וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אנחנו קבוצה עם אופי. מוכנים למכבי ת"א"

18.3.2013 / 8:17

קפטן מכבי חיפה מחכה למשחק העונה. מחמאות לשראנוב: "יהיה השוער בשנים הבאות". בקרוב: חיפה תפתח במו"מ עם דקל קינן

one

דקה אחת הפרידה אתמול (ראשון) בין מכבי חיפה לבין הכרעת מאבק האליפות, אבל כמו בפעמים רבות העונה הירוקים של אריק בנאדו מראים שהם לא מוכנים להרים ידיים וניצחו את בני יהודה 0:1 בזכות שער של אנדריי פיליאבסקי בדקה ה-95.

השער של הבלם האוקראיני העלה לא מעט את המניות שלו בקבוצה, אבל סיפק גם לא מעט מתח לקראת משחק העונה במחזור הקרוב. "העונה אנחנו מוכיחים פעם אחר פעם שיש לנו קבוצה עם אופי", אמר הבוקר יניב קטן לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "כל הסיפור של העונה הזו, בעיקר בדקה האחרונה אתמול, מוכיחים את זה. אתמול שלטנו ללא עוררין, בני יהודה שיחקה הגנתי והשוער שלהם תפס יום טוב. הבקענו לא מעט שערים בדקות האחרונות וגם אתמול, לאחר שהגענו ממשחק חוץ קשה בטדי, הבקענו בדקה האחרונה. מגיע קרדיט לצוות ולאורי הראל, מאמן הכושר שלנו על ההתאוששות שלנו והכושר הגופני שאנו מפגינים בדקות האחרונות. הניצחון אתמול היה חשוב, אנחנו מרוכזים בעצמנו, ננוח טוב ונגיע בעוד שבועיים מוכנים לאתגר הגדול בבלומפילד נגד מכבי תל אביב".

בעניין דקל קינן, בקרוב יחלו במגעים בין חיפה לבלם במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח. קינן אמור לסיים את הקריירה במכבי חיפה. "כמו שהוא משחק אחרי הפציעה, כנראה שהרומן הזה צריך להסתיים רק בסוף הקריירה. בקרוב נשב איתו ונחליט מה עושים", אמרו במועדון.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בני יהודה שיחקה הגנתי והשוער שלה תפס יום טוב". קטן/אדריאן הרבשטיין

מאמן השוערים של נבחרת סרביה יגיע בקרוב לצפות בבויאן שראנוב, שקיבל מחמאות אחרי המשחק אתמול. "בויאן שוער גדול שהציל אותנו כמה פעמים העונה באחד על אחד. מאז שאריק בנאדו הגיע הוא פורח, זה התחיל כבר מהמשחק הראשון מול סכנין", אמרו בקבוצה. "הוא יודע בדיוק מתי להוריד את הגוף ואיך לטפל בכדור. גם היציאות שלו לכדורי גובה השתפרו מאוד. הוא יהיה השוער בשנים הבאות".

לגבי ניר דוידוביץ', כפי שכבר פורסם השוער לא יחזור לשער העונה גם אם יחלים. ההערכה כרגע מדברת על פרישה בתום העונה. הקשר תמיר כהן שאתמול לא נכלל שוב בסגל יוזמן לשיחה בסוף העונה לגבי עתידו במועדון, שם יבהירו כי אינם מעוניינים בו לעונה הבאה. יחד עם זאת, חיפה תצטרך לעמוד בתשלום החוזה שלו.

המגן טאלב טואטחה ספג אתמול מכה בקרסול. על פי ההערכה ראשונית, ייתכן שהכאבים הם השלכה של הקור, אך השחקן יישאר תחת מעקב והיום ייבדק במטרה לאבחן האם הוא לא סובל מפציעה חמורה יותר שתמנע ממנו לקחת חלק באימון הבכורה של הנבחרת האולימפית. אייל משומר, דקל קינן ואייל גולסה יצטרפו הערב להכנות של הנבחרת הבוגרת לקראת פורטוגל.

במכבי חיפה מקווים שראובן עטר יסגור במכבי נתניה, מה שיפנה עוד מקום בתקציב בעונה הבאה. לעטר חוזה לעונה נוספת, וחוזהו לעונה הבאה עדיין תקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully