וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר ייעדר מהמשחק נגד הפועל תל אביב

8.4.2013 / 19:00

המגן סובל מדלקת במפשעה ובספק לחצי גמר הגביע נגד קרית שמונה. טואטחה יחזור להרכב לפני סוף העונה

one

מגן מכבי חיפה אייל משומר לא ישחק נגד הפועל תל אביב, ובספק למשחק חצי גמר הגביע נגד עירוני קרית שמונה. משומר סוחב פציעה, ומהבדיקה עולה כי הוא סובל מדלקת באזור המפשעה. משומר ינוח בימים הקרובים לאחר שאמש לא התאמן, ומי שיחליפו בעמדת המגן במשחק נגד הפועל תל אביב הוא אוראל דגני. משומר ייבדק לפני משחק חצי הגמר נגד עירוני קריית שמונה שישוחק ב-17 באפריל, כדי לדעת האם יהיה כשיר. במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב ביום שבת ייעדר מהסגל הקשר גוסטבו בוקולי בשל צבירת כרטיסים צהובים, כשאביחי ידין אמור להחליפו בהרכב.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. Vadim Ghirda, AP
בדיקה נוספת לפני משחק הגביע. משומר/AP, Vadim Ghirda

"ההחלטה להעמיד את המועדון לדין אינה מוצדקת. פסק דין שיפגע בכלל אוהדי הקבוצה שהוא הקהל הטוב בישראל, יהיה אכזרי, גורף, ועשוי לפגוע בכדורגל שלנו", כך אמר אמש (ראשון) גורם בכיר במכבי חיפה על החלטת ההתאחדות לכדורגל להעמיד את המועדון לדין בגין קריאות גזעניות של קומץ אוהדים כלפי חלוץ עירוני קרית שמונה אוסיי מאולי במשחק ביום שבת.

משחק הבית הקרוב של מכבי חיפה, מול מכבי תל אביב, ייערך רק בעוד כשבועיים וחצי, משום שלקבוצה מצפים שני משחקי חוץ רצופים, מול הפועל תל אביב ובני יהודה. החשש הוא כי פסק הדין יורה על סגירת חלק מיציעי קרית אליעזר. בהנחה ששתי הקבוצות לא יאבדו נקודות או ישמרו על פער 10 הנקודות עד המשחק הזה המשמעות היא שהמשחק בין שתי מוליכות הטבלה, ארבעה מחזורים לסיום העונה, עשוי להכריע את גורל האליפות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יראו את משחק העונה? אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי של הנבחרת הצעירה עקבו אתמול בדאגה אחרי מצבו של טאלב טואטחה שייעדר בין שלושה לארבעה שבועות. בנבחרת הבטיחו לעקוב אחרי המגן ובמכבי חיפה מקווים שהוא יוכל לחזור לקראת המחזור האחרון של העונה. לטואטחה חשוב מאוד לחזור לפני שהעונה מסתיימת משום שביורו הקרוב שייערך בישראל שיחל בחודש יוני אמורים להגיע מספר סקאוטים מאירופה שיעקבו אחריו.

הבלם אדין צוצאליץ' אמור לחזור לראשונה מאז פציעתו למגרשים וישחק עם מסכה מיוחדת. עדיין לא ברור האם אנדריי פיליאבסקי יהיה כשיר למשחק אך במועדון אופטימיים לגביו.

המשחק מול האדומים בבלומפילד, הוקדם משעה 16:00 לשעה 15:30. הערב (החל מהשעה 19:00) תיפתח מכירת הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה לטובת הקהל הרחב. עד כה נמכרו כרטיסים רק לבעלי מנויים בקופות "גרבר". אוהדי מכבי חיפה ישבו ביציע 3 במערבי (45 נוער/חייל 85 בוגר). וביציע 11/12 במזרחי (35 נוער/חייל 65 בוגר).

עדכון ראשון: 08:23

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה פצוע. אדריאן הרבשטיין
מספר סקאוטים מאירופה יעקבו אחריו ביורו. טאלב טואטחה יורד פצוע מול קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully