וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס מילנר: "ננסה לתת לאוהדים שלנו סיבה לצעוק"

קשר סיטי מוכן לדרבי של מנצ'סטר (ב', 22:00, ספורט 1). פרגוסון על הבצורת של ואן פרסי: "לכל חלוץ יש תקופת יובש"

הפער בין מנצ'טסר יונייטד למנצ'סטר סיטי עומד על 15 נקודות, יום לפני הדרבי (מחר, 22:00, ספורט 1 ו-HD). באנגליה לא תמצאו מישהו שמאמין שעם 24 נקודות בקופה סיטי תוכל לסגור את הפער הגדול, אבל מצד שני, גם בעונה שעברה אף אחד לא האמין. ובלי קשר לפער ולמאבק, זה דרבי, והבחורים של אלכס פרגוסון בטוחים ביכולתם לנצח את הסיטיזנס.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"הדבר הכי חשוב זה לנצח ביום שני. זה יהיה קרב גדול וחשוב עבור סיטי. הם ירצו לבוא ולהילחם. אנחנו בבית והיציבות שלנו ידועה לכולם". פרגוסון/GettyImages

"התרגלנו לשחק נגד סיטי במשחקים גדולים וזה שוב המקרה", אמר פרגוסון לאתר הקבוצה. "הדבר הכי חשוב זה לנצח ביום שני. זה יהיה קרב גדול וחשוב עבור סיטי. הם ירצו לבוא ולהילחם. אנחנו בבית והיציבות שלנו ידועה לכולם. אני מצפה מאיתנו להפגין יכולת טובה ביום שני".

השדים האדומים סבלו מכמה מפלות בשבועות האחרונים, אחרי ההדחה על ידי ריאל מדריד באליפות וההפסד לצ'לסי ברבע גמר הגביע בשני שעבר. אבל בליגה, הכושר של יונייטד חסר סדקים. השדים לא הפסידו במפעל המקומי מזה 19 משחקים - 16 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. יונייטד תקווה לנפץ גם את רצף המשחקים הרע של רובין ואן פרסי. ההולנדי שהרשית 23 פעמים העונה לא כבש כבר תשעה משחקים רצופים. אולי דווקא בדרבי. "הוא לא צריך לנוח, הוא בחור חזק", אמר פרגוסון. "השערים יגיעו, לכל חלוץ יש תקופת יובש ואני מקווה שזה ייגמר מהר אצלו".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי. רויטרס
"הוא לא צריך לנוח, הוא בחור חזק", אמר פרגוסון. "השערים יגיעו, לכל חלוץ יש תקופת יובש ואני מקווה שזה ייגמר מהר אצלו". רובין ואן פרסי/רויטרס

סיטי התאוששה מהפסד 2:0 לאברטון עם תצוגה נהדרת מול ניוקאסל, 0:4 משכנע. מחוץ לאיתיחד, לעומת זאת, מתחילות הבעיות של סיטי. הבחורים של רוברטו מאנצ'יני ניצחו רק במשחק חוץ אחד מחמשת האחרונים. "זה יהיה משחק אדיר", אמר ג'יימס מילנר לאתר הרשמי של סיטי. "זה תמיד טוב לשחק נגד יונייטד, ואנחנו משוועים לניצחון. נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ואני בטוח שאם נעשה זאת, ננצח וניתן לאוהדים שלנו סיבה לצעוק".

זה הדרבי ה-164 בעיר. יונייטד ניצחה ב-68 מהם, סיטי ב-45. 50 הסתיימו בתיקו.

דרבים אחרונים:

סיטי - יונייטד 3:2
ליגה: סיטי - יונייטד 0:1
גביע: סיטי - יונייטד 3:2
ליגה: יונייטד - סיטי 6:1
מגן הקהילה: סיטי - יונייטד 3:2
גביע: סיטי - יונייטד 0:1
ליגה: יונייטד - סיטי 1:2

אדם ג'ונסון שחקן סנדרלנד מול ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
"זה תמיד טוב לשחק נגד יונייטד, ואנחנו משוועים לניצחון. נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים". מילנר/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully