וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טוטנהאם וסביליה מעוניינות בביברס נאתכו

קשר קאזאן שמסיים את חוזהו בדצמבר מבוקש באנגליה וספרד. אנדריי קנצ'לסקיס: "לשחקן ברמתו יש סיכוי להגיע לפרמיירליג"

ביברס נאתכו ירשום מחר (חמישי) את אחת מפסגות הקריירה שלו כשיתארח יחד עם רובין קאזאן בסטמפורד ברידג' במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית מול צ'לסי, וייתכן שעבור הקשר הישראלי יהיה מדובר גם במבחן כניסה לכדורגל האנגלי. התקשורת הרוסית מדווחת היום על כך שטוטנהאם מעוניינת בקשר הישראלי, כשגם סביליה הוזכרה כמילה שמגלה בו עניין.

חוזהו של נאתכו בקאזאן יסתיים בדצמבר הקרוב, והשיחות עם הנהלת הקבוצה הטטארית על הארכת החוזה מוקפאות כבר זמן רב. "אני לא רוצה לדבר על המועדונים שמעוניינים בביברס", אמר בן דודו ונציגו אדם נאתכו. "הוא שחקן של רובין ויש לו חוזה בקבוצה. שיחות ראשוניות לגבי הארכת חוזהו החלו ביוני, אבל לא הגענו לשום סיכום". בדיווח נטען ששווי השוק של נאתכו עומד על 10 מיליון יורו.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן מעל מריו סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
קנצ'לסקיס מאמין בו. נאתכו/רויטרס

ברוסיה מעריכים שההתעניינות מצד מועדוני צמרת באירופה גורמת לסחבת במשא ומתן, מתוך ההנחה שנאתכו יעדיף לעזוב. ההתעניינות של טוטנהאם בנאתכו החלה בשנה שעברה, אז כבש הקשר את שער הניצחון של קאזאן ב-0:1 על התרנגולים בשלב הבתים של הליגה האירופית, והעונה המצוינת שלו עד כה שכוללת שמונה שערי ליגה והופעות נהדרות במפעל השני בחשיבותו ביבשת קירבה אותו עוד יותר לאנגליה.

גם אנדריי קנצ'לסקיס, הרוסי האגדי שכיכב במנצ'סטר יונייטד בשנות התשעים, התייחס בתקשורת הרוסית לעתידו של נאתכו ואמר: "לשחקן ברמה שלו יש סיכוי לשחק בפרמיירליג, אבל הרבה יהיה תלוי במוטיבציה שלו. אתה יכול להצליח בפרמיירליג רק אם יש לך רצון עז, ואתה מוכן לקבל את האתגר ולעבוד קשה על מה שצריך כדי לעמוד בתחרות שם. מול צ'לסי תהיה לו הזדמנות גדולה להוכיח את עצמו בפני עולם הכדורגל האנגלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully