וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את סנדרלנד ועלתה למקום ה-3

הבלוז הפכו פיגור בזכות שער ניצחון של איבנוביץ', שש דק' לבניון. 2:2 דרמטי בין טוטנהאם לאברטון, רק 0:0 לליברפול

ספורט 2

המחזור ה-32 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים ברחבי אנגליה. צ'לסי עלתה למקום השלישי אחרי 1:2 על סנדרלנד, שהפסידה בבכורה של די קאניו. שש דקות ליוסי בניון במשחק הזה. אברטון פספסה ניצחון חשוב, אחרי שסיימה ב-2:2 דרמטי מול טוטנהאם בווייט הארט ליין, בקרב על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. גילפי סיגורדסון השווה בדקה ה-87. ווסטהאם הגיעה לאנפילד ויצאה משם עם 0:0. ניוקאסל ניצחה 0:1 את פולהאם משער בתופסת הזמן ו-וויגאן השיגה נקודה בקרב התחתית החשוב מול ק.פ.ר, לאחר שגם היא כבשה עמוק בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1.

ברניסלב איבנוביץ' צ'לסי חוגג שער. GettyImages
שער חשוב. איבנוביץ'/GettyImages

צ'לסי - סנדרלנד 1:2

הבלוז ראו את טוטנהאם שומטת שתי נקודות יקרות וידעו שזה הזמן לנצח. פאולו די קאניו, בהופעת בכורה על הקווים של החתולים השחורים, קיווה לתוצאה טובה יותר, אבל גם יתרון של 0:1 במחצית משער עצמי של ססאר אספיליקואטה, שלא הסתדר עם קרן ובעט מקרוב לשערו הוא, לא הספיק.

שתי דקות בתוך המחצית השנייה, מת'יו קילגאלון הסתבך בעצמו וכבש עבור צ'לסי שער עצמי אומלל עם כדור שהתגלגל לאיטו לרשת וכעבור שמונה דקות נוספות, דויד לואיז בעט ריבאונד מחוץ לרחבה, ברניסלאב איבנוביץ' הסיט עם העקב והמארחת צברה שלוש נקודות, שהקפיצו אותה אל המקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טוטנהאם - אברטון 2:2

בדקה הראשונה עמנואל אדבאיור העלה את טוטנהאם ל-0:1, אחרי שכבש מקרוב מסירת רוחב של ורטונגן. פיל ג'גיילקה השווה (15) בנגיחה, וניצל חוסר עירנות של הוגו לוריס, שהגיב מאוחר. בדקה ה-53 קווין מיראלס קבע 1:2 לאברטון, בבעיטה יפה לפינה השמאלית, בסיומו של סלאלום נהדר, אבל כאמור, סיגורדסון קבע את תוצאת המשחק שלוש דקות לסיום, אחרי שכבש מקרוב ריבאונד, עם בעיטה של אדבאיור נהדפה מהקורה. בדקה ה-89 אניצ'בה יכול היה להכריע את המשחק, אבל החטיא מצב מצוין מול לוריס.

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול מול ווסטהאם. GettyImages
דניאל סטארידג' מוקף בפטישים. נגמר 0:0/GettyImages

ליברפול - ווסטהאם 0:0

המרסיסיידרס הגיעו לאחר ניצחון 1:2 על אסטון וילה, ווסטהאם נסעה לאנפילד אחרי 1:3 על ווסט ברומיץ' במחזור האחרון בליגה. גם המפגשים הקודמים בין הקבוצות הניבו שערים רבים, אז היום לא קיבלנו גולים. לואיס סוארס הגיע לכמה הזדמנויות נוחות, כדור אחד שלו אף טייל הקו, אבל שוער הפטישים יוסי יאסקילאיינן עצר אותו שוב ושוב, כמו גם בעיטה מסוכנת של דניאל סטארידג'. עם זאת, את ההצלה של המשחק ביצע פפה ריינה, שהדף היטב נגיחה של ג'ק קוליסון. בסיום, כאמור, לא היתה בשורה מאנפילד.

ק.פ.ר - וויגאן 1:1

דרמה אדירה ליוותה את קרב התחתית הזה, בין המדורגות 19 ו-18. הקבוצה של הארי רדנאפ הייתה רחוקה 21 שניות מניצחון, אבל שון מאלוני שלח כדור חופשי מדויק לרשת בבעיטה האחרונה במשחק אחרי עבירה מטופשת של ז'וזה בוסינגוואה והציל ללאטיקס נקודה, שהדביקה אותם לסנדרלנד שמעל הקו האדום. הלונדונים, שעמדו לחזור למאבק, נותרו שמונה נקודות מתחת לקו האדום ואולי זה היה השער שחרץ סופית את גורלם לירידה. דווקא לאחר שבובי זאמורה הורחק כבר בדקה ה-21 אחרי בעיטה אכזרית לראשו של ג'ורדי גומס, ק.פ.ר עלתה ליתרון חמש דקות לפני סיום הזמן החוקי, עם שער בבעיטה מצוינת של לואיק רמי, אבל כאמור, זה לא הספיק.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - פולהאם 0:1
לניוקאסל: פאפיס סיסה (90+3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully