וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אבידל: "מודה לכל מי שסייע לי להגיע לרגע הזה"

מגן ברצלונה ערך בכורה מרגשת מול מאיורקה לאחר השתלת הכבד שעבר. רואורה: "חזרתו חשובה מאוד לכל הקבוצה"

ברצלונה הביסה אמש (שבת) את מאיורקה 0:5 במשחק חד צדדי ללא ליאונל מסי הפצוע, אולם, סיפור המשחק הזה היה ללא ספק הקאמבק המרגש של אריק אבידל, המגן הצרפתי שעבר השתלת כבד לפני קצת יותר משנה ובאופן די מדהים הצליח לחזור למגרשים. אבידל נכנס אתמול בדקה ה-70 במקומו של ג'רארד פיקה וזכה לתשואות אדירות.

אריק אבידל שחקן ברצלונה עם ג'רארד פיקה. David Ramos, GettyImages
אבידל ברגע המרגש ביותר./GettyImages, David Ramos

אבידל, שעשוי אף לקבל דקות במשחק הגורלי בליגת האלופות מול פ.ס.ז ביום רביעי הקרוב, לאור החיסורים הרבים בהגנת הקבוצה, היה נרגש לאחר המשחק ואמר על החזרה שלו: "תודה לכל מי שסייעו לי להגיע לרגע המרגש הזה. מודה לכל האנשים שתמכו בי לאורך כל הדרך, בעיקר לדוד שלי שסייע לי כל כך הרבה וגם לאנשים שביקרו אותי בבית החולים". אבידל, שריגש את כל יושבי הקאמפ נואו וזכה לתשואות ממושכות, נתן טיפ לאנשים במצבו: "צריך תמיד להילחם ולא לוותר. אם יש תקווה, אלוהים עומד לצידך. ללא נחישות, רצון והתמדה אי אפשר לעשות כלום".

גם ג'ורדי רואורה, עוזר המאמן של ברצלונה התייחס לחזרתו של אבידל: "החזרה שלו חשובה מאוד לכל הקבוצה. רואורה התייחס גם לחסרונו של מסי ואמר: "כמובן שזו בעיה כשמסי לא משחק, אבל הוכחנו שיש לנו סגל עמוק ושחקנים איכותיים גם בלעדיו".

מי ששיחק במקומו של מסי, היה ססק פברגאס. הקשר הספרדי שיובש בתקופה האחרונה לקח בשתי ידיים את ההזדמנות שקיבל ונתן משחק מדהים עם שלושער וגם היה מעורב בשני השערים הנוספים. "ססק שיחק משחק נהדר, הוא ראוי לכל המחמאות", כך אמר עליו רואורה. עוזר המאמן התבקש להתייחס לסוגייה שמטרידה את האוהדים והיא מי ישחק במרכז ההגנה ביום רביעי לצידו של פיקה, בהעדרם של מאסצ'ראנו המושעה ופויול הפצוע: "פיקה ומארק בארטרה שיחקו טוב מאוד ביחד, אבל כל משחק זה סיפור שונה, כך שנראה מה יהיה מול פ.ס.ז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully