וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אופתע אם נעלה שאננים מול גלאטסראיי"

מאמן ריאל דרוך לפני הגומלין (ג', 21:45, ספ' 5). מלאגה מקווה לנחם את פלגריני האבל עם העפלה בדורטמונד (21:45, 5+)

אירופה מחכה לשתיים מארבע הקבוצות הטובות ביבשת, כשביום שלישי ייחתמו שניים ממשחקי הגומלין של שלב רבע הגמר. איסטנבול מחכה לריאל מדריד הנוצצת ומקווה שגלאטסראיי תחולל סנסציה ענקית ותמחק פיגור של 3:0 מהמשחק בברנבאו. דורטמונד, שאיבדה בשבת רשמית את אליפות גרמניה לבאיירן מינכן, תנסה לנצח בביתה את מלאגה הצנועה אחרי 0:0 בספרד, ולהעפיל לחצי הגמר לראשונה זה 15 שנה.

גלאטסראיי – ריאל מדריד (ג', 21:45, ספורט 5, 0:3 לריאל במשחק הראשון)

כשריאל מדריד באה משוחררת עם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון, וגלאטסראיי חייבת להבקיע כדי להשאיר לעצמה סיכוי, צפוי משחק קצבי, פתוח ומהנה.

הטורקים בונים על היכולת והניסיון של דידייה דרוגבה, שהוביל את צ'לסי אשתקד לזכייה היסטורית בטורניר. החלוץ מחוף השנהב יודע שהסיכויים קטנים אבל כדורגל זה משחק של הפתעות. "אנחנו לא ברמה שלהם , וחסר לנו ניסיון בשלבים האלה", אמר דרוגבה לקראת המשחק, "אנחנו לומדים, אנחנו קבוצה צעירה וזה שיעור טוב לנו, נראה במשחק אם נצליח ליישם את מה שלמדנו".

דידייה דרוגבה שחקן גלאטסראיי. רויטרס
יראה מה למד מהשיעור במשחק הראשון. דרוגבה/רויטרס

לגלאטסראיי יהיה קשה לעקוץ מכיוון שתחסר את החלוץ בוראק ילמאז המוצהב. הבלם דני נונקאו ייעדר אף הוא בגלל צבירת צהובים. עם ניצחון ביתי בודד העונה בליגת האלופות לגלא אין הרבה סיכוי מול האימפריה בלבן, היא גם הקבוצה עם היחידה בשלב עם יחס שערים שלילי של 11:12, כך שכל שנותר לה הוא לשחק טוב ולקוות.

מי שמגיע עצבני למשחק הוא מאמן גלא פתיח טרים, שעבר סוג של התמוטטות עצבים במהלך משחק ליגה בו הורחק על ידי השופט. "ברור שאני טועה מדי פעם, אבל להרחיק אחד כמוני, ששירת את הכדורגל הטורקי במשך 40 שנה, זה חוסר כבוד כלפיי". גלא ניצחה באותו משחק 1:3 את מרסין, אבל במצב של פיגור 1:0על סף המחצית, טרים השליך כדור על הדשא, ומיד פרצה מהומה כשהשופט החליט להרחיקו. בטורקיה מדווחים כי עונשו של טרים עלול להיות הרחקה מעשרה משחקים. טרים כבר הורחק בסוף פברואר במחצית המשחק נגד אורדוספור והוא ספג עונש השעייה משלושה משחקים. לאטסראיי מוליכה את הליגה הטורקית עם 56 נקודות, בעוד לפנרבחצ'ה 52. עד לסיום העונה נותרו שישה מחזורים ובקופה ישנן 18 נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן גלאטסראיי, פתיח טרים. רויטרס
מגיע עצבני. טרים/רויטרס

ריאל מדריד רוצה להעפיל לחצי הגמר ה-24 בתולדותיה. אמנם הבלנקוס עם יתרון מבטיח, אבל שוערם דייגו לופס יודע שסיר הלחץ באיסטנבול יחייב את חבריו להבקיע כדי לא להיקלע למבוכה. "אנחנו צריכים לשחק כמו במשחק הקודם", אמר לופס, "גלאטסראיי טובה במתפרצות, יש לה שחקנים מהירים, ואנחנו חייבים להיות רגועים בהגנה. אסור לנו לחשוב שאנחנו מובילים 0:3, המפתח הוא שער חוץ או לפחות לנסות להשיג שער כזה, ולא נתחבא מאחורי ה-0:3 כי זאת תהיה טעות".

"אני מאוד אופתע אם שחקניי יעלו שאננים, אני מקווה שאין להם ביטחון מופרז", אמר מוריניו. "השארתי שישה-שבעה שחקני הרכב בחוץ נגד לבאנטה וזה היה מסר שאני מקווה שהם הפנימו". מוריניו מתלבט אם לפתוח בחוד עם קרים בנזמה או גונסאלו היגואין. שניהם הרשיתו נגד הטורקים בברנבאו ו"המיוחד" יודע שיש לו בעיה טובה. "אחד מהם ישחק", אמר, "אני שמח שהם הבקיעו וכולם ראו את היכולת שלהם".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
מקווה שהשחקנים הפנימו את המסר. מוריניו/רויטרס

ריאל מדריד ברצף מרשים של 12 משחקים ללא הפסד, ועברה ב-41 שלבי נוקאאוט מתוך ה-54 בהם ניצחה במשחק הראשון. כריסטיאנו רונאלדו הוא מלך השערים בצ'מפיונס העונה עם תשעה כיבושים עד כה, ולצדו בהתקפה ישחקו גונסאלו היגואין ומסוט אוזיל. "נראה שאנחנו בכושר הכי טוב שלנו העונה", אמר רונאלדו, "מחכה לנו משחק קשה והדרך שלנו לשלב הבא לא סלולה. יש לנו יתרון של שלושה שערים אבל אנחנו חייבים לצאת ולתקוף ולכבוש לפחות שער חוץ אחד. אנחנו צריכים ללכת צעד אחר צעד, משחק אחרי משחק, אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להגיע לגמר".

ריקרדו קרבאליו וקאקה פצועים ולא טסו לטורקיה. גם צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס ייעדרו בגלל צהובים, כשקיים חשד כי צברו כרטיסים צהובים במתכוון לקראת חצי הגמר.

גלאטסראיי: פרננדו מוסלרה, עמנואל אבואה, סמיח קאיה, אלברט ריירה, נורדין אמרבאט, פיליפה מלו, סלצ'וק אינאן, האמיט אלטינטופ, אומוט בולוט, ווסלי סניידר, דידייה דרוגבה.

ריאל מדריד: דייגו לופס, אלברו ארבלואה, רפאל וראן, פפה, פאביו קואנטראו, סמי חדירה, לוקה מודריץ', אנחל די מריה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער. רויטרס
רוצה להגדיל את המאזן האישי בצ'מפיונס. רונאלדו/רויטרס

דורטמונד - מלאגה (ג', 21:45, ספורט 5+, 0:0 במשחק הראשון)

בדורטמונד איבדו בשבת רשמית את אליפות גרמניה לבאיירן מינכן, אבל בדורטמונד ציפו לזה ובמועדון חושבים רק על דבר אחד - העפלה לחצי גמר ליגת האלופות. למרות אובדן האליפות, דורמונד חווה עונה טובה והיא טרם הפסידה בליגת האלופות. במגרשה הביתי, כשהיא מלאת ביטחון אחרי 2:4 בליגה על אוגסבורג, שחקניו של המאמן יורגן קלופ יודעים שהשלב הבא בהישג יד. "בין שני משחקים כל כך חשובים בליגת האלופות הקבוצה ניצחה משחק ליגה, ועמדה במבחן האופי", אמר קואץ' קלופ. דורטמונד שואפת לעלות לחצי הגמר הראשון שלה זה 15 שנה.

שחקן בורוסיה דורטמונד לוקאש פישצ'ק (מרכז) חוגג שער. רויטרס
מאזן ביתי נקי מהפסדים. שחקני דרוטמונד יחגגו גם אחרי הגומלין?/רויטרס

האווירה במלאגה מדוכדכת מעט לפני המשחק, בשל הידיעה על מות אביו של המאמן מנואל פלגריני. הספרדים, שסיימו את משחק רבע הגמר הראשון נגד דורטמונד ב-0:0 ביתי, הפסידו בליגה המקומית 4:2 לריאל סוסיאדד בשבת. פלגריני יטוס לצ'ילה מיד לאחר המשחק בליגת האלופות כדי להשתתף בהלוויה. המאמן יחבור לשחקניו, שחוו טיסה לא נעימה כשנקלעו לסערה בשבת, רק ביום המשחק. "זה היה שופ"ש שצריך לשכוח, ואני מקווה שנעניק לפלגריני רגע קטן של נחת ביום שלישי", אמר הקפטן וולינגטון, שלא ישחק בגלל צהובים, כמו גם הקשר מנואל איטורה.

דורטמונד: רומן ויידנפלר, נבן סובוטיץ', מרסל שמלצר, סוון בנדר, מאטס הומלס, אילקאי גונדואן, קווין גרוסקרויץ, מריו גצה, מרקו רויס, לוקאש פישצ'ק, רוברט לבנדובסקי.

מלאגה: ווילי קבאז'רו, חסוס גאמס, מרטין דמיצ'ליס, איגנסיו קמאצ'ו, דייגו לוגאנו, ויטורינו אנטונש, חואקין, ז'רמי טולאלן, איסקו, ז'וליו בפטיסטה, חאבייר סביולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully