וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו כבש, שלומי ארבייטמן הורחק

הקשר הבקיע את השמיני שלו העונה, ב-0:2 על לוקומטיב. חלוץ מונס ראה אדום בהפסד לאקסית גנט, שער ובישול לבקל

ביברס נאתכו חזר לרובין קאזאן אחרי שבוע הנבחרת, וכהרגלו עשה זאת בגדול. הקשר הנפלא השלים 90 דקות בהרכב קאזאן והעלה אותה למקום הרביעי בטבלה, הודות לשער נאה ב-0:2 על לוקומוטיב מוסקבה. היה זה שערו השמיני של נאתכו בליגה הרוסית העונה (ב-22 משחקים, לעומת תשעה ב-41 משחקים בעונה שעברה) והראשון ב-2013, אחרי שהליגה שבה מפגרה רק לפני שלושה שבועות.

רובין קאזאן לא ספגה בשני משחקיה הקודמים מאז חזרתה של הליגה, וגם מול לוקומטיב שמרה על שער נקי. סך הכל רצף של חמישה משחקים ללא ספיגה בכל המסגרות, כולל הארכה מול לבנטה בליגה האירופית. נאתכו הנהיג את הקישור ובדקה ה-40 גם מצא את הרשת. בעיטה חופשית של כריסטיאן אנסלדי נבלמה בחומה וחזרה אל קשר נבחרת ישראל, שהשתלט היטב ובימין בעט כדור לא חזק אך מדויק מ-20 מטרים אל הרשת. ולדימיר דיאדיון דהר לבדו ממחצית המגרש באין מפריע וסגר עניין בדקה ה-87.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן חוגג. GettyImages
עדיין לא החמיץ דקת ליגה העונה. ביברס נאתכו/GettyImages

* שלומי ארבייטמן הורחק דווקא מול קבוצתו לשעבר גנט, לה הפסיד עם מונס 2:1. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, אבל בדקה ה-64 התעמת עם הבוסני ארווין זוקאנוביץ', שלח לעברו מרפק ושניהם ספגו כרטיסים אדומים.

* גל שיש פתח בהרכבה של ואסלנד בוורן וגם בישל את השער המצמק בהפסד 3:1 ללובן. שיש השלים 90 דקות, ברק בדש נכנס כמחליף בדקה ה-84 ואילו מוחמד גדיר לא נכלל בסגל.

* בפלייאוף נגד הירידה בבלגיה, רועי דיין בישל את שער הניצחון של בירסחוט ב-0:1 על סרקל ברוז'. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-90, חברו דור מלול ישב על הספסל ולא שותף.

* רועי בקל כבש את השער הרביעי ב-5:6 המטורף של אלקי לרנקה על אתניקוס אכנאס במחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה בליגה הקפריסאית. בקל גם בישל את אחד השערים והשלים 90 דקות. היה זה שער שני של בקל העונה, כשקבוצתו עלתה למקום התשיעי. ניסו קפילוטו לא שיחק.

* יובל שפונגין השלים 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שמחצה 0:6 את סלאמינה והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. אוהד לויטה ישב על הספסל של אומוניה.

* בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-75, כשקבוצתו הרטה ברלין ניצחה 0:2 את בוכום וחזרה למקום הראשון במחזור ה-27. רוני הברזילאי (4) וניקו שולץ (46 כבשו לזכות הרטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully