וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "לא זוכר יכולת כזאת שלי"

כוכב הניקס הפך לשלישי בהיסטוריה של המועדון עם שני משחקים רצופים מעל 40 נק'. טעות בטקס הפרידה משאקיל

רגע לפני סיום העונה הסדירה, בעוד במערב נאבקים על הכרטיס האחרון לפלייאוף, הפכה ניו יורק ניקס לקבוצה החמה ב-NBA. הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחה הקבוצה מהתפוח הגדול באטלנטה 82:95, בדרך להגדלת רצף הניצחונות לעשרה משחקים, במלחמה הגדולה עם אינדיאנה על המקום השני במזרח.

עם כל הכבוד ליכולת של הניקס, הסיפור הגדול הוא כרמלו אנתוני, שהפך לשחקן השלישי בתולדות המועדון, אחרי פטריק יואינג וברנרד קינג, שקולע 40 נקודות רצופות במשחקים עוקבים. אנתוני הפגיז 50 בניצחון על מיאמי ביום שלישי והלילה הוא המטיר 40 נקודות על הראש של ההוקס. החברים שלו לקבוצה ניסו להמריץ אותו ללכת על השיא של ברנרד קינג, שקלע 50 נקודות בשני משחקים רצופים, אבל ברבע האחרון הוא מעט קרטע.

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
נכנס לאותה רשימה עם פטריק יואינג/AP

"מצאתי את הקצב מוקדם, וכל הזמן רציתי לבדוק אם אני יכול למשוך את זה", אמר אנתוני אחרי המשחק, "זה היה אחד מהערבים האלה שוב. היו לי משחקים שהייתי בקצב נהדר, אבל אני לא זוכר יכולת כזאת שלי. החברים שלי לקבוצה נותנים לי ביטחון גדול וממריצים אותי כל הזמן".

בניו יורק מפרגנים מאוד ליכולת של הכוכב הגדול של הקבוצה, כשג'יי אר סמית פתח בוידוי, "זה לא פשוט. אני לא אשקר, יש רגעים שאני נמצא על הפרקט ואני קולט שאני בוהה במה שהוא עושה, והוא קולע כמעט 30 נקודות למשחק. אתה פשוט רואה זריקה אחרי זריקה נכנסת, ומבין שאתה חייב לצאת מזה ולהתפנות למסירה כי הם עוד שניה קופצים עליו בשמירה כפולה".

הגופיות של שחקני העבר של לוס אנג'לס לייקרס. AP
כל החולצות מאחורה, רק של שאקיל מקדימה. הפוך גוטה/AP

בינתיים בליגה: לוס אנג'לס לייקרס נהנתה מההפסד של יוטה לדנבר כדי לעלות למקום השמיני במערב. למרות הבשורה שהגיעה מסולט לייק סיטי, בעיר המלאכים עסקו הלילה בעיקר בפאדיחה הגדולה שנעשתה בטקס העלאת החולצה של שאקיל אוניל לראש תקרת הסטייפלס סנטר. רק לאחר שהלוט הוסר מעל החולצה, גילו אנשי הלייקרס כי ההדפסה של השם והמספר של הסנטר המפלצתי, נעשתה על החלק הקדמי של החולצה במקום על הגב.

"החולצה החדשה תיתלה עוד לפני משחק הבית הבא ביום שישי", נכתב בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה. כתוצאה מהטעות יצטרכו בקבוצה להחליף את החולצה של אוניל שנתלתה גם במתקן האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully