וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "היינו עדיפים, חסרה הפעולה האחרונה"

31.3.2013 / 14:34

בנאדו באסיפה אחרי מכבי ת"א. שצ'פוביץ' ומנגה תחת מעקב צמוד. במועדון אישרו: כליבאת אמור לחזור, גם סלליך בתמונה

one

במכבי חיפה מתחילים לעכל את התיקו שהשיגו אמש (שבת) בבלומפילד מול מכבי תל אביב, תיקו 0:0 שהשאיר את הפער מהמוליכה הצהובה על כנו: עשר נקודות, כאשר נותרו שמונה מחזורים בלבד עד לתום העונה.

באסיפה שערך המאמן אריק בנאדו באימון השחרור הבוקר הוא אמר לשחקניו: "העובדה שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה אומרת הכול. מול מוליכת הטבלה היינו עדיפים ונחושים, אבל הייתה חסרה לנו הפעולה האחרונה, שתעשה את ההבדל ותנצח לנו את המשחק. מעבר לזה, חשוב מאוד שתשמרו על דריכות וריכוז, כי אנחנו יודעים שבכדורגל משחקים עד הסוף והכול יכול לקרות".

כבר מחר יחלו הירוקים בהכנות למשחק ביום שלישי מול עירוני רמת השרון וייתכנו שינויים מסוימים בהרכב הנובעים מעומס. גם באימון היום המשיכו השחקנים להחמיא לגוסטבו בוקולי, כאשר המגן אוראל דגני אמר לו: "אתה שחקן שפשוט לא נגמר, מודל לחיקוי".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאוד מרוצה. בנאדו/ברני ארדוב

כליבאת יחזור, גם סלליך?

סטפן שצ'פוביץ' ודייויד מנגה הם השמות העיקריים אחריהם עוקבת מכבי חיפה לקראת הקיץ. בימים הקרובים יגיע סוכנו הסרבי של שצ'פוביץ' לארץ וייפגש עם ראשי המועדון דווקא בנוגע לשוער בויאן שראנוב, שאמור להאריך את חוזהו בתום העונה. שמו של שצ'פוביץ' יעלה באותה שיחה ובמועדון רוצים אותו מאוד, אך ימתינו להחלטה של מ.ס. אשדוד האם לרכוש אותו תמורת מליון יורו. בשלב זה, בחיפה מעריכים כי החלוץ יעדיף לשחק בשורותיהם.

גם קשר אמור להגיע במידה שאייל גולסה יעזוב אחרי יורו הצעירות. החזרה של עידן ורד והעובדה שחיפה רוצה להשיב אליה את מוחמד כליבאת ואולי גם את סינטאיהו סלליך, עשויה לשנות את התכנית לגבי מנגה, שאינו מתופקד כחלוץ אלא כשחקן קו, אך העניין הזה יתברר סופית רק בשבועות הקרובים. במועדון אישרו כי כליבאת אמור לחזור, בעוד על סלליך נאמר: "הוא פתח את העונה בצורה טובה, עכשיו מעט בירידה, אבל המעקב נמשך".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם דקל קינן אמור לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון ובמועדון מאמינים שהוא יעדיף להישאר בישראל על פני הצעות אחרות, בעיקר בגלל מעמדו בקבוצה והחזרה לסגל הנבחרת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully