וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: האוהד שקילל את אימו של פרננדס התנצל

10.4.2013 / 7:53

האוהד בא עם פרחים, במטה המחאה מתמקדים בגאידמק. פרננדס: "סולח. עייף מהמצב". מי בבית"ר רץ הכי הרבה נגד עכו?

one

העימות הממושך של דריו פרננדס עם קבוצת האוהדים של בית"ר ירושלים שמגדפת אותו לאחרונה הגיע לסיומו לפחות בשלב זה. שלומי כהן, אחד האוהדים שקיללו את פרננדס, הגיע הבוקר (רביעי) לאימון עם מספר אוהדים נוספים שגידפו את השחקן בספרדית וקיללו את אימו שמתה מסרטן בכדי להתנצל ולבקש את סליחתו. האוהדים הגישו לקשר זר פרחים וזה קיבל את ההתנצלות.

מעבר לכך, גם במטה המחאה של האוהדים יצאה קריאה להביא לסיום הקריאות נגד פרננדס ושחקנים נוספים ולהתמקד במחאה נגד ארקדי גאידמק. כהן עצמו אמר: "לא ידענו שאמא שלו הלכה לעולמה. יש לנו גבולות ואנחנו יודעים להתנצל כשצריך. אנחנו אוהבים את דריו, אבל כועסים עליו על כך שיצא על האוהדים באימון מבלי שמישהו קילל אותו. מהיום נתמקד אך ורק במחאה נגד הבעלים ולא נערב יותר שחקנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המחאה לא תתמקד מעתה בשחקנים. דריו פרננדס והאוהד/מערכת וואלה, צילום מסך

מעבר לכך, כהן שלח הודעה לפרננדס כי האוהדים מתכוונים להגיע לאימון ולהתנצל. פרננדס הגיב בחיוב והשיב לו בהודעה: "זה בסדר, אל תדאג. אני מקבל את ההתנצלות. אני עייף מכל הסיטואציה הזאת. אני אוהב את בית"ר כמו שאתה אוהב ואני רוצה אך ורק את הצלחת הקבוצה. אני לא רוצה להתעמת איתך ולא עם אף אוהד, אני אוהב אתכם האוהדים ותמיד נותן בשבילכם את הלב והנשמה. אנחנו פשוט חייבים לעצור את זה ולדאוג לקבוצה. תודה רבה על ההתנצלות, כל אחד עושה טעויות בחיים האלה, גם אני, אבל אמא שלי היא קדושה עבורי. תשמור על עצמך, יאללה בית"ר".

מחר צפויים האוהדים להמשיך את המחאה בהפגנה נוספת שיערכו מול ביתו של גאידמק בהרצליה. זאת הפגנה שנייה של האוהדים אל מול בית הבעלים לאחר שלפני שלושה שבועות 450 איש ערכו הפגנה בדיוק באותו מקום. גאידמק שוהה בארץ בימים אלה בניגוד לפעם הקודמת, אך ספק אם ישהה בביתו מחר. למשטרת גלילות הגיעו פניות מצד נציגי הבעלים שלא לאשר את ההפגנה, אך גורם במשטרה אמר: "אם זה היה תלוי בנו לא היינו מאשרים, אך החוק לא מאפשר זאת".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לבית ארקדי גאידמק בהרצליה. מגד גוזני
גורם במשטרה: "אם זה היה תלוי בנו לא היינו מאשרים, אך החוק לא מאפשר זאת". ההפגנה הקודמת מול ביתו של גאידמק/מגד גוזני

שיחת היום בין שחקני בית"ר ירושלים היא האפשרות כי אלי טביב יגיע למועדון. שחקנים בקבוצה יצרו קשר עם טביב ואנשיו והבינו שמדובר ברצון אמיתי של איש העסקים לקחת את הקבוצה. "הלוואי וטביב יגיע", "זה יביא לשלום בית עם האוהדים ונעשה סוף לתקופה השחורה הזאת שמרסקת את המועדון". גאידמק צפוי לתת בימים הקרובים תשובה האם יהיה מוכן להשקיע כשני מיליון דולר ולבעלות משותפת בשנה הקרובה עם טביב. מקורב לטביב אמר אתמול: "אם כולם ירצו שהעסקה תצא לפועל כמו שטביב רוצה, בתוך שבועיים אפשר יהיה לברך על המוגמר".

אלי כהן הציג היום בפני שחקניו את נתוני הריצה של כל אחד משחקניו במשחק נגד הפועל עכו, והפתיע את שחקניו שאמר: "עשינו ממוצע של מעל 11 קילומטר לשחקן. רצנו במשחק הזה יותר ממשחק הגביע נגד מכבי תל אביב. אנחנו פשוט יורים לעצמנו ברגליים". אבי ריקן סיים עם מעל 12.9 קילומטר, עמית בן שושן וקובי מויאל עם קרוב ל-12 וסטיבן כהן שרף כ-11.8 קילומטר ב-78 דקות ששיחק, שווה ערך ל-13 קילומטר במשחק מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully