וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "אלחץ את ידו של פרגוסון"

ערב המפגש החוזר ברבע גמר הגביע (ב', 14:30, ספ' 1), מאמן צ'לסי מבהיר שישים את התקרית בינו לבין מאמן יונייטד מאחור

מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי. רבע גמר הגביע טייק שני, הנה זה מגיע: אחרי 2:2 דרמטי במשחק הראשון באולד טראפורד שקבע משחק חוזר, שתיים מהקבוצות המפוארות באנגליה ייפגשו בשנית ויילחמו על הזכות לפגוש את מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר. בעוד השדים האדומים כבר הבטיחו כמעט סופית את האליפות בפרמיירליג, הבלוז מגיעים למשחק החוזר בסטמפורד ברידג' בידיעה שרק הישג בגביע הליגה יוכל להמתיק מעט את הגלולה לאחר עונה מאכזבת ורוויות צרות מחוץ למגרש.

רפא בניטס מאמנה הזמני של צ'לסי. GettyImages
הזדמנות אחרונה להוציא משהו מהעונה הזאת. בניטס/GettyImages

וכמה שהמשחק הזה מבטיח. בשלושת המפגשים האחרונים ביניהן במהלך העונה, נכבשו לא פחות מ-18 שערים, וכבר ראינו מהפכים ודרמות ענק. ומה הפעם? רפא בניטס המושמץ גם כן מבין את חשיבות המשחק, ומתכנן להחזיר להרכב לא פחות משישה שחקנים שזכו למנוחה בהפסד האחרון לסאות'המפטון (2:1), שרק הגביר את הביקורות מצד הקהל (שגם כך היו בווליום גבוה). חואן מאטה, אדן הזאר, אשלי קול, דויד לואיז, ראמירס ודמבה בה - כולם יחזרו להרכב הבלוז. גארי קייהיל הפצוע בספק למשחק, כך שג'ון טרי צפוי לפתוח כבלם לצד לואיז. אשלי קול, שרשם כבר שבע זכיות בגביע הליגה - יותר מכל שחקן אחר אי פעם - גם הוא יפתח וירצה להמשיך את מסורת ההצלחות שלו במפעל.

לקראת המשחק, בממלכה עוסקים, איך לא, במה שמסביב. לאחר שבמשחק הקודם בניטס טען כי סר אלכס פרגוסון סירב ללחוץ את ידו לפני המשחק, הוא נשאל כיצד ינהג במפגש מחר. "בכל מקרה, אלך ואנסה ללחוץ את ידו. הייתי רוצה שנשחק טוב, נהנה מכדורגל ופשוט לא נדבר על כל הדברים הללו", התייחס בניטס לדם הרע שיש בין השניים. "אני מאמין בשחקנים האלה, ואני משוכנע שהם יכולים לנצח את המשחק", הוסיף.

חאבייר הרננדס, צ'יצ'אריטו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוב ימצא את הרשת מול הבלוז? צ'יצ'ריטו/רויטרס

בצד השני, סר אלכס גם הוא מתכנן כמה שינויים ביחס להרכב שפתח במשחק האחרון מול סנדרלנד, שהסתיים ב-0:1 קטן. פיל ג'ונס צפוי לפתוח באגף ימין על חשבונו של רפאל הפצוע, וגם טום קלברלי וריאן גיגס עשויים להיכלל ב-11. דני וולבק וצ'יצאריטו צפויים לפתוח בהתקפה לצד רוני ונאני. אגב, צ'יצ'אריטו שכבש גם במפגש הראשון בין השתיים, אוהב במיוחד את המפגשים מול צ'לסי. הסופר-סאב המקסיקני כבש בחמישה מתוך שבעת המפגשים האחרונים שלו מול התכולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully