וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "האליפות סגורה". פרגוסון: "לא נהיה שאננים"

מנצ'סטר סיטי חגגה ניצחון בדרבי, אבל שם כבר לא חולמים על הצלחת. פרגוסון: "ראינו את שתי הקבוצות הכי טובות באנגליה"

ספורט 2

אז אמנם הקרב על האליפות נראה אבוד, אבל כשמנצ'סטר סיטי תסתכל לאחור בתום העונה הזאת, היא ודאי תסמן את ה-8 באפריל כתאריך בו קיבלה לפחות סוג של נחמה. הסיטיזנס הגיעו אמש (שלישי) לדרבי של מנצ'סטר כשהם בפיגור 15 נקודות אחרי היריבה העירונית בפסגת הפרמיירליג, אך שוב יצאו מחוייכים מאולד טראפורד, עם 1:2. זה היה ניצחון הליגה ה-41 של התכולים על היריבה העירונית שלהם וה-47 בכל המסגרות (ליונייטד 59 ניצחונות בליגה ו-69 בכל המסגרות).

מאמן מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
נחמה קטנה. מאנצ'יני/רויטרס

למרות הניצחון, האלופה היוצאת מרוחקת 12 נקודות מהשדים האדומים כשלשתיהן 21 נקודות בקופה. כלומר, רק סנסציה אדירה תמנע מאלכס פרגוסון ושחקניו לחגוג בסיום העונה.

"אני חושב שהוכחנו שלא מגיע לנו להיות בפיגור של 15 נקודות מאחורי המקום הראשון", אמר רוברטו מאנצ'יני בסיום, "ליונייטד הייתה יותר המשכיות העונה. הם ניצחו בזמן שאנחנו איבדנו נקודות במקומות בהם היינו צריכים לנצח. הראינו שאנחנו ראויים להיות יותר קרובים לפסגה, אבל סיפור האליפות גמור. מבחינתנו חשוב להבטיח את המקום השני".

וינסנט קומפני, שנגיחה של פיל ג'ונס פגעה בגבו ונכנסה לשערו הוא בדקה ה-59 כדי לקבוע שוויון זמני, אמר בסיום: "זה ניצחון גדול שלנו. עבדנו קשה מול כוח התקפי גדול מאוד של יונייטד. אני חושב שלא נתנו להם להגיע ליותר מדי הזדמנויות ובסך הכל ההרגשה שלי היא שהיינו יותר טובים. הניצחון הזה חשוב לנו כדי שנזכור אותו לקראת העונה הבאה".

ג'יימס מילנר, שהבקיע את השער הראשון במשחק אחרי 51 דקות של כדורגל בינוני, הוסיף: "הגיע לנו לנצח ועכשיו אנחנו רוצים לשמור על המומנטום. דרבי הוא דרבי בלי קשר למיקום בטבלה. היה חשוב לנו לנצח וזה מה שעשינו".

אלכס פרגוסון ראה את הקבוצה שלו מאבדת רצף של שבעה ניצחונות ברציפות בליגה ושל 12 בסך הכל באולד טראפורד, צפה גם בקבוצה שלו סופגת אחרי שישה משחקי פרמיירליג רצופים בהם היא שמרה על רשת נקייה. "זו לא הייתה הופעה רעה שלנו, כך שבכל הנוגע לאספקט הזה אני לא מאוכזב", סיכם הסר הסקוטי, "ראינו היום את שתי הקבוצות הכי טובות באנגליה - המשחק הערב היה ההוכחה הברורה לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מנצ'סטר סיטי ג'יימס מילנר חוגג שער בדרבי. רויטרס
"הגיע לנו לנצח". מילנר/רויטרס

כצפוי, כמו תמיד, פרגוסון האשים את השופטים. "בשער הראשון אין ספק שטבס השפיע על המהלך", טען הסקוטי, שסבור כי הקוון אמור היה להניף דגל לנבדל, "אבל איפה היה הקוון? לא ייאמן שהוא לא ראה את זה. זה מאכזב, כי טבס בבירור עמד בין הכדור לשוער. אם זאת לא הפרעה, אני לא יודע מה כן".

רובין ואן פרסי שוב לא כבש, ועם שער אחד בלבד ב-12 המשחקים האחרונים, ההולנדי מעט מקרטע, אבל פרגוסון לא מתרגש. "הוא היה פנטסטי במשחק, גם כשהוא לא כובש הוא פנטסטי", אמר הסקוטי, ושלח עקיצה למאנצ'יני, שטען כי אילו ואן פרסי היה מגיע לסיטי העונה של הסיטיזנס הייתה אחרת. "זה היפותטי, הוא לעולם לא היה עובר לסיטי".

בנוסף, פרגוסון טוען שסיפור האליפות לא סגור, על אף פער 12 הנקודות עם שבעה מחזורים לסיום. "אם אתם בוחנים את ההיסטוריה שלנו, אנחנו תמיד מקשים על עצמנו", אמר המנג'ר, "האוהדים כבר קצרי רוח, כמו בכל שנה. נצא לסטוק בסוף השבוע ונהיה חייבים לנצח, לא נהיה שאננים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully