וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן אלופה אחרי 0:1 בפרנקפורט

הבווארים ניצחו משער נפלא של שווינשטייגר בעקב וזכו בתואר בפעם ה-23, עם 20 נק' יתרון בפסגה. ניצחון לדורטמונד

בפעם ה-23 בהיסטוריה: באיירן מינכן היא אלופת גרמניה. הקבוצה הפנטסטית של יופ היינקס ניצחה 0:1 את פרנקפורט במחזור ה-28 של המהדורה ה-50 בבונדסליגה והבטיחה את האליפות הכי מוחצת שלה, כשהיא מחזיקה בפער של 20 נקודות על פני דורטמונד השנייה ובקופה נותרו רק 18 נקודות. זו הפעם השביעית ברציפות, אגב, בה היא מבטיחה את התואר דווקא במשחק חוץ. דורטמונד חשבה על ליגת האלופות ועלתה עם הרכב משני, אך בכל זאת ניצחה בבית 2:4 את אוגסבורג. לברקוזן השלישית סיימה ב-1:1 מול וולפסבורג ואילו שאלקה התבססה במקום הרביעי עם 0:2 על ורדר ברמן.

בסטיאן שווינשטייגר באיירן מינכן חוגג שער. רויטרס
האליפות המהירה בתולדות הבונדסליגה. בסטיאן שווינשטייגר חוגג/רויטרס

פרנקפורט - באיירן מינכן 1:0

זהו, זה נגמר. הבווארים יכולים מעתה להתרכז אך ורק בליגת האלופות ובגביע, אחרי שהבטיחו את האליפות ה-23 בתולדותיהם והכי מוקדמת בהיסטוריית הבונדסליגה. יופ היינקס העניק מנוחה לכמה מכוכביו, אך זה לא מנע ממנו להפוך לראשון שזוכה בלפחות ארבע אליפויות כשחקן ושלוש כמאמן בבונדסליגה. במינכן שומרים את החגיגות לסיום העונה בתקווה כי תהיה סיבה גדולה יותר למסיבה, אבל יכולים לפתוח כבר בקבוק שמפניה ראשון, אחרי שהחזירו את התואר בו החזיקה דורטמונד בשנתיים האחרונות, הודות לניצחון ליגה 11 ברציפות.

הבווארים פתחו בפרנקפורט עם אריאן רובן, שרדאן שאקירי ומריו גומז בחלק הקדמי, וכבר בדקה ה-10 השוויצרי בעט כדור לקורה. בדקה ה-27 יכול היה דויד אלאבה לכבוש את הראשון של באיירן אחרי הכשלה ברחבה על תומאס מולר, אבל הוא בעט את הפנדל לקורה והחוצה מול הקבוצה לרשתה כבש מהנקודה הלבנה בסיבוב הקודם. אז האורחים חיכו עוד קצת, חתמו מחצית ראשונה מספר 14 העונה בה הם לא סופגים במשחק חוץ (הקבוצה היחידה שעשתה זאת בחמש הליגות הבכירות) ולאחר ההפסקה גם מצאו את השער המיוחל. פיליפ לאם הקפטן העביר כדור מדוד מצד ימין בדקה ה-52 ובסטיאן שווינשטייגר המשיך לרשת עם העקב. שער שמסמל יותר מכל את האליפות הנפלאה של באיירן מינכן. גם פפ גווארדיולה התמוגג.

אוהדי באיירן חוגגים. רויטרס
חגיגות גדולות גם ביציעים. אוהדי באיירן מינכן/רויטרס
בסטיאן שווינשטייגר ושחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות. רויטרס
התגבר על החמצת הפנדל. דויד אלאבה חוגג עם החברים/רויטרס
שחקני באיירן מינכן מניפים את יופ היינקס בחגיגות האליפות. רויטרס
גם הוא עשה היסטוריה. יופ היינקס מונף באוויר/רויטרס
בסטיאן שווינשטייגר באיירן מינכן כובש שער. רויטרס
יופי של ביצוע. בסטיאן שווינשטייגר/רויטרס

דורטמונד - אוגסבורג 2:4

האלופה היוצאת נפרדה מתארה עם ניצחון מול קבוצת התחתית של אוגסבורג, שלא הייתה רחוקה מהפתעה. יורגן קלופ עלה עם הרכב של מחליפים, כשרק שלושה שחקני הגנה שמרו על מקומם בין ה-11 וכל הכוכבים ישבו על הספסל או ביציע. יוליאן שיבר פתח בחוד במקום רוברט לבנדובסקי והחזיר עם שער בדקה ה-22, אבל אוגסבורג הפכה עם צמד תוך דקה -28 שניות בסיום המחצית. דניאל באייר ירה מהאוויר מ-16 מטרים וראה את מיצ'ל לנגראק השוער המחליף רק הודף פנימה, וקווין פוגט היה על הריבאונד כדי להרשית את השני בדקה ה-44. שיבר השווה עבור דורטמונד בדקה ה-52 והבלם נבן סובוטיץ' דחק מקרוב כדי להפוך בדקה ה-64. לבנדובסקי קם מהספסל והבקיע (מחזור עשירי ברציפות) את שערו ה-21 העונה בתוספת הזמן. גם תואר מלך השערים חשוב.

יוליאן שיבר דורטמונד חוגג שער. רויטרס
מילא בהצלחה את מקומו של לבנדובסקי. יוליאן שיבר/רויטרס

ורדר ברמן - שאלקה 2:0

הרויאל בלוז רשמו ניצחון חמישי בשישה משחקים והתבססו במקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. ורדר ברמן המאכזבת, שלא ניצחה את שאלקה בבית מאז אפריל 2008, החזיקה מעמד במחצית הראשונה לפני שנכנעה פעם נוספת. יוליאן דראקסלר הכישרוני כבש בדקה ה-51 והרומני ציפריאן מאריקה נעץ את השני בדקה ה-68.

יוליאן דראקסלר שחקן שאלקה לאחר שכבש מול ורדר ברמן. GettyImages
בדרך חזרה לליגת האלופות. יוליאן דראקסלר/GettyImages

משחקים נוספים

הופנהיים - דיסלדורף 0:3
להופנהיים: רוברטו פירמינו (11), אנדראה לאמברץ (75, עצמי), קווין פולאנד (90)

לברקוזן - וולפסבורג 1:1
ללברקוזן: אנדרה שרלה (12). לוולפסבורג: סימון קיאר (70)

בורוסיה מנשנגלדבאך - גרויטר פירת 0:1
לגלדבאך: לוק דה יונג (74)

המבורג - פרייבורג 1:0
לפרייבורג: ג'ונתן שמיד (68)

ביום ראשון יתקיימו שני משחקים: נירנברג - מיינץ, האנובר - שטוטגרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully