וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדס התעמת עם הקהל ועזב את טדי במהלך המשחק

8.4.2013 / 22:52

האוהדים קיללו את הקשר, שהוחלף בדקה ה-60 ועזב. אלי כהן: "יש לו פתיל קצר ובעיות עם אוהדים". נעים: "תיקו שכולו ניצחון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עשרה משחקי ליגה לא ניצחה בית"ר ירושלים. מאז חודש ינואר היא לא אספה שלוש נקודות, וגם הערב (שני) היא יצאה מאוכזבת. רק כ-2,000 צופים טרחו ובאו לצפות בשחקניו של אלי כהן מובילים 0:2 על הפועל עכו אבל שומטים את היתרון וסופגים שער בתוספת הזמן שקבע 2:2 בסיום. עמית בן שושן (10) וחן עזריאל (30 בפנדל) הבקיעו לבית"ר והובילו אותה ליתרון 0:2, אבל צמד של יובל שבתאי (80 ו-93) העניק לעכו 2:2 דרמטי וחשוב במאבקה בתחתית.

שחקן בית"ר דריו פרננדס התעמת עם אוהדי הקבוצה מהיציע המזרחי, שקיללו אותו במהלך המשחק, והוחלף בדקה ה-60 על ידי מאמנו אלי כהן. פרננדס נישק את סמל בית"ר במהלך החילוף, זרק את החולצה לאוהדים ביציע המערבי שעודדו אותו במשחק, וירד הישר מכר הדשא לחדר ההלבשה. לאחר מכן, בסביבות הדקה ה-80 עזב את האצטדיון.

"דריו עשה תנועות לקהל והשופט איים להרחיק אותו", הסביר אלי כהן את החילוף, "הוא עם פתיל קצר ופחדתי להישאר בעשרה שחקנים. יש לו בעיות עם הקהל שמקלל והוא נדלק מהר, מישהו עשה לו תנועה, דריו החזיר והוצאתי אותו".

שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס. קובי אליהו
פרננדס מנשק את הסמל בזמן החילוף/קובי אליהו

בית"ר לא מצליחה להשתחרר מהלחץ ואילו הפועל עכו השיגה נקודת חוץ יקרה שמשאירה אותה מעל לקו האדום. האווירה העגומה בטדי, הפסקת החשמל המביכה שעצרה את המשחק לכמה דקות במחצית הראשונה, וקללות האוהדים כלפי דריו פרננדס מובילים למסקנה פשוטה: המשבר בבית"ר הולך ומחריף.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן היה מאוכזב בסיום: "הכול הלך הפוך, חטפנו שערים במקום לעשות את השלישי והרביעי, כולם עלו למעלה ובהגבהה האחרונה של המשחק חטפנו שער. זה גורלנו, אבל בסוף נישאר בליגה, אנחנו קבוצה טובה ואיכותית, הגענון למצבים, אבל החמצנו והם השוו".

על כך שרק כ-2,000 אוהדים הגיעו לטדי, אמר השריף: "היה שקט וחבל שלא באו הרבה אוהדים. אנחנו רוצים לראות את האוהדים, הם הכוח שלנו ואני מקווה שבקרוב נראה אותם חוזרים".

חיים מגרלשווילי היה גם כן מאוכזב בסיום: "זה היה משחק שיכולנו לחזור ממנו למסלול הניצחונות, אני חושב שהיינו מצוינים. הם לא הגיעו להזדמנויות, אין לי מושג איך להסביר את הדבר הזה. אני לא חושב שזה חוסר מזל, טבעי שהלכנו קצת אחורה. עוד חצי דקה השופט כבר היה שורק לסיום, חבל מאוד".

ז'אן טלסניקוב, עוזר המאמן של בית"ר, ניסה למצוא את הנקודה החיובית: "איך מתרוממים? חושבים חיובי, שהכו לטובה, שצריך לחיות את החיים, לא צריך לחשוב שאנחנו אומללים ואנחנו מסכנים. קיבלנו בראש כי הגיע לנו. עכשיו נצטרך להרים את עצמנו שוב מחדש, ולהבין שקבוצה כמו בית"ר צריכה להישאר בליגה. אם נרד, אף אחד לא ייצא מורווח מזה. הכול יתחיל מחדש לפרוח עם נישאר. לאוהדים שלנו אכפת מהקבוצה. אפשר להחליף אישה, אפשר להחליף בית, אפשר להחליף מכונית, אבל קבוצה אי אפשר להחליף. היוםפ במקום לקרב את האוהדים הרחקנו אותם קצת, אז השחקנים צריכים שוב להרים את עצמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני בית"ר ירושלים אריאל הרוש, דינו שקבורץ. קובי אליהו
הפסקת חשמל המביכה הייתה רק הקדימון לאכזבה בסיום/קובי אליהו

מאמן הפועל עכו יובל נעים: "בחצי השני היינו יותר טובים מבית"ר ירושלים. להפועל עכו יש קבוצה טובה, הנשמה, הלב והרצון של השחקנים , למרות פיגור, הראו את עצמם. אין הרבה קבוצות שיודעות לחזור מפיגור 2:0 בטדי. יש לנו משחק עם סכנין ונילחם על הסוף. זה תיקו שכולו ניצחון. דיברנו במחצית ואמרנו שצריך גול כדי לחזור ואני שמח שהנקודה שהשגנו היום שווה יותר מרק נקודה. בא איתנו קהל אוהב ומחבק, לעכו יש הרבה אוהדים וזה הזמן לצאת מהבית ולעודד אותנו כי אנחנו צריכים את עזרת הקהל".

משה מישאלוב הוסיף: "אנחנו מאמינים שנוכל הישאר בליגה, במיוחד אחרי משחק כזה. אנחנו שמחים על הנקודה שהצלחנו איכשהו להוציא, אבל עכשיו יש משחק מאוד חשוב נגד סכנין. באנו כדי לנסות לנצח, לאור המצב שנקלענו אליו, גם תיקו זו ברכה כרגע".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, חוגג עם שחקני הקבוצה. קובי אליהו
רגעים של נחת, עד שיובל שבתאי הגיע/קובי אליהו
אצטדיון טדי, הפסקת חמשל במשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל עכו. קובי אליהו
טדי בעלטה/קובי אליהו
שחקן הפועל עכו יובל שבתאי. קובי אליהו
הכוכב של הערב. יובל שבתאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully