וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסימו מוראטי: "איבדתי אמון בשופטים"

נשיא אינטר תקף את השיפוט אחרי ההפסד לאטאלנטה. דניס שכבש שלושער ב-12 דקות: "באיטליה אתה חייב להיות חד"

הניצחון הגדול של אטאלנטה על אינטר אמש (ראשון) היה הרגע הענק של החלוץ הארגנטינאי המוכשר של הקבוצה מברגאמו שכבש שלושער ב-12 דקות והפך פיגור 3:1 לניצחון 3:4. "אני עושה בסך הכל מה שהמאמן שלי מבקש ממני", אמר החלוץ בסיום המשחק, "למדתי הרבה מהיום שבו המאמן זרק אותי על זה שלא התנהגתי כראוי. הכדורגל האיטלקי הוא אחד הטובים בעולם, ואתה חייב להיות חד ולא לעשות בעיות".

דניס בן ה-31 שהגיע לאטלנטה לפני שנתיים מאודינזה, הפך לאחד השחקנים היותר מסוכנים בכדורגל האיטלקי, ושמו אף עלה כמועמד לגיטימי לסגל של נבחרת ארגנטינה, "קשה להכנס לסגל של הנבחרת בגלל שאתה צריך להחשב בין השחקנים הטובים בעולם", אמר דניס בסיום המשחק, "אני שמח שיצא לי ללבוש את החולצה של הנבחרת מספר פעמים ויצא לי לשתף פעולה עם כמה מהשחקנים הטובים ביותר".

חרמן דניס אטאלנטה חוגג שער. AP
לא חולם על הנבחרת. חרמן דניס/AP

מנגד, באינטר נשמעו טענות קשות על צוות השיפוט שהעניק פנדל על נגיעת יד של וולטר סמואל, שלא הייתה לפי מצלמות הטלוויזיה, לאחר שבתחילה סברו בקבוצה שבעיטת העונשין נשרקה בעקבות דחיפה של הבלם ראנוקיה, "פנדל שכזה משנה משחקים" אמר נשיא המועדון מאסימו מוראטי, "אני מרגיש שלא נותנים לנו מספיק כבוד. לדעתי ב-21 המשחקים האחרונים לא קיבלנו פנדל לטובתנו. סטטיסטית זה פשוט בלתי אפשרי, לא יכול להיות שלא עשו עלינו עבירות ברחבה במשך חצי עונה. אני כבר לא מאמין בשופטים".

גם מאמן אינטר, אנדראה סטרמצ'יוני, שבעקבות ההפסד איבדה קבוצתו הזדמנות להתקרב למילאן שמחזיקה במקום השלישי שמוביל לליגת האלופות, לא היה רגוע: "זאת המצאה אחת גדולה. השופט לא עשה טעות בשריקה של הפנדל. הוא פשוט לקח אחריות ונתן פנדל על משהו שפשוט לא קרה".

מאסימו מוראטי נשיא אינטר. Claudio Villa, GettyImages
לא קיבל פנדל כבר סיבוב שלם. מאסימו מוראטי/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully