וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: עד כמה דוויט הווארד גרוע מהקו?

סנטר לוס אנג'לס לייקרס כבר סופר 332 החמצות עונשין העונה. וכשאתה באותה קבוצה עם סטיב נאש, זה נהיה מביך עוד יותר

במשחק האחרון של לוס אנג'לס לייקרס, דוויט הווארד נשלח 20 פעמים לקו. הוא קלע 10 מאותן זריקות. 50 אחוז מהשדה, לא רע לאחר שבשלושת המשחקים האחרונים, למשל, שיגר הבחור הגבוה 4 מ-10, 3 מ-10 ו-7 מ-17. אחוז העונשין של הווארד העונה הוא 48 - הגרוע ביותר שלו מאז הצטרף לליגה ב-2004. ו-10 ההחמצות מול דאלאס יצרו נתון מעניין במיוחד.

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Doug Pensinger, GettyImages
ספוילר: הכדור לא ייכנס. הווארד/GettyImages, Doug Pensinger

הבלוג "reddit" עלה על הסוגיה, וב-"USA today" מיד אימצו אותה לכדי אייטם. כולל הניצחון על דאלאס, הווארד קלע העונה 314 מ-646 מהקו. כלומר, 332 החמצות. חברו לקבוצה, סטיב נאש, החמיץ רק 322 פעמים. בקריירה.

ברור? הווארד, בפחות מעונה, החמיץ יותר זריקות עונשין מאשר הפוינט גארד הקנדי - ב-17 עונות בליגה הטובה בעולם. לנאש 3,038 קליעות מתוך 3,360 - 90 אחוז. הווארד כבר סופר 2,693 החמצות בקריירה, ואם ימשיך לדעוך בתחום, כפי שהוא עושה מיומו הראשון בליגה, שיאים שליליים יותר צפויים להישבר.

ואם כבר לוס אנג'לס, ואם כבר סנטרים שגרועים מהקו, שאקיל אוניל עומד על 5,935 החמצות בקריירה. 5,935 מ-11,252. כזכור, הגופיה של שאק הופרשה הבוקר, וכיאה לאייטם ההחמצות, הגופיה הוצבה הפוך. ואם הווארד ממש רוצה, קלע העונשין הגרוע ביותר בהיסטוריית ה-NBA הוא בן וואלאס, עם 41 אחוז מהקו. אבל זה עוד רחוק מאוד.

סטיב נאש, לוס אנג'לס לייקרס. Christian Petersen, GettyImages
נאש, מאחוריך/GettyImages, Christian Petersen

המקרה המוזר של כריס בוש

כריס בוש זוכה למחמאות על תפקודו בשבוע האחרון בשורות מיאמי היט, אבל הבוקר הוא מתעורר לחדשות קצת פחות טובות. לפי NBC מיאמי, ביתו בפלורידה נשדד ונגנבה משם סחורה בשווי 340 אלף דולר. בתפריט: שעונים, טבעות ותיקים.

לפי הדיווחים, המקרה ארע בשעה שבוש חגג את יום הולדתו ה-29. הדבר המוזר הוא שילדיו ועוזרות הבית שלו בוש נכחו באחוזה בזמן השוד, ואלו טוענים שלא שמעו את הפריצה. המשטרה המקומית כבר חושדת שמדובר ב"עבודה פנימית". אגב, את יום ההולדת חגג הפורוורד בסגנון מרוקאי. במסיבה נכחו אמני אש, רקדניות בטן וגמל.

שחקן מיאמי היט, כריס בוש. רויטרס
איפה היית? בוש/רויטרס
לוס אנג'לס לייקרס תולה את הגופייה של שאקיל אוניל. AP
הפוך, שאק, הפוך/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully