וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "אין סיבה שלא נחייך כרגע"

כוכב הניקס מרוצה אחרי הבטחת ראשות האטלנטי: "זאת אבן דרך עבורנו". גאסול על מאבק הפלייאוף: "עלינו להרוויח את זה"

לראשונה מאז 1994 הניקס מסיימים במקום הראשון בבית האטלנטי, ועם 13 ניצחונות רצופים אחרי ה-99:120 על וושינגטון מציב בפניה מטרה חדשה: כעת היעד הבא של הניקס הוא לשבור את השיא מ-1969/70 אז הקבוצה רשמה 18 ניצחונות ברצף. "זה מרגש להשיג מטרה שהצבת לעצמך", אמר שחקן הקבוצה ג'יי.אר. סמית, והמאמן מייק וודסון הגדיר את הזכייה בבית האטלנטי כפרס שמגיע למועדון על היכולת לאורך העונה.

גם הלילה כרמלו אנתוני היה בלתי עציר עם 36 נקודות, כש-21 מהן הגיעו ברבע השלישי. "מלו בכושר ממש טוב ונחמד לראות את זה, אני יודע מה הוא חושב", התייחס וודסון ליכולת של כוכבו. "מלו חושב איך לנצח ולזכות בראשות הבית האטלנטי, והוא לא השאיר מקום לספק".

"אין סיבה שלא נחייך כרגע", אמר כרמלו אנתוני, "השגנו את אחת המטרות שלנו, מטרה שהצבנו לעצמנו במחנה האימון בתחילת העונה, כך שזאת אבן דרך עבורנו".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
סימן איקס על מטרה אחת העונה. אנתוני/רויטרס

המאבק על המקום השמיני במערב יהיה צמוד עד סוף העונה. לוס אנג'לס לייקרס ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את ניו אורלינס 96:104, עלתה למאזן 37:41, וכבשה זמנית את המקום שמבטיח פלייאוף על חשבונה של יוטה, שנוצחה בביתה על ידי אוקלהומה סיטי 90:80.

"זה היה כמו אההה, אני חייב לנסות שוב", אמר קובי בריאנט על יכולת הקליעה שלו שקלע רק 2 מ-7 מהצבע, אבל בהמשך התפקס עם 7 מ-11 בדרך ל-23 נקודות ברבע האחרון מתוך 30 שקלע. "לא ממש רציתי אבל אתה חייב לעשות מה שאתה חייב. זה עניין של לשמור אנרגיה, מחכה לנו משחק קשה נגד פורטלנד. כל שאוכל יותר לנוח ככה יותר טוב, זאת עוד נחשבת לשנה קלה יותר".

"זה אחד המשחקים הצמודים הטובים שהיו לנו", אמר מאמן הלייקרס מייק דאנטוני, "זאת הסיבה שלא הפכנו עד עכשיו לקבוצה מסוכנת". גם פאו גאסול היה מרוצה מהיכולת שלו (22 נקודות ו-11 ריבאונדים) ושל חבריו. "זה ענק, היה קשה, אנחנו צריכים להיות רגועים כדי להצליח. עלינו להרוויח את זה".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא נותנים לו לחסוך באנרגיה. בריאנט/AP

מיאמי ממשיכה ללהוט והלילה היא ניצחה את מילווקי 83:94 והשוותה את שיא הניצחונות העונתי כשעלתה למאזן 16:61. "הרכבת ממשיכה לנוע", אמר המאמן אריק ספולסטרה.

הרגע המרשים של המשחק הגיע די בתחילתו, כשבאמצע הרבע הראשון לברון ג'יימס סיים מתפרצת כשהגיש לעצמו להטבעה באמצעות הלוח. "עשינו הרבה דברים גדולים השנה בזה ששיחקנו את המשחק ברמה גבוהה", אמר לברון ג'יימס, "אנחנו משחקים אחד בשביל השני, כשזה בא לידי ביטוי והקבוצה מנצחת, אנחנו נהנים".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. רויטרס
נהנה מהחיים. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully