וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "רוצים טרבל", היינקס: "אליפות פנטסטית"

אחרי הזכייה, קשר באיירן סימן מטרה חדשה ומאמנו התרגש: "קבוצה גדולה שעובדת בהרמוניה". האנס: "עונה מיוחדת"

אנחנו רק בתחילת אפריל, אבל הערב (שבת) גרמניה כבר הכתירה אלופה חדשה: באיירן מינכן. חדשה-ישנה, יש לומר. הקבוצה המופלאה מבוואריה החזירה את הכתר לראשה לאחר שבשנתיים האחרונות ראתה את דורטמונד זוכה בו, ועשתה זאת בסטייל. באיירן ניצחה 0:1 בפרנקפורט, שמרה על פער 20 הנקודות מהשנייה דורטמונד, והבטיחה אליפות כבר אחרי 28 מחזורים - הכי מהר בתולדות הבונדלסיגה. מאזנה עומד על 24 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. מרשים. הפרש השערים, אגב, עומד על 13:79. קוראים לזה דומיננטיות. זהו תואר האליפות ה-23 של באיירן והיא הראשונה בליגות האירופיות הבכירות לזכות בתואר.

בסטיאן שווינשטייגר ושחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות. רויטרס
החזירו את הכתר תוך הפגנת עליונות מרשימה וכדורגל שכל כך כיף לראות/רויטרס

"העובדה שזכינו בתואר אחרי 28 מחזורים בלבד היא מדהימה, זה פשוט פנטסטי", אמר מאמן הקבוצה יופ היינקס. "אחד הדברים שבאיירן הוכיחה העונה הוא שאנחנו קבוצה גדולה שעובדת בהרמוניה. אנחנו יכולים להיות בטוחים שנשיג משהו בליגת האלופות".

גם נשיא הקבוצה אולי האנס היה מאושר בסיום המשחק בפרנקפורט. "אסור להמעיט בערך ההישג הזה", אמר, "אמרנו לפני העונה שזכייה באליפות זה הכי חשוב לנו. ברור שאני רוצה עוד תארים העונה, אבל העונה הזאת היא מאוד מיוחדת. השגנו את המטרה הכי חשובה העונה, עכשיו נתרכז במשחק ליגת האלופות נגד יובנטוס בטורינו. שיחקנו כדורגל אדיר העונה, נדיר שקבוצה זוכה באליפות בכזאת דומיננטיות. בכל שנותיי בבאיירן אני לא זוכר כזאת עליונות. מגיעות הרבה תודות למאמן ולשחקנים. אין לי מילים לבטא איך ההרגשה אחרי זכייה באליפות כזאת מתוקה".

שחקני באיירן מינכן מניפים את יופ היינקס בחגיגות האליפות. רויטרס
מלך בוואריה. השחקנים מניפים את היינקס על הדשא בפרנקפורט/רויטרס

"זכינו באליפות אבל צריך לחשוב הלאה", אמר קשר הקבוצה ואחד מעמודי התווך שלה, אריאן רובן. "אנחנו חייבים לשמור על ריכוז כי מחכים לנו עוד משחקים חשובים העונה", אמר ההולנדי וסימן את הזכייה בליגת האלופות כמטרה הבאה. "אנחנו משחקים גם בגביע הגרמני ובליגת האלופות ורוצים לזכות בשני הטורנירים".

היינקס הודיע מוקדם יותר העונה כי יפרוש בסופה, והמאמן בן ה-67 נשאל לאחר הזכייה האם יעמוד במילתו. "זאת החלטה שאודיע עליה בעצמי", אמר היינקס, "יש לי עוד זמן. מי שמכיר אותי יודע כמה אני אמביציוני ואני לא רוצה לשנות דבר עכשיו. המטרה שלי הייתה לזכות בבונדסליגה".

אוהדי באיירן חוגגים. רויטרס
עכשיו הם רוצים את ליגת האלופות. אוהדי באיירן חוגגים ביציע/רויטרס

השיאים שבאיירן קבעה בדרך לאליפות:

האליפות הכי מהירה בתולדות הבונדסליגה: תוך 28 מחזורים.

הפתיחה הכי טובה לעונה: 8 ניצחונות רצופים.

הכי הרבה ניצחונות חוץ בעונה: 13

הכי הרבה משחקי חוץ מבלי לספוג: 5

באיירן מינכן אלופה אחרי 0:1 בפרנקפורט

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

קשר באיירן מינכן בסטיאן שווינשטייגר חוגג שער. רויטרס
בסטיאן שווינשטייגר חוגג את השער שהבטיח אליפות/רויטרס
שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
אכן, עונה מיוחדת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully