וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "יש לפ.ס.ז' את מה שנדרש כדי לנצח את ברצלונה"

דייויד בקהאם מאמין בסיכויים בגומלין בקאמפ נואו: "באים לנצח, אנחנו מעבר לרק זלאטן". וגם: "רוצה להשפיע כמו גיגס וסקולס"

ליאונל מסי, ברצלונה, עם דייויד בקהאם, פריס סן ז'רמן. GettyImages
מוכנים לעוד קרב. בקהאם ומסי/GettyImages

דייויד בקהאם מאמין שפריס סן ז'רמן חזקה מספיק כדי להדהים את ברצלונה ולהעפיל על חשבונה לחצי גמר ליגת האלופות. אחרי 2:2 במפגש הראשון, הצרפתים יתארחו מחר בקאמפ נואו לגומלין, אבל בקהאם, שפתח בהרכב במשחק הראשון ועשוי לפתוח גם מחר, מאמין שלקבוצתו יש את היכולת לנצח, וטוען שיש לה הרבה להציע מלבד לזלאטן איברהימוביץ'.

"יש לנו את השחקנים ואת היכולות כדי לנצח בקאמפ נואו", טוען הקשר האנגלי, "במשחק הראשון הראינו הרבה אופי. תמיד קשה לשחק מול ברצלונה, כי היא מחזיקה הרבה בכדור. התוצאה במשחק הראשון היא בוודאי שלא מושלמת, אבל היא גם לא רעה עבורנו. עכשיו אנחנו יודעים מה עלינו לעשות בברצלונה. נהיה חייבים לכבוש ולנצח. אף פעם לא קל מולם, אבל נגיע כדי לנצח".

בקהאם שיבח את זלאטן, אבל טוען שפ.ס.ז' היא לא קבוצה של שחקן אחד. "אנשים מצפים הרבה מזלאטן, כי הוא כובש הרבה, והוא שחקן מצוין ותמיד היה כזה בכל קבוצה שבה שיחק", אומר בקהאם, "אבל יש לנו עוד שחקנים חשובים, שגם הם מאוד מוכשרים. אנחנו באמת משחקים כקבוצה".

במחצית הראשונה של המשחק הראשון הסטטיסטיקה הראתה שבקהאם היה השחקן שרץ את הקילומטרז' הכי גבוה על המגרש, הקשר בן ה-37 רוצה פשוט לתת את המיטב שלו בזמן הקצר שעוד נותר לו על המגרש. "כמובן שהייתי רוצה לפתוח בכל משחק, אבל זו החלטה של המאמן", אמר בקהאם, שלא מאבד את התשוקה למשחק, "אני רק מסתכל על שחקנים כמו גיגס וסקולס, שעדיין משחקים במנצ'סטר יונייטד, ברמות הגבוהות ביותר. הם לא משחקים בכל משחק, אבל כשהם משחקים יש להם השפעה מכרעת, וזו גם השאיפה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully