וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "יובה תנסה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי"

מאמן באיירן מינכן מגיע לגומלין רבע גמר האלופות בטורינו (ד', 21:45, ספ' 5+) עם יתרון 0:2. פוגבה בהרכב האיטלקים

באיירן מינכן לא הספיקה ליהנות מהבטחת אליפות גרמניה ה-23 בתולדותיה וכבר היא ניצבת בפני המבחן הגדול ביותר שלה עד כה העונה: משחק הגומלין מול יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5+). הבווארים מגיעים לטורינו עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון וסיכוי טוב לרשום חצי גמר שלישי בארבע עונות, אולי בדרך לסדר פיצוי לאוהדים על ההפסד בגמר הביתי אשתקד, כשמנגד יובנטוס חולמת על תקדים ברצלונה, שהפסידה 2:0 למילאן וחזרה עם 0:4 בגומלין בשמינית הגמר. האם הם מסוגלים?

מנואל נוייר, אריאן רובן שחקני באיירן מינכן במסיבת עיתונאים. GettyImages
לא מקלים ראש, למרות היתרון מהמשחק הראשון. מנואל נוייר, אריאן רובן/GettyImages

הביאנקונרי מגיעים אחרי 1:2 קשה בליגה מול פסקארה, במשחק בו ערך אנטוניו קונטה רוטציה נרחבת ואפשר לשבעה שחקני הרכב לנוח. ג'אנלואיג'י בופון יחזור על בין הקורות ואנדראה פירלו יוביל את הקישור, בתקווה למשחק קצת יותר טוב מול בסטיאן שווינשטייגר, שגבר עליו בנוקאאוט במרכז השדה באליאנץ ארינה. יובנטוס תחסר את סטפן ליכשטיינר וארתורו וידאל המוצהבים, כשמי שצפויים להחליפם הם סימונה פדואין ופול פוגבה. פדריקו פלוזו זוכה לעדיפות על פני קוג'ו אסמואה שאינו כשיר במאת האחוזים. גם סבסטיאן ג'ובינקו ייעדר מהסגל בגלל פציעה, כשמירקו ווצ'יניץ', פאביו קוואליארלה ואלסנדרו מאטרי מתחרים על שני המקומות בהתקפה.

אנטוניו קונטה אמר במסיבת העיתונאים: "באיירן מינכן הראתה את הכוח שלה במפגש הקודם. יש לנו את הרצון לנצח את באיירן, אבל נצטרך לשחק הרבה יותר טוב מכפי ששיחקנו במפגש הקודם בגרמניה".

ג'ורג'ו קייליני הוסיף: "אנחנו רוצים לתת משחק טוב ומאמינים בסיכויים שלנו להעפיל לחצי הגמר. מה שלא יקרה, אנחנו ניתן את הכול על המגרש. אנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה, אבל יובה היא קבוצה חזקה שמסוגלת להכול ביום נתון". גם אנדראה פירלו אופטימי: "אחרי המשחק במינכן ניתחנו את מה שקרה, עבדנו על הטעויות ויש לנו תקווה".

הרכב משוער: ג'אנלואיג'י בופון, סימונה פדואין, ג'ורג'ו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, פדריקו פלוזו, פול פוגבה, אנדראה פירלו, קלאודיו מרקיזיו, מירקו ווציניץ', פאביו קוואליארלה.

ג'ורג'ו קייליני. AP
יובנטוס מסוגלת להכול. ג'ורג'ו קייליני/AP

אצל באיירן מינכן המצב טוב הרבה יותר. אמנם טוני קרוס נפצע במשחק הראשון וייעדר בשבועות הקרובים, אבל חאבי מרטינס חוזר וזו בשורה חשובה מאוד עבור יופ היינקס, שביצע גם הוא רוטציה במשחק האליפות בשבת. אריאן רובן צפוי לפתוח בצד ימין של הקישור ההתקפי, כשתומאס מולר יוסט לעמדה של קרוס במרכז. מריו מנדז'וקיץ' ימשיך כחלוץ יחיד ויוביל את התקפת באיירן, שניצחה 11 משחקי ליגה ברציפות והפסידה רק פעם אחת בחוץ העונה בכל המסגרות (3:1 בבלארוס לבאטה בוריסוב).

"יובנטוס היא קבוצה גדולה", הזכיר המאמן היינקס במסיבת העיתונאים, "בליגת האלופות ובסרייה A. הם ינסו להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. מבחינתנו שום דבר לא השתנה, למרות התוצאה במשחק הראשון. נגיע באותה גישה כמו למשחק בשבוע שעבר. ננסה לנצח בטורינו". המאמן התבקש גם להתייחס לדבריו של פרנץ בקנבאואר, שקרא לבופון "פנסיונר" לאחר השערים שספג במשחק הראשון, ובחר להנמיך את הלהבות ולפרגן: "בופון הוא אחד השוערים הטובים בהיסטוריית הכדורגל. הוא אגדה מבחינתי, אדם נפלא ושוער מצוין".

רובן הוסיף במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא נגיע רק כדי להגן, אלא ננסה לכבוש. שער חוץ יהיה משמעותי מבחינתנו. אנחנו בעיצומה של עונה נפלאה, הורדנו את הלחץ בליגה ועכשיו אנחנו מרוכזים רק בליגת האלופות ובגביע הגרמני. נצטרך להיזהר מאוד מפירלו. הוא שחקן גדול, ושחקנים גדולים תמיד מתעלים ברגעים כאלה".

הרכב משוער: מנואל נוייר, פיליפ לאם, דניאל ואן בויטן, דנטה, דויד אלאבה, חאבי מרטינס, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן, תומאס מולר, פרנק ריברי, מריו מנדז'וקיץ'.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן במסיבת עיתונאים. GettyImages
"בופון הוא אגדה, אחד השוערים הטובים בהיסטוריה". יופ היינקס במסיבת העיתונאים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully