וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה המחרידה של קווין וור: כל התמונות הקשות

הסופמור מתאושש: "לעולם לא אסתכל על המהלך הזה. לעולם". אביו: "הוא אמר לי בדמעות - 'אבא, אוכל ללכת היום'"

למי שפספס: הפציעה המחרידה של וור (אזהרה - התמונות קשות)

כבמדי שנה, טורניר המכללות מספק רגעים מרגשים למכביר, אך מה שאירע אתמול (שני) מתעלה על כולם. הפציעה המחרידה של קווין וור תפסה עד מהרה את הכותרות בארצות הברית ונפוצה ברשתות החברתיות, והניצחון העצום של המכללה שלו, לואיוויל, 63:85 על דיוק, רק העצים את הסיפור. הקרדינלס העפילו לפיינל פור של הטורניר, ובסיום הקדישו את הניצחון כמובן לוור. במהלך אתמול והיום נוספו איחולים לוור, ובין השאר, כמובן, גם הועלו לרשתות החברתיות תמונות קשות ביותר של הפציעה.

כזכור, וור נפצע 6:33 דקות לסיום המחצית. הגארד הצעיר עלה לחסום ונחת רע מאוד. הרגל שלו התפרקה לחלוטין ושחקני לואיוויל, כמו גם מאמנם ריק פיטינו, החלו למרר בבכי לאור התמונות הקשות. וור עצמו עדיין מאושפז בבית החולים באינדיאנה, ורגלו הפצועה נחבשה בגבס, לאחר שבוצע בברכו נתוח במשך שעתיים שלמות. רופאיו משוכנעים כי לא מדובר בפציעה שתחסל את כל הקריירה של הסופמור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לעולם לא אצפה בהילוך החוזר"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה לצפייה. הרגל של וור שניות לאחר ההתרסקות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא אמר לי 'אבא', אוכל ללכת היום! אוכל ללכת!". וור בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרופא שניתח את וור אמר היום: "הרגל שלו תחלים מהר יחסית. ברגע הראשון בטלוויזיה במסך HD זה נראה רע מאוד, אבל האמת היא שאנחנו רואים פציעות כאלה באימונים כל יום".

תמונתו של וור בבית החולים, בה הוא נראה במצב טוב למדי, כבר נפוצה ברשת. הוא הספיק לצייץ: "אני רוצה להודות לנשיא ה-NCAA על שהגיע לבקר אותי היום. הוא אהב מאוד את האופי שלי ואת הדרך שבה אני מתמודד עם הסיטואציה. כבוד!".

מאוחר יותר, הוא חזר לרגע הפציעה בראיון ל-ESPN. "קפצתי, והרגשתי שנחתתי בצורה קצת מצחיקה. ראיתי את המאמן שלנו ריק פיטינו מסתכל עליי. החזרתי לו מבט, ואז הסתכלתי למטה וראיתי את העצם שלי יוצאת החוצה. זה לא כאב, פשוט נכנסתי לשוק. באותו הרגע אתה לא מבין מה קורה לך. אתה פשוט מסתכל על זה וחושב 'איך זה קרה לעזאזל'?. ללעולם לא אסתכל על המהלך הזה. פשוט לא".

משפחתו של וור כמובן חשה לבית החולים באינדיאנפוליס, ואביו גם הוא הזיל דמעה כשראה את בנו. "הוא אמר לי בהתרגשות, 'אבא', הרופאים אמרו שאוכל ללכת היום. הם אמרו שאוכל ללכת היום!". זה שימח אותי מאוד, וקשה לשמח אותי במצב כזה. ברגע הזה חשבתי לעצמי, הבן שלי גיבור".

שחקן מכללת לואיוויל, קווין וור לצד המאמן ריק פיטינו. רויטרס
סוחט דמעות. וור עם פיטינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully