משחקים, היו מאוכזבים מאוד אחרי ספיגת השער בתוספת הזמן, דפקו בזעם על קירות הארוניות והספסלים. "חלאס, איזה אפסים אנחנו", צעקו השחקנים, "היה לנו משחק ביד, הם אפילו לא האמינו שישוו".

קובי מויאל צעק "אנחנו הלוזרים הכי גדולים בארץ, איך איבדנו את המשחק הזה". מויאל העצבני גם הספיק לרסק את סלי הכביסה של איש המשק מאיר הרוש. גם לוח ההוראות של המאמן אלי כהן נמצא שבור בסיום, זכר לעוד הוצאת אגרסיות של אחד השחקנים בסיום.

שחקן בית"ר ירושלים חיים מגרלשווילי. קובי אליהו
מה כבר אפשר להגיד? בית"ר מתפרקת/קובי אליהו

המאמן אלי כהן דווקא ניסה לעודד את השחקנים, אך בצוות המקצועי הייתה ביקורת גדולה על דריו פרננדס בסיום המשחק. כזכור, פרננדס התעמת עם חלק מהאוהדים שקיללו אותו, הוחלף בדקה ה-60 ועזב את האיצטדיון. אלי כהן אמר ש"אמרנו לו כבר באשדוד שהשופטים רוצים להוציא לו אדום. הוא בן 34, השחקן הכי מנוסה כאן. פרט ל-30 אנשים, כל האוהדים כאן היו איתו ותומכים בו, אסור לו לעשות מה שהוא עשה. אם אסף קינן לא מרחם עליו זה אדום ו-4 משחקים בחוץ והוא גמר את העונה. הוא יצטרך לחשוב טוב טוב אם הוא מסוגל להתמודד עם זה, זה ממש לא מתאים לו, נאלצנו להישאר עם בור באמצע בגללו".

שחקנים בקבוצה כעסו על פרננדס בסיום מכיוון שהיציאה שלו שינתה את המומנטום של המשחק. גם שחקן עכו מושיקו מישאלוב אמר בסיום המשחק כי "ההוצאה של פרננדס החזירה אותנו למשחק". שחקנים אמרו על כך: "קריאף לא שיחק, סטיבן עבר לשחק אמצע-שמאל, והוא יכול לשחק אמצע-שמאל כמו שערן לוי יכול לשחק מגן. זה לא התפקיד של סטיבן. בתפקיד הזה צריך לסגור את יובל שבתאי וכולם ראו מה קרה ממנו".

פרננדס יוזמן לבירור במועדון, כאשר כבר עתה ברור כי במידה שלא יוכל להתחייב כי לא יתייחס לקריאות האוהדים ויסיים את הסאגה של התנועות והעימותים מולם - הוא עשוי לאבד את מקומו בהרכב. יש לציין כי פרננדס עובר תקופה לא פשוטה באופן אישי מחוץ לכדורגל, ויחד עם כל העליהום של האוהדים הוא מתנהג בצורה מאוד אמוציונלית, שמלחיצה את הצוות המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס. קובי אליהו
ממשיך להסתבך. פרננדס/קובי אליהו

מה יהיה עם הנאיביות?

שחקנים בבית"ר דיברו בסיום על נאיביות שאפיינה את סיום המשחק ואמרו: "לראות את הגול השני ולבכות. במקום שנהיה שבעה-שמונה מאחורה, היה להם יתרון של שחקן ברחבה. כמה אנחנו מביכים. בראשי ודינו נתקעים אחד בשני והם מגלגלים כדור עשרים שניות לרוחב ומבקיעים בקלות. זה לא אנחנו, אנחנו בשני משחקים מצוינים והורסים הכל". אגב, שחקני החלק הקדמי האשימו אחד את השני בחוסר פרגון בסיום, שיכול היה לגמור את המשחק.

מי שהיה יותר אופטימי היה הקפטן עמית בן שושן שאמר: "קשה להסביר את מה שקרה היום. באמת נתנו משחק טוב, הובלנו בשני שערים וגם במחצית השנייה לא הלכנו אחורה אלא המשכנו לתקוף. קרה מה שקורה בכדורגל כשהם חזרו למשחק מגול מ-25 מטר שגרם לנו מעט להילחץ. שוב,זה קורה בכדורגל, אנחנו מרימים את הראש ומסתכלים הלאה. ברור שאנחנו מאוכזבים אבל צריך להמשיך הלאה. אנחנו שומעים כל הזמן על עשרת המשחקים ללא ניצחון, וזה משפיע, אבל אנחנו מתרכזים באיך לצאת מהמצב הזה ולהשיג את הניצחון שיוציא אותנו מהמצב הזה. אני מאמין שניצחון על הפועל באר שבע יסגור את הסיפור".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
טביב/קובי אליהו

סאגת פרננדס היוותה רק חלק מסדרת אירועים אתמול בטדי, כולל קריאות של יושבי היציע המערבי "לה פמיליה הביתה", עימותים בין האוהדים, ואפילו אוהד שבמהלך מתוכנן מראש הוריד את הקפוצ'ון שלו ביציע הכבוד, חשף חולצה בגנותו של איציק קורנפיין, והחל לגדף את היו"ר עד שהוצא על ידי אנשי האבטחה מהאיצטדיון.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שוחח אתמול עם מספר אנשים באצטדיון, ואמר כי במידה שאלי טביב יביע נכונות לקחת את הקבוצה - הוא ינסה למצוא את הפתרונות המתאימים בכדי לסייע לו להתמודד כלכלית עם ההתחייבויות הגדולות של המועדון. טביב יחזיר תשובה בשבועות הקרובים, אך כבר בשלב זה ברור שללא סיוע מצד ראש העירייה, וככל הנראה גם של ארקדי גאיידמק בסגירת חלק נכבד מההתחייבויות, הסיכויים שהעיסקה תצא לפועל קלושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully