וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן חוגגת תשיעייה: "כדורגל כמו בספרים"

באיירן שלחה מסר ליובנטוס לפני הקרב ברבע גמר האלופות, יופ היינקס: "משחק שאפשר ללמוד ממנו". רובן: "לא נגיע שאננים"

קשר באיירן מינכן אריאן רובן. רויטרס
מול יובנטוס זה לא ייגמר בתשיעייה. רובן/רויטרס

רבים החשיבו את באיירן מינכן לפייבוריטית לזכות בליגת האלופות לצד ברצלונה, ורבים כבר טענו שמוליכת הבונדסליגה אינה ראויה לכל המחמאות אחרי התצוגה המאכזבת של הבווארים בגומלין מול ארסנל, אבל אתמול (שבת) באיירן הזכירה עד כמה היא חזקה, כמה היא התקפית, כמה פוטנציאל יש בה, כשהביסה 2:9 את המבורג. שלושה ימים לפני המפגש המסקרן של האלופה הגרמנית הצפויה, באיירן סיפקה הצהרה.

"כמובן שתוצאה כזאת היא בהחלט מרשימה", אמר אריאן רובן על התשיעייה של קבוצתו, "תשעה גולים במשחק? זה לא קורה הרבה באירופה. אבל אסור שהתוצאה הזאת תהפוך אותנו לשאננים לקראת ליגת האלופות".

המאמן יופ היינקס הודה ש"זה היה כדורגל כמו שכתוב בספרים, צריך ללמוד מזה", וכובש הרביעייה קלאודיו פיזארו אמר ש"זה אדיר מבחינתי להבקיע ארבעה שערים במשחק אחד".

עבור באיירן הניצחון 2:9 היה השלישי הכי גבוה בתולדותיה (והניצחון הכי גבוה בבונדסליגה מאז ה-4:7 של שאלקה מול לברקוזן ב-2006), אבל במינכן מודאגים מנתון אחר: שבעה מתוך 13 השערים שהקבוצה ספגה העונה בליגה, היו מכדורי קרן.

"אסור שזה יקרה", יודע המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר, "מול יובנטוס אנחנו מתחילם מאפס", והקפטן פיליפ להאם מסביר: "כשאתה מוביל 0:7 או 0:8, רמת הריכוז יורדת, אבל אסור שזה יקרה בליגת האלופות".

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully