וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דורשת להעמיד לדין את איזי שרצקי

הצהובים מבקשים להעניש את בעלי קרית שמונה בעקבות ההתבטאויות במהלך הבוררות על טיבי. שרצקי הגיב בחריפות

one

מכבי תל אביב מבקשת מההתאחדות לכדורגל להעמיד לדין את הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, בגין ההתבטאויות שלו במהלך הליך הבוררות בנוגע למעברו של איתן טיבי מהאלופה לקרית שלום.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שוב במוקד. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

עו"ד מורן מאירי שלח היום מכתב להתאחדות ובו התלונן על דבריו של שרצקי במהלך דיוני הבוררות. מאירי כתב:

"בדיון ההוכחות האחרון אשר התקיים ביום 29.1.2013 הציג מר שירצקי בפני כבוד הבורר עו"ד המומחה לתביעות לשון הרע ואמר לכבוד הבורר: 'הבאתי אותו כי אמרתי אולי אתה מבין בתביעות דיבה כמו בכדורגל, אמרתי שיהיה אחד שמבין טוב בזה'.

"בהמשך, כאשר לא ניתן היה להמשיך את הדיון לאור הפרעותיו הרבות של מר שרצקי ולאחר שהבורר ביקש ממנו לעזוב את החדר, התפרץ מר שרצקי על הבורר וצעק: 'אני לא יודע מה הקשר שלך למורן (מאירי ר.ב), זאת שערורייה מה שהחלטת. הלכת לכיוון מסוים מההתחלה, לא ברור לי, כל אחד שרואה את זה אומר שהוא לא מבין איך בורר לא מבין שום דבר בכדורגל, יושבים אנשים שאין להם מושג בכדורגל ולא מבינים את החוק'. גם כשהתבקש מר שירצקי על ידי הבורר להתנצל על מילותיו הפוגעות ענה: 'אני לא אתנצל, כי זה אמיתי'

"נדמה כי אין צורך להכביר במילים על חומרתם של הדברים חסרי הבסיס בדבר קשרים פסולים בין החתום מעלה (מאירי, ר.ב) לבין כבוד הבורר, על הזלזול בכבוד הבורר, טון הדיבור והפגיעה במוסד הבוררות בכללותו (ניתן רק לשער מה היה קורה אילו הדברים היו נאמרים לשופט בבית משפט)".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

איזי שרצקי מסר בתגובה:

"פרסום התלונה בתקשורת על ידי עו"ד מורן מאירי פוגע בבוררות שאמורה להינתן בימים הקרובים. נציין כי מוזר שאותו דיון עליו מדובר היה בסוף ינואר ורק כחודשיים וחצי לאחר מכן מתלונן עו"ד מורן. לדעתי ולדעת יועצי המשפטיים מדובר במעשה לא תקין שיש בו חשש לניסיון להשפיע על הבורר אשר אמור לפסוק לגבי הסכום אותו מכבי אמורה לשלם בעבור איתן טיבי. בתלונתו פוגע עו"ד מאירי בבורר ומשקר בכך כי טוען שלא התנצלתי על דבריי, דבר שעשיתי מיד לאחר התבטאות זו.

"מאחר שאני מכיר את התנהגותו החמורה של עו"ד מאירי, בהיותו נאמן אג"חים של איי.די.בי, ברור לי ששקר כמו במקרה זה הוא דבר פעוט בעיניו. כפי שכבר הודעתו להתאחדות, אנו מתכוונים להגיב לכל התלונות ללא יוצא מן הכלל לאחר פסק הדין, וזאת כדי לא לפגוע בשיקולו של הבורר, בניגוד למעשיו של עו"ד מאירי. כאמור, דבר זה הובהר להתאחדות והודגש כי לא הגון לנהל דיון בנושא לפני מתן פסק הדין, אך בהחלט יש מקום לכך עם קבלת פסק הבורר וכך אכן נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully