וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:1 בין רומא ללאציו בדרבי

הרנאנס העלה את הביאנקוצ'לסטי ליתרון עם שער נהדר (11) והחמיץ פנדל (49), טוטי השווה בפנדל (57) וקבע חלוקת נקודות

אז מה היה לנו? שער נהדר בבעיטה מרחוק, שער בפנדל, פנדל מוחמץ, עוד אחד מוצדק שלא נשרק, ואווירה פשוט נהדרת באולימפיקו. הדרבי בין רומא ללאציו הבטיח הרבה, וגם קיים, כשבסופו שתי היריבות המושבעות חילקו ביניהן את הנקודות עם 1:1.

כשהמאבק על הכרטיס לאירופה נמצא על הכף, שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם לא מעט לחץ, כשרומא המארחת במקום השביעי בלבד בליגה ואילו לאציו במקום השישי, ולמרות התיקו, הג'יאלרוסי יוצאים מעט מאוכזבים לאחר שנותרו במרחק שלוש נקודות מהביאנקוצ'לסטי.

שחקני רומא חוגגים עם הקפטן פרנצ'סקו טוטי (שני מימין). רויטרס
הקיסר שוב עשה זאת. טוטי חוגג את שער השוויון/רויטרס

החבורה של ולדימיר פטקוביץ' הגיעה לקרב הענק לאחר שלושה ניצחונות רצופים בדרבי בשנים האחרונות, אך בסופו של דבר הסתפקה בתיקו, שהיה המפגש ה-63 ביניהן שמסתיים ללא הכרעה.

למרות ההצגה של אוהדי רומא, שהרעידו את האולימפיקו בפתיחה, דווקא לאציו הייתה זו שפתחה טוב יותר, ואפילו עלתה ליתרון בדקה ה-11. ואיזה שער זה היה. הרנאנס קיבל כדור כ-25 מטרים מהשער, הטעה את הבלמים, העביר לרגל שמאל ושחרר פצצה לרשת העליונה, שהותירה את אוהדי רומא בהלם. הרנאנס חלם על צמד והיה קרוב גם להשיג אותו, אך אז הפנדל שלו בדקה ה-49, שהיה יכול לסגור עניין, נבעט ברשלניות החוצה. ואז, בדקה ה-57, הגיעה התשובה של רומא, ומי אם לא פרנצ'סקו טוטי היה אחראי עליה. 'הקיסר' כבש את התשיעי שלו במשחקי דרבי והשתווה למרקו דלבקיו ודינו דה קוסטה, עם פנדל מוצלח.

בדקה ה-74 אריק לאמלה צלל ברחבה בתואנה לעבירה שבוצעה עליו, אך הפעם, למרות שדווקא היה נראה שפנדל יעשה צדק, השופט החליט להתעלם. 1:1 בסיום, ועוד דרבי אדיר מגיע לסיומו.

שחקן לאציו, הרנאנס. רויטרס
ערב מוזר. הרנאנס מחמיץ פנדל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully