וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 3:4 מרתק לאטאלנטה בחוץ על אינטר

שלושער של חרמן דניס תוך 12 דקות סידר לקבוצה מברגמו שלוש נקודות יקרות. 2:2 דרמטי למילאן מול פיורנטינה

אחרי ניצחונה של יובנטוס האלופה אתמול (שבת) על פסקארה 1:2, נמשך היום המחזור ה-31 בליגה האיטלקית. מי שפתחה את משחקי היום היא מילאן הגדולה, ששמטה ניצחון חשוב בפירנצה על פיורנטינה וסיימה מולה בתיקו 2:2 לאחר שהובילה כבר 0:2. גם היריבה העירונית אינטר פישלה. יתרון 1:3 בבית לא הספיק לה וחרמן דניס הימם אותה עם שלושער תוך 12 דקות, מהפך ו-3:4 לאטאלנטה. נאפולי ניצלה את כל זה, ניצחה 0:2 את גנואה והגדילה את היתרון במקום השני.

חרמן דניס שחקן אטאלנטה עם חולצת תמיכה בלה פלאטה ארגנטינה. רויטרס
חרמן דניס עם חולצת תמיכה בלה פלאטה, ארגנטינה, שהוצפה וסבלה מאבידות בנפש/רויטרס

אינטר - אטאלנטה 4:3

איזה משחק בסן סירו, בסיומו אטאלנטה ברחה סופית כנראה לתחתית, בעוד אינטר יכולה לשכוח ככל הנראה מליגת האלופות בעונה הבאה והיא עלולה לאבד גם את המקום בליגה האירופית.

תומאסו רוקי העלה את הנראזורי ליתרון שתי דקות למחצית, לאחר שהקדים את כל ההגנה לכדור קרן קצר וסיפק נגיעה קלה שהלכה פנימה. אלא ש-11 דקות מפתיחת המחצית השנייה, ג'יאקומו בונאוונטורה הימם את הסן סירו עם שוויון כשהשתלט על כדור ברחבה והקפיץ בנגיעה קלה מעל הנדנוביץ'. השוויון החזיק מעמד בדיוק דקה, עד שריקי אלברס נכנס לזון וכבש צמד תוך ארבע דקות בלבד (57, 61). תחילה בנגיחה ולאחר מכן במבצע יחיד יפהפה ובעיטה לפינה הקרובה.

אינטר חשבה שמכאן היא תשייט לניצחון, אבל חרמן דניס היו תוכניות אחרות לחלוטין. החלוץ הארגנטינאי הוותיק החל את מופע היחיד שלו עם פנדל מוצלח (65), קבע שוויון אחרי טעות של סאנטי וראנוקיה עם בעיטה שטוחה וחדה לפינה הקרובה (71) והשלים שלושער תוך 12 דקות ומהפך מדהים מבישול של בונאוונטורה. בדקה ה-90 כריסטיאן ראימונדי הורחק בשורות אטאלנטה, אבל אינטר לא הצליחה להשיג שוויון.

ריקי אלברס אינטר חוגג שער. רויטרס
צמד בזק שלו לא הספיק. אלברס/רויטרס

נאפולי - גנואה 0:2

כולם מפשלים ורק נאפולי עושה את העבודה. המארחת לא התקשתה להכריע את המשחק ופתחה פער של ארבע נקודות ממילאן, כשהיא היחידה שעוד איכשהו מאיימת גם על יובה וניצבת במרחק תשע נקודות מהפסגה. הפרטנופי עלו פעמיים על הלוח תוך 11 דקות בלבד. בדקה ה-18 המקדוני גוראן פאנדב קיבל כדור מאדינסון קבאני, עבר שני שחקנים ומ-15 מטרים שלח בשמאל פנימה. בדקה ה-29 בלרים דז'מאילי זכה לבישול יפה ממארק האמשיק והכפיל עם פס מדויק לפינה הרחוקה.

ריקרדו מונטוליבו, מילאן. רויטרס
משחק מצוין שלו עם שער ובישול. מונטליבו/רויטרס

פיורנטינה - מילאן 2:2

מילאן הגיעה לפירנצה בכושר מעולה עם ארבעה ניצחונות רצופים ויכלה לעלות זמנית למקום השני עם ניצחון. הרוסונרי גם הובילו 0:2 ושיחקו מצוין, אך פיורנטינה חזרה משום מקום עם צמד פנדלים ומנעה מהקבוצה של אלגרי שלוש נקודות חשובות מאוד במאבק על המקום השני. מילאן פתחה חזק ועלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-14. ריקרדו מונטליבו היה זה שכבש לאחר שניצל טעות של דויד פיסארו, חטף כדור והתקדם באין מפריע כדי לבעוט מקרוב את השער של מילאן. בדקה ה-40 הורחק ננאד טומוביץ', בלמה הסרבי של פיורנטינה בכרטיס אדום ומילאן ניצלה זאת כדי להכפיל את היתרון. הרוסונרי תקפו ובדקה ה-62 כבש מתיו פלאמיני. הקשר הצרפתי קיבל כדור רוחב ממונטליבו מצד ימין ובנגיעה קלה המשיך לרשת אמיליאנו ויוויאנו.

למרות החיסרון המספרי, המארחת הצליחה לחזור למשחק בדקה ה-66 בזכות אדם ליאיץ', החלוץ הסרבי המצוין שתיעתע בהגנת מילאן והוכשל ברחבה על ידי אנטוניו נוצ'רינו. ליאיץ' עצמו בעט את הפנדל פנימה, 2:1. פיורנטינה קיבלה רוח גבית מהשער, המשיכה לתקוף ובדקה ה-73 קיבלה פנדל נוסף, הפעם מפוקפק מאוד אחרי ספק הכשלה של מתיאה דה שיליו על חואן גוארדדו. למרות שהבקיע את הפנדל הקודם, ליאיץ' לא בעט שוב ודויד פיסארו היה זה שדייק את הפנדל כדי לקבוע 2:2 דרמטי מאוד בסיום. מילאן נותרה במקום השלישי בעקבות התיקו הזה כשבמאזנה 58 נקודות, נקודה פחות מנאפולי השנייה שתארח מאוחר יותר את גנואה. פיורנטינה רביעית.

סנטיאגו גרסיה שחקן פאלרמו חוגג שער מול סמפדוריה. Tullio M. Puglia, GettyImages
סנטיאגו גרסיה חוגג מול סמפדוריה/GettyImages, Tullio M. Puglia

סמפדוריה - פאלרמו 3:1

הקבוצה של ג'וזפה סאנינו השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה ועלתה מעל הקו האדום. סטיב פון ברגן השוויצרי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-35 כשהמשיך פנימה כדור חופשי של פבריציו מיקולי, אבל ג'אני מונארי איזן שתי דקות להפסקה. פאלרמו שבה להוביל בדקה ה-50 בזכות שער של הסלובני יוסיפ איליצ'יץ' וכעבור שש דקות סנטיאגו גרסיה סגר עניין בנגיחה אחרי בישול נוסף של מיקולי. בסיום, הרוסאנרו קיבלו בשורות טובות גם מסיינה וקיבלו הרבה אוויר לנשימה בתחתית. עבור סמפדוריה היה זה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, מתוכם שלושה הפסדים.

משחקים נוספים:

אודינזה - קייבו 1:3
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (20, 25), מהדי בנאטיה (86), לקייבו: פול פאפ (35)

קטאניה - קליארי 0:0

סיינה - פארמה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully