וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה דרסה את אוואט, חמד ומאיורקה 0:5

ללא מסי, דרסה ברצלונה את אוואט, חמד ומאיורקה 0:5. שלושער לססק, אבידל חזר אחרי יותר משנה. חמישייה גם לריאל

ימים ספורים לפני משחקי הגומלין שלהן ברבע גמר ליגת האלופות, חזרו הערב (שבת) ברצלונה וריאל מדריד לזירה המקומית במסגרת המחזור ה-30 בליגה הספרדית, והראו ששתיהן בכושר התקפי נהדר: ברצלונה נטולת ליאונל מסי הפצוע דרסה ללא רחמים את תומר חמד, דודו אוואט ומאיורקה עם 0:5 מהדהד, בעוד ריאל מדריד חזרה מפיגור והביסה את לבנטה 1:5. ריאל סוסיאדד חגגה עם 2:4 על מלאגה והתבססה במקום הרביעי, בעוד בטיס הצטרפה למאבק עם 1:5 בגרנאדה כבר ביום שישי. דפורטיבו לה קורוניה גברה על סראגוסה 2:3 בקרב תחתית דרמטי במיוחד.

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס חוגג שער מול דודו אוואט שוער מאיורקה. GettyImages
לא נעים, לא נעים. אוואט חוטף מאלכסיס וברצלונה/GettyImages

ברצלונה - מאיורקה

כולם מסביב דיברו על הפציעה של מסי ועל האפשרות שייעדר במשחק הקריטי ברבע גמר ליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן, ונראה שחבריו של 'הפרעוש' החליטו לשלוח הערב מסר. אמנם תומר חמד, דודו אוואט ומאיורקה הם לא בדיוק בקהאם וזלאטן, אבל אין ספק שטיטו וילאנובה אהב מאוד לראות את היכולת גם ללא הפנומן הארגנטינאי. אם כל זה לא היה מספיק, הרי שהאוהדים בקאמפ נואו זכו גם להרעיף אהבה על אריק אבידל, שחזר לשחק אחרי יותר משנה של היעדרות, והפך את החגיגה למרגשת במיוחד. ומאיורקה? היא בצרות צרורות כשהיא נועלת את הטבלה בספרד, ובקצב הזה, היא לא תישאר ב'לה ליגה' לזמן רב.

שחקן ברצלונה ססק פברגאס מול שחקן מאיורקה תומר חמד. GettyImages
לא היה יכול להושיע. חמד לא מצליח לעצור את פברגאס/GettyImages

מחצית שניה

דקה 85: נראה שהמארחים מסתפקים בחמישייה ולא להוטים במיוחד לחפש את השישי.

דקה 70: איזה רגע מרגש- אריק אבידל עולה כמחליף, אחרי שלא שיחק מאז ה-26 בפברואר, 2012. הקהל בקאמפ נואו יוצא מגדרו.

דקה 62: מהלך נהדר של ברצלונה כשטייו הרים כדור נהדר אל פיקה במרכז הרחבה, אבל זה נגח מעל לשער.

דקה 58: טייו כמעט וכובש את השישי, אבל הכדור שלו משייט ליד הקורה.

* שתי עובדות מעניינות: פברגאס עם השלושער הראשון בקריירה שלו, והוא הספרדי הראשון בברצלונה שכובש שלושער מאז 2001.

דקה 46: שער! איבוד כדור של האורחים הגיע לאינייסה ששלח אותו אל הרחבה, שם היה מי אם לא- פברגאס- שעשה תרגיל נאה, הוריד מעליו את הבלם והכניע את אוואט בפעם השלישית. 0:5 לברצלונה.

דקה 46: תומר חמד סיים את ההופעה שלו הערב, והוחלף במחצית על ידי מרטי.

שחקני ברצלונה חוגגים כם ססק פברגאס. AP
מי צריך את מסי? ברצלונה דורסת/AP

מחצית ראשונה

דקה 38: שער! החגיגה של המארחים נמשכה, פברגאס שלח כדור ארוך לאלכסיס שמול אוואט לא התקשה לגלגל פנימה, 0:4 מהדהד לברצלונה.

דקה 37: שער! שוב פברגאס ואלכסיס עם שיתוף פעולה, ההגנה לא הצליחה לעצור את הפריצה של ססק שמול אוואט ירה את השני שלו, 0:3 לברצלונה.

דקה 34: תומר חמד ניצל טעות נוראית בהגנה של ברצלונה, וניסה לירות כדור שטוח מקצה הרחבה, אבל הבעיטה שלו שרקה ליד הקורה הולכה החוצה.

דקה 27: אינייסטה היה קרוב לכבוש כשפרץ היטב אל הרחבה, אבל אוואט הדף.

דקה 26: מאיורקה היתה צריכה לקבל פנדל, לאחר נגיעת יד ברור של טיאגו ברחבה, אבל השופט התעלם.

דקה 22: שער! ברצלונה מהממת את מאיורקה עם שער שני, כשהפעם פברגאס בעט, אוואט הדף רע היישר אל אלכסיס שכבש מקרוב בקלות, 0:2 לברצלונה.

דקה 20: שער! חילוף מסירות נפלא בין אלכסיס לפברגאס הסתיים עם האחרון שהגיע אחד על אחד מול אוואט, ולא התקשה להכניע את הישראלי. 0:1 לברצלונה.

דקה 8: אלבס ניסה לירות מ-20 מטרים, אבל הכדור טס ישירות לחזהו של אוואט שקלט היטב.

דקה 4: ברצלונה עם הזדמנות ראשונה, כשטיאגו מצא את טייו מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד אוואט והלכה החוצה.

דקה 3: תומר חמד קיבל הזדמנות ראשונה, אבל הבעיטה שלו הלכה מעל לשער.

שחקן ריאל מדריד, קאקה. רויטרס
שמר על המקום השני. קאקה/רויטרס

ריאל מדריד - לבנטה 1:5

הבלאנקוס מרוכזים לחלוטין בליגת האלופות, אולי גם בגמר הקופה דל ריי אליו הם העפילו, אבל למרות שעל הליגה הם ויתרו מזמן, ז'וזה מוריניו ושחקניו רשמו הערב ניצחון בית שביעי ברציפות בליגה והם ממשיכים להחזיק במקום השני.

מיצ'ל דווקא העלה את הצפרדעים ליתרון בדקה ה-31, אבל גונסאלו היגואין השווה בדקה ה-36 עם שער פנטסטי: הארגנטינאי קיבל מסירה מדויקת מצ'אבי אלונסו ונעץ את הכדור ברשת בבעיטת חצי מספרת אטרקטיבית. שער ליגה 103 לפיפיטה, שחלף על פני פרננדו היירו בטבלת הכובשים של הבלאנקוס בליגה. בדקה ה-39 המהפך הושלם עם פנדל מדויק של קאקה אחרי נגיעת יד של כריסטיאן לל ברחבה.

כריסטיאנו רונאלדו שישב על הספסל במחצית הראשונה, נכנס לשדה המשחק בדקה ה-46 במקומו של חוסה קאייחון וניצל בישול של היגואין כדי לקבוע 1:3 בדקה ה-84. שתי דקות לאחר מכן הוא בישל למסוט אוזיל שבעצמו נכנס כמחליף והגרמני חתם בדקה ה-90. 1:5 בסיום.

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער יפהפה ובישול. היגואין/רויטרס

ריאל סוסיאדד - מלאגה 2:4

מנואל פלגריני הופיע עם הרכב משני באנואטה והפסיד בקרב על המקום הרביעי. רק לאחר המשחק הוא בישר לשחקניו כי עמד על הקווים למרות מות אביו, יטוס לצ'ילה ויספיק להיות לצידם בגומלין רבע גמר ליגת האלופות מול דורטמונד. מלאגה בכל מקרה לא תוכל לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה אחרי שהושעתה על ידי אופ"א, אבל ריאל סוסיאדד לא התעסקה בצרות של יריבתה. קרלוס ולה המקסיקני כבש מריבאונד בדקה ה-17, אלברטו דה לה בייה ירה מרחוק בדקה ה-24 ואנטואן גריזמן השלים את הבליץ בדקה ה-30. פדרו מוראלס הצ'יליאני צימק בדקה ה-43 בעזרת השוער היריב, בן ארצו קלאודיו בראבו, אבל איניגו מרטינס נגח את הרביעי של סוסיאדד בפתיחת המחצית השנייה ורוקה סנטה קרוס רק המתיק את הגלולה עבור מלאגה בדקה ה-70. סוסיאדד עם 12 משחקי ליגה ללא הפסד ועם 55 שערים עד כה - כבר המאזן העונתי הכי טוב שלהם מאז 71 השערים ב-2002/3, ולסיום העונה הנוכחית נותרו עוד שמונה מחזורים.

גרנאדה - בטיס 5:1

מי שאורבת מאחור ותקווה לתיקו במשחק באנואטה היא בטיס, שמחצה את גרנאדה בדרבי האנדלוסי הקטן, כולל שלישייה בארבע דקות במחצית הראשונה. רובן קסטרו המצוין כבש צמד (30 ו-32) וגם בישל לדורלאן פאבון הקולומביאני (53) ואנחל לופס (85). בתווך הבקיע איניגו לופס לשערו הוא (34) וארנדה רק צימק (72). גילרמה סיקיירה הורחק משורות גרנאדה בדקה ה-79. בטיס השישית בשבוע הבא בדרבי הגדול מול סביליה.

דפורטיבו לה קורוניה - סראגוסה 2:3
לדפורטיבו: ברונו גאמה (119), קרלוס מארצ'נה (41), אברהם (56, עצמי). לסראגוסה: הלדר פושטיגה (16 בפנדל), פאקו מונטאנייס (35)

שחקן ריאל סוסיאדד, אנטואן גריזמן. GettyImages
סוסיאדד בעונה מרהיבה. אנטואן גריזמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully